Marketing w Praktyce
Jeśli mailing nie wyświetla się poprawnie, kliknij tutaj
Obrazek główny Jak myślisz co najbardziej zagraża twojej firmie? Okazuje się, że klienci - internauci mogą wpłynąć na niskie wyniki sprzedaży. Jak? W momencie kiedy przeprowadzają research w sieci! To tak zwany efekt ROPO, od którego aż w 30 proc. zależy sprzedaż!

Najprostsze szperanie w wyszukiwarce Google przez potencjalnych klientów może spowodować, że zamiast skorzystać z Twojej oferty wybiorą produkty konkurencji lub bardzo szybko zmienią zdanie o marce. Możesz jednak wpłynąć na wzrost sprzedaży poznając działanie ROPO, które opisaliśmy w sierpniowym numerze "Marketing w Praktyce". Zobacz, w jaki sposób przechwycić klientów, którzy w danym momencie szukają informacji o firmie oraz zbudować wysoką pozycję w wyszukiwarce!

Marketing w Praktyce 07.2012 Marka zawsze widoczna na Facebooku

Co zrobić, by posty z fan pages zawsze pojawiały się w aktualnościach, na ścianach fanów? Przede wszystkim rozpocząć walkę z EdgeRank, opcją która filtruje treść na wallach. Poznaj metody dotarcia z każdą informacją nawet do osób, które nie uczestniczą aktywnie w rozwoju Twojej strony na FB!

ZOBACZ
... aktualny numer i zamów prenumeratę!