Start marka i reklama Zarządzanie marką. Najnowsze trendy i pomysły na skuteczne odświeżenie marki
Drukuj

NOWOŚĆ!
Szkolenie: Zarządzanie marką. Najnowsze trendy i pomysły na skuteczne odświeżenie marki – Marcin Ignaczak.

Termin szkolenia

22 - 23 marca 2018

dzień 1:  10:00 – 17:00
dzień 2:9:00 – 16:00

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena: 1489 zł

Trener szkolenia

Marcin Ignaczak - zdjęcie trenera

Marcin Ignaczak

dott-3-small Spadek siły sprzedażowej marek utrudnia pracę brand managera. Pracujesz ciężej i wydajesz więcej pieniądzy, a przychód rośnie nieznacznie lub wręcz spada. Zdecydowanie niekomfortowa sytuacja! Źle to wygląda w przeliczeniu na ROI i w raportach dla zarządu. Jeśli chcesz wiedzieć, jak inni brand managerowie radzą sobie z takimi spadkami w ostatnim czasie, to w trakcie tego warsztatu otrzymasz wszystkie niezbędne odpowiedzi.

dott-3-small Przekażemy ci kompendium skutecznych strategii, szczegółowych komunikatów i dobrze opisanych kanałów komunikacji, jakie wykorzystują działający w Polsce producenci, dystrybutorzy i retail oraz firmy usługowe. Otrzymasz do ręki pakiet gotowych i aktualnych strategii – bez inwestowania tysięcy w samodzielne poszukiwania czy zawodne liczenia na łut szczęścia!

PROGRAM SZKOLENIA:  DZIEŃ 1

1. Co się obecnie dzieje z markami?

  • Stan brandingu w roku 2018

2. Konkurs - turniej wiedzy o markach i aktualnych trendach w budowaniu brandów - wyrównanie wiedzy uczestników szkolenia

3. Strategia, marka, otoczenie - system marketingowy, który pomaga lub utrudnia zarządzanie marką przez marketerów

4. Poznajemy i wybieramy skuteczne strategie marek

  • 13 skutecznych strategii docierania z komunikacją do klientów
  • 61 strategicznych pytań, które pomogą wybrać strategię najlepszą dla twojej marki

5. Określamy na nowo istotę naszych marek. Porządkujące narzędzia analityczne i ćwiczenia praktyczne:

  • piramida marki
  • persony
  • experience
  • customer journey i insighty klientów
  • matryca argumentacji zakupowej
  • pozycjonowanie marki

PROGRAM SZKOLENIA:   DZIEŃ 2

1. Odkrywamy sens trendów i zjawisk w otoczeniu marketingowym marek

  • Analiza PEST
  • Trójkąt dobrej marki i wpływ zjawisk w otoczeniu na strategie komunikacyjne marek w FMCG, retailu, usługach
  • Trójkąt dobrej marki i wyjaśnienie reakcji marek na zjawiska w otoczeniu

2. Samodzielnie przygotowujemy plan działań odświeżających naszą markę i jej strategię komunikacyjną na podstawie aktualnych trendów i zjawisk w otoczeniu

 

 

Zarządzanie marką. Najnowsze trendy i pomysły na skuteczne odświeżenie marki – Marcin Ignaczak.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia 1489 zł - należy doliczyć podatek VAT - 23%

 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij