Start marketing specjalistyczny RODO w codziennej praktyce dla marketerów
Drukuj

NOWOŚĆ!
Szkolenie: RODO w codziennej praktyce dla marketerów – Karolina Małagocka.

Termin szkolenia

(-)

godz. 10:00 - 16:00

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena: 990 zł

Trener szkolenia


Karolina Małagocka

dott-3-small Dane osobowe w marketingu to specyficzny temat, o którym niewiele dowiemy się na typowych, czyli prawniczo-informatycznych szkoleniach z RODO.

dott-3-small Marketer nie musi wiedzieć, jakie nowe obowiązki dostaną administratorzy danych osobowych czy też co powinna obejmować aktualizacja systemu informatycznego przechowującego dane. Ma natomiast doskonale orientować się w trzech ważnych rzeczach, bez których wkrótce już się nie da przeprowadzić skutecznych działań marketingowych.

dott-3-small Należy więc wiedzieć:

  • 1. Jak skutecznie pozyskiwać od klientów dane osobowe i zgodę na ich przetwarzanie.
    Uwaga: po 25 maja wystarczy jedno „nie” klienta i go tracimy!
  • 2. Jak zapewnić bezpieczeństwo danych podczas tworzenia ofert produktów.
    Uwaga: Jeśli niezależny audyt wykaże naruszenia – odpowiedzialność spadnie na firmowy marketing!
  • 3. Jak zapewnić bezpieczeństwo danych podczas prowadzenia akcji promocyjnych.
    Uwaga: Należy mieć pewność, jakie informacje i komu można przekazać, a także wiedzieć, czy agencja współpracująca również wprowadziła odpowiednie środki ostrożności!

Wszystkie potrzebne informacje, co, jak i dlaczego robić, żeby nie sprowadzić kłopotów na siebie i na firmę, uzyskają Państwo na naszym szkoleniu.

PROGRAM SZKOLENIA:  DZIEŃ 1

1. Marketing 2018 wobec danych osobowych – prywatność i postawy klientów

  • Bez jakich danych o klientach marketing nie może się dziś obejść
  • Jak na skuteczność akcji marketingowych wpływa szybko zmieniające się nastawienie klientów do prywatności (to jeden z najsilniejszych trendów ostatnich lat!)
  • Dwie główne postawy klientów wobec danych przekazywanych o sobie: pragmatyk (świadomy i wymagający) oraz fundamentalista (pełen obaw i złości wywołanej przez targetowanie i profilowanie)

2. Co należy wiedzieć o danych osobowych i prywatności w marketingu

  • Nawet jeśli wiesz niewiele, to teraz poznasz wszystkie podstawowe informacje

3. Dane osobowe w praktyce marketingowej – stan przed i po 25 maja

  • Blok warsztatowych ćwiczeń pod okiem trenera, które obrazowo pokażą, co i jak zmieni się w codziennej praktyce korzystania z danych osobowych w czterech podstawowych obszarach:
    • * przepisów dotyczących ludzi (klienci, pracownicy marketingu)
    • * danych osobowych (co jest, a co nie jest danymi osobowymi)
    • * używania danych (zbieranie, akcje promocyjne, tworzenie ofert)
    • * prowadzenia w sposób prawidłowy dokumentacji (regulaminy, sposoby kontroli)

4. Przygotowujemy plan działania: Jak bez paniki dostosować firmowy marketing do działań w pełni zgodnych z wymogami RODO

 
 

RODO w codziennej praktyce dla marketerów.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia 990 zł należy doliczyć podatek VAT - 23%

 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij