Reklama
Drukuj

Szkolenie: Jak skutecznie promować marki w internecie. Planowanie kampanii reklamowej - Artur Jabłoński.

Termin szkolenia

(-)

dzień 1   10:00 - 17:00
dzień 2      9:00 - 16:00

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena: 1498 zł

Trener szkolenia

Artur Jabłoński - zdjęcie trenera

Artur Jabłoński

(każdy uczestnik szkolenia
musi mieć laptop)

Internet daje marce niesamowite możliwości. Ale i niesie ryzyko! Bo możliwości jest tak wiele, że mniej doświadczeni łatwiej się zagubią niż trafnie dobiorą narzędzia i kanały. Obfitość opcji reklamowych może przyprawić o ból głowy. Wybór tych najefektywniejszych dla konkretnej marki i celów, jakie chce osiągnąć, jest prawdziwym wyzwaniem. Jak z wyobraźnią planować kampanie reklamową w sieci, po jakie narzędzia marketingu internetowego sięgać, jak zintegrować te działania ze strategią firmy i jak wybierać grupy docelowe i mierzyć efekty swojej pracy? - o tym jest to szkolenie.

PROGRAM SZKOLENIA:  DZIEŃ 1

1. Jak na naszych oczach zmienia się marketing

  • Był konsument, jest prosument
  • Nowe style i metody przetwarzania treści
  • Od biernego odbiorcy do aktywnego dialogu z marką
  • Co postawiły na głowie social media
  • Jacy będą konsumenci przyszłości - digital natives, generacja L

2. Jak dopasować kampanię internetową do strategii marketingowej firmy

  • Profilowanie działań pod kątem zgodności z wizją marki
  • Integracja kampanii online z kampaniami offline - wzmacniająca synergia

3. Jak wybierać grupy docelowe

  • Definiowanie podstawowych kryteriów targetu
  • Gdzie w sieci są nasi klienci - ustalanie zachowań i preferencji grupy docelowej
  • Metody śledzenia zachowań użytkowników
  • Monitoring jako źródło wiedzy o grupie docelowej
  • Metody targetowania reklam

4. Jak wyznaczać cele kampanii reklamowej online

  • Określanie ogólnych celów kampanii i jaki ma to wpływ na jej kształt i przebieg
  • Cele szczegółowe dla konkretnych narzędzi online – na jakie efekty możemy liczyć
  • Modele rozliczeniowe reklam online

PROGRAM SZKOLENIA:   DZIEŃ 2

1. Wybieramy narzędzia marketingu internetowego

  • Kampanie displayowe - czy reklama banerowa jest wciąż skuteczna?
  • Pozycjonowanie - jakie działania wysoko windują witryny w wynikach wyszukiwania
  • Kampanie PPC - od kliknięcia po konwersję: Google AdWords i Facebook Ads
  • Media społecznościowe – w które warto inwestować i dlaczego
  • E-mail marketing – systemy do automatycznej wysyłki, tworzenie planów dystrybucji treści
  • Niestandardowe narzędzia i kanały dotarcia do klienta w sieci

2. Budujemy harmonogramy działań i mierzenia efektów

  • Jak zaplanować budżet reklamy online
  • Jak ustalać harmonogram działań
  • Jak wybierać mierniki efektywności dla poszczególnych kanałów
  • Internet nigdy nie śpi – permanentne monitorowanie efektów i błyskawiczne wprowadzanie zmian

3. Najnowsze trendy w reklamie online – na co musimy być gotowi w niedalekiej przyszłości

 

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

Dla pracowników działów marketingu, dla specjalistów ds. promocji i public relations. Dla właścicieli firm i ich pracowników odpowiedzialnych za marketing.

Rozwój umiejętności:

  • tworzenia strategii działań reklamowych w sieci dla swojej marki
  • właściwego doboru kanałów dopasowanych do wizerunku i potrzeb marki
  • wyznaczania i osiągania celów kampanii
  • monitorowania i mierzenia efektów działań reklamowych w sieci
  • szybkiego reagowania i wprowadzania niezbędnych zmian w kampanii
 

Szkolenie: Jak skutecznie promować marki w internecie. Planowanie kampanii reklamowej - Artur Jabłoński.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia 1498 zł należy doliczyć podatek VAT - 23%

 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij