Drukuj

Szkolenie: Webwriting i strategia content marketingu w internecie – Barbara Stawarz-García.

Termin szkolenia

9 - 10 listopada 2017

dzień 1   10:00 - 17:00
dzień 2      9:00 - 16:00

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena: 1598 zł

Trener szkolenia

Barbara Stawarz-García - zdjęcie wykładowcy

Barbara Stawarz-García

(każdy uczestnik szkolenia
musi mieć laptop)

Jak docierać z ofertą do klienta w internecie, by go do siebie przekonać, a nie rozdrażnić? Wydawanie budżetu na chybioną reklamę i komunikację, która nie wywołuje odzewu to niestety w wielu firmach wciąż codzienność. Przeskocz ten poziom! Pokonaj bariery! Poznaj dogłębnie i stosuj na co dzień strategię content marketingu w komunikacji.

Jej skuteczność można porównać do efektów działań snajpera. Precyzyjnie zaplanowana - jest niezwykle celna. Percepcja tego samego tekstu jako materiału drukowanego jest inna niż wtedy, gdy przyswajamy go z komputerowego monitora. Jeszcze inaczej ją odczytujemy na smartfonach i tabletach. Nasza podświadomość inaczej odbiera treści z większych ekranów, a zupełnie inaczej z mniejszych. Różnice są istotne i trzeba koniecznie brać je pod uwagę!

« Ukryj opinie o szkoleniu

 

Szkolenie ciekawe, dużo nowych informacji, prowadzone dynamicznie z naciskiem na ćwiczenia praktyczne.

Katarzyna Musiał, Endress+Hauser Polska Sp. z o.o.

 

PROGRAM SZKOLENIA:  DZIEŃ 1

1. Czym się różnią copywriting, webwriting i smartwriting!

  • Trzy podstawowe ekrany i percepcja treści, rola podświadomości
  • Język korzyści, czyli jak budować skuteczny przekaz
  • Copywriting sprzedażowy: jak argumentować, by sprzedawać więcej

2. Webwriting i m-copywriting. Treści internetowe

  • Odbiór tekstów internetowych
  • Najważniejsze zasady pisania tekstów w internecie
  • Lokomotywa, czyli jak zbudować  najsukteczniejszy tytuł internetowy
  • Struktura tekstów internetowych i na smartfonach

3. Nowy PR – jakie informacje prasowe cenią Google i wydawcy

  • Jak pozyskać przychylność odbiorcy i jednocześnie pokazać korzyści produktu
  • Budowa informacji prasowej zgodnie z zasadami nowoczesnego ePR-u

4. W jakim stopniu należy pisać pod SEO

  • Jak stosować słowa kluczowe, ile ich powinno pojawić się w tekście i czy to jeszcze działa
  • Co się kryje za algorytmami Google’a - Panda, Pingwin i Koliber
  • Idealna długość tekstów internetowych
  • Ile jest SEO w SEO copywritingu, czyli o nasycaniu tekstów słowami kluczowymi
  • Link do-follow i no-follow - lepiej je rozróżniać!

5. Techniki wpływu społecznego w treściach internetowych

  • Wykorzystanie neuromarketingu w webwritingu
  • Wizualne triki w przekazie internetowym
  • Gra słowem, która wpływa na podświadomość konsumenta
  • Jak wykorzystywać siłę liczb

6. Treści – kluczowy element e-mail marketingu

  • Jakie maile najchętniej czytają dziś odbiorcy
  • Jak tworzyć tytuły i budować zawartość mailingu
  • Makiety mailingowe

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: Uczestnicy szkolenia ćwiczą tworzenie tytułów, planowanie wysyłek informacji prasowych oraz biorą pod lupę makiety mailingowe.

PROGRAM SZKOLENIA:   DZIEŃ 2

1. Content marketing i budowanie marki w internecie za pomocą treści

  • Czym jest content marketing i kiedy warto go stosować
  • Mity na temat content marketingu
  • Filozofia inbound marketingu
  • Najlepsze praktyki content marketera
  • Trendy w content marketingu na 2017 rok

2. Synergia działań content marketingowych

  • Dystrybucja i promocja treści
  • Narzędzia content marketera
  • Jak prowadzić blog firmowy
  • Dobór odpowiednich narzędzi do grupy docelowej

3. Content w serwisach społecznościowych

  • Jakie treści pobudzają zaangażowanie użytkowników w social mediach
  • Jak pisać, by zbudować zasięg na Twitterze
  • Komunikacja wizualna w serwisach społecznościowych (Instagram, SlideShare, Pinterest)

4. Owned, paid & earned media

  • Jakie treści dają największy odzew
  • Jak angażować grupę docelową
  • Model POEM w dywersyfikacji budżetu marketingowego

5. Kluczowe elementy strategii content marketingowej

  • Najważniejsze składniki skutecznej strategii content marketingowej
  • Jak wyznaczać cele content marketingu
  • Cele biznesowe a cele content marketingu
  • Przyjęcie kluczowych wskaźników i ich pomiar
  • Księga stylu
  • Kalendarz redakcyjny
  • Znaczenie i budowa person, czyli jak dogłębnie poznać swoje grupy docelowe

6. Marketing automation i dojrzewanie leadów

  • Czym jest automatyzacja działań content marketingowych i kiedy ją stosować
  • Customer journey - podróż zakupowa konsumenta
  • Jak zbierać leady i co dalej z nimi robić
  • Dobieranie treści i narzędzi do temperatury leadów

7. Narzędziownik: co skuteczny praktyk wiedzieć powinien

  • Rekomendowane narzędzia dla content marketera
  • Przegląd najciekawszych aplikacji płatnych i bezpłatnych
  • Gdzie najłatwiej znaleźć inspiracje do tworzenia treści
  • Jak grać słowami kluczowymi
  • Jak budować zasięg w social mediach – sprawdzone narzędzia i aplikacje

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: Uczestnicy szkolenia budują wzorcową strategię content marketingu dla wybranego produktu. Po zakończeniu warsztatu strategia ta będzie bazą dla prowadzenia działań content marketingowych w firmach uczestników.

 

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

Dla specjalistów i dyrektorów marketingu, właścicieli firm i prywatnych przedsiębiorców, specjalistów ds. promocji, brand oraz PR managerów, pracowników organizacji samorządowych i pozarządowych.

Gwarantowany rozwój rozwój umiejętności:

  • budowania strategii content marketingu i wyznaczania jej celów,
  • wszechstronnego poznania content marketingu w teorii i praktyce,
  • wdrożenia strategii contentowej w strategię rozwoju firmy,
  • budowania i umacniania wizerunku firmy i osobistego,
  • pisania skutecznych tekstów internetowych,
  • usystematyzowania i przećwiczenia najlepszych technik copywritingowych na różne nośniki.
 

Webwriting i strategia content marketingu w internecie.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia 1598 zł należy doliczyć podatek VAT - 23%

 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij