Reklama
Start marka i reklama Zarządzanie marką. Inspiracje i nowe strategie brandingowe
Drukuj

NOWOŚĆ!
Szkolenie: Zarządzanie marką. Inspiracje i nowe strategie brandingowe – Wojtek Walczak.

Termin szkolenia

14 – 15 grudnia 2017

dzień 1:  10:00 – 17:00
dzień 2:9:00 – 16:00

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena: 1489 zł

Trener szkolenia

Wojtek Walczak - zdjęcie trenera

Wojtek Walczak

dott-3-small Jeśli chcesz wiedzieć, a przede wszystkim zrozumieć, jak inni brand managerowie radzą sobie ze spadkiem w ostatnim czasie siły sprzedażowej marek, to w trakcie tego praktycznego warsztatu otrzymasz wszystkie niezbędne odpowiedzi.

dott-3-small Przekażemy ci kompendium skutecznych strategii, szczegółowych komunikatów i dobrze opisanych kanałów komunikacji, jakie wykorzystują działający w Polsce producenci, dystrybutorzy i retail oraz firmy usługowe. Oni wpadli na swoje udane pomysły dzięki niemałym inwestycjom w badania, projektowanie, analizy lub dzięki zwykłemu szczęściu w biznesie. Ty otrzymasz do ręki pakiet gotowych i aktualnych strategii – bez inwestowania tysięcy w poszukiwania czy liczenia na łut szczęścia!

dott-3-small Spadek siły sprzedażowej marek utrudnia pracę brand managera. Osiągnięcie zaplanowanego poziomu przychodów wymaga coraz więcej wysiłku, wciąż nowych badań klientów i kreatywnych pomysłów, a to wszystko więcej kosztuje. Pracujesz ciężej i wydajesz dodatkowe pieniądze, a przychód rośnie nieznacznie lub wręcz lekko spada. Zdecydowanie niekomfortowa sytuacja! Źle to wygląda w przeliczeniu na ROI i w raportach dla zarządu.

dott-3-small Ważną przyczyną spadku siły sprzedażowej jest to, że marki przestały być postrzegane przez klientów jako gwarancja jakości. Klient coraz rzadziej myśli: „Pamiętam ich logo, więc ufam jakości tej firmy”, a coraz częściej: „Mój znajomy to kupił i jest zadowolony” albo „O tym mówił youtouber, którego stale oglądam”. Nie masz wyjścia – musisz zaktualizować obecną strategię! Wyznaczyć cel: moja marka ma odzyskać aurę atrakcyjności i zaufanie klientów!

dott-3-small W kulisy nowych strategii brandingowych, które odniosły sukces w ostatnim czasie, wprowadzi cię nasz ekspert, współwłaściciel agencji Melting Pot – Wojtek Walczak. Jest on cenionym autorem strategii brandingowych dla wielu znanych marek z branży FMCG, finansów, IT, usług konsumenckich. A niedawno, w połowie września 2017 r., bazująca na jego strategii prozdrowotna akcja społeczna skierowana do mężczyzn – „Łap jaja” otrzymała nominację do prestiżowej nagrody Effie w kategorii Pro bono.

PROGRAM SZKOLENIA:  DZIEŃ 1

* Niezmienny trójkąt dobrej marki: powtarzalność – wyrazistość - wiarygodność

1. Złapać właściwy kontekst, czyli jak działają niezmienne prawa marketingu i zarządzania marką.

  • Dlaczego wielkie drużyny piłkarskie pozostają nimi przez dekady i co z tego wynika dla brand managera.
  • Jak wyodrębnić DNA twoje marki i wprowadzać je w życie?

ĆWICZENIA: Dowiesz się, na czym polega siła i przydatność trójkąta dobrej marki w budowaniu strategii marki. Za jego pomocą rozszyfrujemy strategie sukcesu wybranych brandów w minionych latach. Na przykładach znanych marek producentów, dystrybutorów i retailu oraz firm usługowych będziemy uczyć się stosowania reguły trójkąta w praktyce.

* Z czym się mierzymy obecnie – bariery zaufania, które wznoszą wokół siebie konsumenci

2. Aktualne trendy i najważniejsze zjawiska w otoczeniu marketingowym - jak wpływają one na obecne problemy marek i zarządzających nimi brand managerów:

  • stereotypy emocji w reklamach branżowych,
  • przydatność nie równa się istotności,
  • zaśmiecanie mediów egoizmem komunikacyjnym i brakiem wartościowych informacji,
  • lęk przed zaangażowaniem,
  • nikt nie lubi reklam,
  • człowiek istotą społeczną,
  • cyfrowy świat w natarciu.

3. Łamanie schematów – na intuicję czy z wykorzystywaniem dostępnej wiedzy?

  • Zmiana rynku czy zmiana na rynku? Nowe i stare metody zarządzania markami na przykładzie firm z branży taksówkowej i przewozów osobowych.
  • Czy klient na pewno wie czego chce? Presja strategiczna i strategia presji na przykładzie branży noclegowej i usług hotelarsko-turystycznych.
  • Oddajemy markę klientom: strategie user management.
  • Co właściwie sprzedaje twoja marka? Strategie dostosowawcze na przykładzie producentów FMCG.
  • Rozszerzanie marki i asortymentu marki. Zarządzenie architekturą i konstrukcją marek jako podstawowe narządzie budowania strategicznej przewagi na przykładzie producentów FMCG.

ĆWICZENIA: Będziemy trenować umiejętność wyostrzania brandingowego spojrzenia, by identyfikować istniejące bariery zaufania u klientów marek producentów, dystrybutorów i retailu oraz firm usługowych.

* Proste strategie brandingowe

dott-3-smallCzęściej, czyli zwiększ powtarzalność obecności tam, gdzie są klienci.

dott-3-smallBardziej, czyli zwiększ wyrazistość przekazu emocjami, które poruszą klientów.

dott-3-smallZręczniej, czyli zwiększ wiarygodność oferty argumentami, które cenią klienci.

ĆWICZENIA: Dowiesz się, na czym polegają powyższe strategie i na wybranych przykładach będziemy trenować tworzenie prostych, nowoczesnych strategii brandingowych. Trener-ekspert doradzi, jak do każdej takiej strategii dobrać właściwe komunikaty oraz media do kontaktu z klientami – od telewizji i radia po internet, content i social media.

PROGRAM SZKOLENIA:   DZIEŃ 2

* Zaawansowane strategie brandingowe dla producentów, dystrybutorów i retailu, firm usługowych.

dott-3-smallCzęściej – Bardziej

dott-3-smallCzęściej – Zręczniej

dott-3-smallBardziej – Zręczniej

dott-3-smallCzęściej – Bardziej – Zręczniej

ĆWICZENIA: Poznasz marki, które z autentycznymi sukcesami realizują na rynku polskim omówione strategie i od kierunkiem trenera-eksperta będziemy trenować tworzenie zaawansowanych, nowoczesnych strategii zarządzania marką i jej komunikacją.

dott-3-smallZainteresowani uczestnicy będą mogli przygotować zarysy strategii brandingowej dla marki, którą zarządzają.

 

Zarządzanie marką. Inspiracje i nowe strategie brandingowe – Wojtek Walczak.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia 1489 zł - należy doliczyć podatek VAT - 23%

 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij