Start marka i reklama

SZKOLENIA: marka i reklama

 
  • NOWOŚĆ!
    Prezentacje: kreatywna i praktyczna komunikacja w marketingu.

    Dagmara Dudek, Karolina Dudek

    Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 
  • NOWOŚĆ!
    Przygotowanie skutecznej kampanii reklamowej nie jest trudne.

    Maciej Szaroleta

    Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. 6 października 2017

 
  • NOWY TRENER/PROGRAM
    Infografika. Szybka komunikacja marki z klientami.

    Lech Mazurczyk

    Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 
  • NOWOŚĆ!
    Szkolenie: Kreatywność zarządcza w marketingu. 15 zasad usprawniających pracę.

    Marta Wenzel

    Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 
  • Storytelling. Jak się tworzy pasjonującą opowieść dla marki.

    Grzegorz Kosson, Paulina Perka

    Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 
  • Zarządzanie marką. Najnowsze strategie brandingowe.

    Jarosław Goławski

    Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 
  • Tajemnice i techniki odkrywania insightów konsumenckich.

    Julia Izmałkowa

    Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 
  • Eksplozja kreatywności dla marki i reklamy! Twórcze narzędzia i techniki.

    Piotr Wojciechowski

    Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 
  • Jak tworzyć reklamy z głową. Kreatywna strategia komunikacji.

    Roman Łoziński

    Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 


Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij