Reklama
Start marka i reklama Storytelling. Opowieść dla marki stworzona w jeden dzień
Drukuj

NOWOŚĆ!
Szkolenie: Storytelling. Opowieść dla marki stworzona w jeden dzień – Grzegorz Kosson.

Termin szkolenia

8 stycznia 2018

godz. 10:00 – 17:00

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena: 1190 zł

Trener szkolenia


Grzegorz Kosson

dott-3-small A gdyby opowieść marki można by było stworzyć zaledwie w jeden dzień? A gdyby wcale nie był potrzebny do tego budżet? Zainteresowana? Zainteresowany? Zapraszam na seminarium: Storytelling. Opowieść dla marki stworzona w jeden dzień.

dott-3-small Dorobek i doświadczenie trenera, Grzegorza Kossona, gwarantują uczestnikom podejście w pełni warsztatowe: 100 proc. praktyki, 100 proc. ciężkiej pracy, ale i 200 proc. zabawy i tylko szczypta teorii. Ale prosimy – bez złudzeń: tyle, ile pracy włożysz, tyle efektów dla swoje marki wyjmiejsz!

dott-3-small Wyjaśnijmy sobie przy okazji pewne wszechobecne nieporozumienie: jeśli myślisz, że marka musi mieć sto lat, by można taką opowieść stworzyć i wykorzystywać - nie zawracaj sobie głowy naszym seminarium! Storytelling jest dla każdej marki, nawet takiej, której jeszcze wczoraj na świecie nie było.

dott-3-small Zapraszamy do udziału nie tylko poszukujących pomysłów na niebanalną opowieść dla swojej marki, ale także zainteresowanych budową nowych stron WWW, zmianą zachowań i prezentacji podczas spotkań handlowych, promocją miast czy wypracowaniem podstaw nowej komunikacji i innych podobnych problemów marketingowych – dla wszystkich nowoczesny storytelling ma wiele do zaoferowania!

PROGRAM SZKOLENIA:  DZIEŃ 1

1. Trzy poziomy marki - jak sprawić, by opowieść wypływała z serca marki i trafiała do serc klientów

  • poszukiwanie najważniejszych odpowiedzi-fundamentów dla opowieści
  • ćwiczenia warsztatowe*

2. Mapowanie – rysujemy mapę semantyczną marki

  • jak znaleźć siatkę semantyczną dla marki
  • ćwiczenia warsztatowe

3. Gotowe wzory opowieści - wprowadzenie w archetypy i podróż bohatera

  • ćwiczenia warsztatowe

4. Typowe struktury narracyjne, które możesz wykorzystać dla swojej marki

  • ćwiczenia warsztatowe

5. Bohater, przeciwnik i konflikt – skąd czerpać paliwo dla narracji

  • ćwiczenia warsztatowe

6. Święty Graal opowieści - poszukiwanie sedna i znaczenia marki

  • ćwiczenia warsztatowe

7. Kiedy i w jaki sposób twoja marka powinna wykorzystywać storytelling

  • ćwiczenia warsztatowe
 

* nie zdradzamy przebiegu ćwiczeń, bo chodzi o wydobycie naturalnych odruchów, wywołanie spontanicznych reakcji - uczestnicy nie powinni się w żaden sposób przygotowywać do tej części warsztatów!

 

Gwarantowany rozwój umiejętności:

  • budowania przewagi konkurencyjnej opartej na opowieści
  • budowania metanarracji dla marki
  • rozpowszechniania opowieści i zostawiania śladu cyfrowego w sieci
 

Storytelling. Opowieść dla marki stworzona w jeden dzień.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia 1190 zł należy doliczyć podatek VAT - 23%

 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij