Drukuj

NOWOŚĆ!
Szkolenie: Reklama i produkt w kłopotach. Jak szybko wyjść z siedmiu kryzysowych sytuacji - Monika Apitz.

Termin szkolenia

(-)

godz. 10:00 – 17:00

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena: 1350 zł

Trenerzy szkolenia

 

Co roku tysiące firm wprowadzają na polski rynek nowe produkty, uruchamiają nowe promocje i reklamy. Wiążą z nimi nadzieje na sukces sprzedażowy i na wizerunkowy. Co roku wiele z nich – nawet tak poważne, jak banki, producenci FMCG czy branża auto-moto, a także lokalni producenci i przetwórcy – wpada w poważne kłopoty. Są zmuszeni błyskawicznie zmieniać lub nawet wycofywać swoje nowe produkty, reklamy, promocje. Taki może być efekt skarg klientów do instytucji branżowych lub fali ataków w mediach społecznościowych.

Kryzysów tego rodzaju nie da się rozwiązać typowymi narzędziami PR. W takim gorącym momencie niezbędne staje się podjęcie konkretnych działań produktowych lub reklamowych. Jak to zrobić szybko i skutecznie? Większość marketerów uczy się tego dopiero na własnych błędach. A to bardzo kosztowny sposób!

Na naszym szkoleniu przećwiczysz tworzenie planów właściwych kontrdziałań w przypadku siedmiu najczęściej wydarzających się kryzysów. Rzeczywistych, bo wziętych z życia. Będzie to nauka wyciągania praktycznych wniosków z błędów popełnionych przez inne firmy. Dla Twojej ta wiedza będzie najlepszym zabezpieczeniem. Przekonasz się, że nabyte w trakcie szkolenia umiejętności przydadzą ci się wielokrotnie. Nieprzewidywalne sytuacje zdarzają się przecież codziennie. Od tej pory bez obaw udźwigniesz odpowiedzialność za prowadzone kampanie, promocje konsumenckie i premiery produktów.

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Błędy innych – nasze zabezpieczenia. Co poszło nie tak przy wprowadzaniu nowych produktów i kampanii reklamowych na rynek

  • Dziesięć rynkowych pouczających case’ów kryzysowych
  • Jak się rodzą sytuacje kryzysowe, jaki mają wpływ na marketing i sprzedaż firmy

2. Dwa podejścia do problemu. Synergia narzędzi komunikacyjnych i marketingowych

Uczestnicy otrzymają instrukcję rozwiązywania kryzysu z podziałem na dwie grupy działań:

A. Działania klasyczne – narzędzia PR-owe, m.in.:

  • powołanie zespołu antykryzysowego
  • przygotowanie oświadczenia dla mediów, klientów, pracowników
  • opracowanie i przekazanie wszystkim pracownikom zasad oficjalnej komunikacji na czas kryzysu

B. Działania, które jest w stanie wykonać wyłącznie dział marketingu, m.in.:

  • przygotowanie listy trudnych pytań i odpowiedzi na temat produktu lub reklamy dla wszystkich kanałów obsługi klienta
  • szybkie przygotowanie zastępczej kampanii reklamowej, odnoszącej się do kryzysu i wzmacniającej wizerunek marki
  • przeprowadzenie pilnej analizy otoczenia rynkowego ze szczególnym uwzględnieniem insightów bazujących na tych skargach klientów, które doprowadziły do napięć

3. Ćwiczenia praktyczne. Antykryzysowe procesy marketingowe

Warsztatowe zajęcia i instrukcje uruchamiające siedem procesów na czas kryzysu:

  • Odsunięcie w czasie zaplanowanych działań – case study
  • Uzupełnienie dystrybucji (uzupełnienie produktu) – case study
  • Opracowanie nowej reklamy, promocji – case study
  • Wymiana produktu na nowy, zaprzestanie produkcji wadliwego towaru – case  study
  • Zmiana strategii firmy w odpowiedzi na kryzys – case study
  • Employer branding – case study
  • Infolinia i profile w social mediach – case study

Uczestnicy na potrzeby macierzystej firmy przygotują pakiet startowy dla każdego z ww. procesów, obejmujący m.in. szczegółowy plan działań, budżet, testy, wskaźniki jakości oraz optymalizację działań.

4. Brand manager podczas kryzysu: współpraca z PR

  • Dlaczego marketing musi dostarczyć PR niezbędny pakiet informacji o produkcie, firmie i technologii
  • Jaką wartość wnosi marketer do zespołu kryzysowego
  • Czego wymagać od działu PR, gdy przydarzy ci się kryzys związany z produktem
  • Jak nadzorować działania komunikacyjne, dotyczące prowadzonej marki

5. Marketer oko w oko z dziennikarzami: co mówić i jak mówić, żeby łagodzić, a nie wywoływać kontrowersje

  • Jak bez zahamowań odpowiadać na trudne pytania
  • Jak udzielać na żywo wywiadów i nie dać się wciągać w polemiki jątrzące problem
 
 
 

Szkolenie: Reklama i produkt w kłopotach. Jak szybko wyjść z 7 kryzysowych sytuacji.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia 1350 zł należy doliczyć podatek VAT - 23%

 

Zamówienie szkolenia

Szkolenie: Reklama i produkt w kłopotach. Jak szybko wyjść z siedmiu kryzysowych sytuacji.
---
cena szkolenia 1350 zł + 23% VAT

  •  

    DANE OSOBY ZAMAWIAJĄCEJ
  •  
    Imię*
    Nazwisko*
    Stanowisko*
  •  
    Email*
    Telefon*
  •  

    DANE DO FAKTURY
  •  
    Nazwa firmy*
  •  
    Ulica*
    Numer*
    Numer lokalu
  •  
    Miejscowość*
    Kod*
    Województwo*
  •  
    NIP (firmy)
    Branża*
  •  

    DANE UCZESTNIKA SZKOLENIA
    Proszę wypełnić tylko wówczas, jeśli zamawiający nie będzie uczestnikiem szkolenia
  •  
    Imię
    Nazwisko
    Stanowisko
  •  
    Email
    Telefon
  •  

    Kod rabatowy
  •  
  •  

    *Dane niezbędne do prawidłowego złożenia zamówienia
  •  

    Uwaga: zamówienia przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed terminem szkolenia.
    W przypadku zgłoszenia w terminie późniejszym prosimy o pilny kontakt telefoniczy: tel. 796 304 404
    Rezygnacja z udziału w szkoleniu powinna nastąpić w formie pisemnej (faks, e-mail) najpóźniej do 10 dni przed szkoleniem. Rezygnacja w późniejszym terminie wiążę się z koniecznością pokrycia 100% kosztów.
    Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania zapłaty. Zamiast zgłoszonej osoby, w szkoleniu może wziąć udział inny pracownik firmy.
  •  

    Wyrażamy zgodę na wystawienie faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
    Wypełniając formularz wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną i przez SMS przez firmę MARKETING W PRAKTYCE Media i Szkolenia, 01-756 Warszawa, ul. Przasnyska 6A lok. 342 w celu realizacji zamówienia, jak również w celach marketingowych. Jednocześnie mają Państwo prawo wglądu w te dane i możliwość ich poprawiania. Zapewniamy, że dane nie będą udostępniane innym firmom bez Państwa zgody i wiedzy. Dane są chronione zgodnie z Ustawą z 1997 r. i 2002 r. o ochronie danych osobowych
    (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
  •  
    Szczegółowych informacji o ofercie i zamówieniu udziela:
  •  
    Zdzisław Kraśnicki
    tel. 603-683-636
    e-mail: zdzislaw.krasnicki@marketing.org.pl
  •  
    Termin:
    Tytuł szkolenia: