Start marka i reklama Infografika. Szybka komunikacja marki z klientami
Drukuj

NOWY TRENER/PROGRAM
Szkolenie: Infografika. Szybka komunikacja marki z klientami - Lech Mazurczyk.

Termin szkolenia

12 lutego 2018

godz. 9:00 – 17:00

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena: 986 zł

Trener szkolenia

(każdy uczestnik szkolenia
musi mieć laptop)

Dobra infografika uczy i bawi. Tego oczekują dzisiejsi odbiorcy. Infografika może być prostą łamigłówką, w której autor w intrygujący sposób przedstawia np. biografię firmy, podsumowanie akcji reklamowej, przegląd oferty konkurentów, docelową grupę klientów. Rozszyfrowanie łamigłówki daje odbiorcom satysfakcję, a to wzmacnia efekt zapamiętywania informacji. Tego nie zapewni zwykła notka z historią firmy, raport roczny czy typowa informacja prasowa.

Na szkoleniu dowiesz się, jak zamienić 14 popularnych, ale mało ekscytujących dokumentów marketingowych w klarowne i wartościowe infografiki dla zarządu, klientów, dziennikarzy. Pamiętaj: jeden obraz wart jest 1000 słów – i takiej komunikacji oczekują teraz klienci!

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Pięć powodów, dla których warto korzystać z infografik w komunikacji (nie tylko marketingowej)

2. Z czego składa się dobra infografika

Poznasz elementy informacyjne (figury i linie, wykresy, drzewa, ikony), elementy graficzne (kolor, pismo, kompozycja) oraz zależności skutkowo-przyczynowe między użytymi elementami.

Dowiesz się m.in.:

  • jak to możliwe, że prosta forma obrazowania danych podbiła świat
  • jak opowiadać obrazem
  • za co infograficy powinni być wdzięczni Bobowi Marleyowi
  • kiedy wybrać darmowy, a kiedy płatny krój pisma
  • jak skala i miejsce komunikacji wpływają na projektowanie infografiki
  • dlaczego niektóre artystyczne środki wyrazu niszczą skuteczność infografiki

3. Infografiki marketingowe. Jak zamienić statyczne dokumenty na dynamiczne obrazy

Poznasz trzy główne grupy infografik używanych w marketingu oraz 14 dokumentów marketingowych, które można pokazać jako infografiki.

Są to:

  • infografiki wizerunkowe, czyli jak rysować, żeby podnieść wartość marki (firmowe źródła dokumentów: historia rozwoju technologii w branży, struktura udziałów w rynku, wyniki badań marketingowych, opis pożądanej grupy nabywców, podsumowanie akcji/kampanii reklamowej, informacja prasowa lub artykuł tematyczny)
  • infografiki produktowe, czyli jak pokazać cechy produktu klientom (firmowe źródła dokumentów: opis produktu, przegląd oferty konkurentów, opis ścieżki zakupowej)
  • infografiki korporacyjne, czyli jak profesjonalnie zaprezentować firmę i prowadzone działania marketingowe (firmowe źródła dokumentów: biografia/historia firmy, model biznesu, media plan, brief reklamowy, raport roczny)

4. Dla prezesa i klienta. Jak dopasować infografikę do potrzeb odbiorców

Dowiesz się m.in.:

  • jak przygotować personę odbiorcy
  • jak cechy odbiorców wpływają na treść i wygląd infografiki
  • na których etapach tworzenia infografiki korzystać z persony odbiorcy
  • czy infografika to narzędzie perswazji reklamowej, czy informacyjnego contentu.

5. Robimy infografiki!

Ćwiczenia praktyczne pod okiem trenera:

  • przeprowadzisz demontaż wybranych infografik – co zrobiono w nich źle i jak je poprawić,
  • przygotujesz własny tekst do zamieszczenia na swojej infografice,
  • wybierzesz kluczowe dane liczbowe z firmowych dokumentów źródłowych,
  • narysujesz szkic roboczy swojej infografiki,
  • wykonasz infografiki marketingowe (ćwiczeniowe lub dla swojej firmy).
 

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

Dla osób, które dopiero rozpoczynają przygodę z grafiką – dla specjalistów ds. marketingu i pracowników działów reklamy oraz PR, którzy chcą wykorzystywać infografikę w komunikacji marki z klientami B2C i B2B.

Nie wymagamy doświadczenia w posługiwaniu się programami graficznymi ani posiadania takich programów na swoich komputerach. Wszystkie używane podczas warsztatu programy są darmowe i dostępne online.

Gwarantowany rozwój umiejętności:

  • samodzielnego planowania i opracowywania infografiki
  • doboru informacji do infografiki z popularnych dokumentów marketingowych
  • doboru odpowiednich form i koncepcji kreatywnych
  • dokonywania analizy i syntezy treści
  • obróbki tekstów na potrzeby infografiki
  • tworzenia prostej i estetycznej infografiki zgodnie z zasadami projektowania graficznego
  • doboru odpowiednich dla danego przekazu środków wizualnych (kolory, typografia, proporcje, hierarchia treści)
  • samodzielnego komponowania layoutu
  • obsługi ogólnodostępnych programów graficznych
  • wyszukiwania i wykorzystywania darmowych materiałów graficznych (fonty, ilustracje, ikony i zdjęcia).
 

Infografika. Szybka komunikacja marki z klientami.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia 986 zł należy doliczyć podatek VAT - 23%

 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij