Szkolenie: Jak pilnować marki w internecie. Monitoring 24h i pozyskiwanie klientów – Artur Smolicki.O każdej marce klienci mogą teraz rozmawiać wszędzie, a żadna firma nie jest w stanie non stop śledzić całego internetu i mediów społecznościowych. Jeśli chcesz skutecznie działać, z powodzeniem budować online wizerunek marki i zdobywać nowych e-klientów, nie ma rady - musisz sięgnąć po monitoring. Poznaj więc narzędzia, które w jednym miejscu gromadzą wszystkie - pozytywne i negatywne fakty, informacje i opinie o twojej firmie/produkcie, krążące w sieci. Naucz się na co dzień korzystać z tych narzędzi. Włącz je w istniejącą strukturę zarządzania twoją marką. PROGRAM SZKOLENIA:1. Dlaczego warto i należy monitorować działania internautów
2. Jak pozyskiwać i jak obsługiwać klientów w internecie
3. Najważniejsze i sprawdzone narzędzia do monitoringu internetuBrand24:
SoTrender:
Newspoint:
SentiOne:
4. Skuteczne zarządzanie sytuacją kryzysową
Dzięki monitoringowi internetu jesteśmy w stanie być wszędzie tam, gdzie pojawiają się nasi potencjalni klienci. Możemy na bieżąco reagować na ich problemy, udzielać pomocy, a przede wszystkim informować. Bo szybka i wartościowa informacja puszczona w obieg w odpowiednim momencie, to najlepszy sposób na budowanie relacji i zapobieganie sytuacjom kryzysowym. Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?Dla specjalistów ds. marketingu, właścicieli i zarządców sklepów internetowych, właścicieli biznesów internetowych, specjalistów PR, dziennikarzy i rzeczników prasowych, specjalistów zajmujących się edukacją i szkoleniami. Gwarantowany rozwój umiejętności:
Jak pilnować marki w internecie. Monitoring 24h i pozyskiwanie klientów.Miejsce szkolenia: Warszawa Do podanej ceny szkolenia 986 zł należy doliczyć podatek VAT - 23% |