Start marka i reklama

SZKOLENIA: marka i reklama

  • NOWOŚĆ!
    Zarządzanie marką. Inspiracje i nowe strategie brandingowe

    Wojtek Walczak

    Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. 14 – 15 grudnia 2017

 
  • NOWY TRENER/PROGRAM
    Infografika. Szybka komunikacja marki z klientami.

    Lech Mazurczyk

    Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. 12 lutego 2018

 
  • Storytelling. Jak się tworzy pasjonującą opowieść dla marki.

    Grzegorz Kosson, Paulina Perka

    Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 
  • Przygotowanie skutecznej kampanii reklamowej nie jest trudne.

    Maciej Szaroleta

    Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 
  • NOWOŚĆ!
    Kreatywność zarządcza w marketingu. 15 zasad usprawniających pracę.

    Marta Wenzel

    Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 
  • NOWOŚĆ!
    Reklama i produkt w kłopotach. Jak szybko wyjść z siedmiu kryzysowych sytuacji.

    Monika Apitz

    Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 
  • Tajemnice i techniki odkrywania insightów konsumenckich.

    Julia Izmałkowa

    Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 
  • Eksplozja kreatywności dla marki i reklamy! Twórcze narzędzia i techniki.

    Piotr Wojciechowski

    Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 
  • Jak tworzyć reklamy z głową. Kreatywna strategia komunikacji.

    Roman Łoziński

    Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 


Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij