Start CZYTELNIA strategia marketingowa

CZYTELNIA

strategia marketingowa

Porządkowanie portfolio marek i portfela ofert

Jarosław Filipek

Spowolnienie gospodarcze pokazuje, kto na rynku jest silny, a kto ma kłopoty. Te firmy, które przewidziały wcześniej obecną sytuację, mogły się do spowolnienia przygotować...

 

strategia marketingowa

Z piekarnikiem przez sieć

Sylwester Wrona

Przemyślane i sprytne łączenie działań marketingowych przy wykorzystaniu różnych kanałów pozwala nam na skuteczne dotarcie do przyszłych klientów.

 

strategia marketingowa

Strategia poszerza horyzont

Marcin Gieracz

Strategia marketingowo-rynkowa to wartość sama w sobie. Poszerza bowiem horyzont myślenia o miejscu, czasie...

 


Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij