Konferencja Inspiracje MwP
Jak szybko poprawić obsługę klienta.
Wybierz 1 z 14 narzędzi!
EKSPERCI KONFERENCJI INSPIRACJE
Marta Bryła-Gozdyra, Everbe
Jako doświadczony konsultant ds. customer & employee experience i certyfikowany coach współpracuje z firmami zarówno w sektorze B2B, jak i B2C, między innymi z IKEA, Orlen, PKO Ubezpieczenia, Santander BZ WBK, Generali, mBank, Billennium, Roche, Innology, UPC i innymi. Założycielka i dyrektor zarządzająca firmy Everbe, specjalizującej się w zwiększaniu efektywności firm poprzez tworzenie proklienckiej organizacji dzięki rozwijaniu i optymalizowaniu podejścia customer experience management.
Dominik Komar, Havas Media Group
Jako szef 18 Warsaw w Havas Media Group, kieruje zespołem, poszukującym innowacyjnych rozwiązań marketingowych na styku mediów, technologii, kultury, sztuki. Innowacjami, trendami oraz wykorzystaniem ich w praktyce marketingowej i reklamowej zajmuje się od 10 lat.
Michał Szwak, Divante
Jako user experience designer w firmie Divante, wdrażającej rozwiązania e-commerce i realizującej działania marketingowe, tworzy projekty ułatwiające sprzedaż, komunikację, obsługę klientów i użytkowników sklepów, portali, stron internetowych. W swojej pracy zawodowej łączy nowoczesne trendy ze sprawdzonymi zasadami dobrej komunikacji, designu, psychologii. Także wykładowca Dolnośląskiej Szkoły Wyższej.
Marcin Woźniak, LiquidThread
Jako communication strategy director odpowiada za strategię komunikacyjną w agencji LiquidThread (Publicis Media), która zajmuje się tworzeniem treści marketingowych dla klientów, takich jak: Coca Cola, T-Mobile, Mondelez czy Deichmann. Autor i współautor kampanii nagradzanych w konkursach Effie, Innovation, Mixx Awards, KTR i Golden Drum. Prelegent na konferencjach krajowych i zagranicznych. Aktywnie bierze udział w pracach Grupy Roboczej IAB Content Marketing i Reklama Natywna. W ramach studiów podyplomowych Marketing Internetowy na SGH, prowadzi wykłady z planowania i realizacji kampanii reklamowych w internecie oraz warsztaty z tworzenia platform komunikacyjnych dla marek.
Justyna Wojtaszczyk, KeyK Project
Jako właścicielka trójmiejskiej agencji marketingowej KeyK Project Marketing&Media od 12 lat skutecznie wspiera przedsiębiorstwa w realizacji i optymalizacji działań z szeroko pojętego marketingu, PR i digitalu. Jest twórcą wielu udanych kampanii dla doświadczonych w rynkowych zmaganiach firm oraz start-upów.
Michał Skowroński, Oracle
Jako ekspert wdrożeń rozwiązań klasy customer experience w Oracle Polska, producencie informatycznych rozwiązań analitycznych i customer experience, wspiera przedsiębiorstwa w rozwijaniu architektury informatyczno-procesowej wspierającej obsługę klienta. Promuje cyfrowe podejście do obsługi klienta poprzez artykuły, komentarze medialne i wystąpienia na konferencjach branżowych z obszarów digital marketingu oraz customer service. Pracował przy projektach dla firma telekomunikacyjnych, finansowo-ubezpieczeniowych oraz FMCG w Polsce i za granicą.
Marcin Kuchno, Robert Tarnowski, PR bez krawatów
Jako PR-owcy, blogerzy i dwudziestokilkulatkowie mają codzienny, wszechstronny kontakt z komunikacją marketingową. Pracują, tworzą, wysyłają i sami też konsumują przekazy informacyjne. Widzą co działa, a co nie działa, co można szybko poprawić, a co lepiej zastąpić nowym pomysłem lub narzędziem. Organizują cykliczne spotkania fanów komunikacji biznesowej, na których zaproszeni eksperci z różnych branż dzielą się swoim doświadczeniem warsztatowym.
Konferencja Inspiracje MwP
Jak szybko poprawić obsługę klienta.
Wybierz 1 z 14 narzędzi!
data:
godzina:
miejsce:
cena netto:
15 września 2017
9:45 – 16:00
Centrum Konferencyjne Golden Floor Tower,
Warszawa, ul. Chłodna 51
630 zł
Szczegółowych informacji udziela: Karolina Siemion
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 796-304-404