Marketing w Praktyce Jeśli mailing nie wyświetla się poprawnie, kliknij tutaj
Pobolgujcie - korzyści marketingowe mogą was zaskoczyć! Czy pamiętacie akcję Burger King Trip - Kominek in the USA - pierwsze niestandardowe działanie w social mediach z udziałem najpopularniejszego blogera w Polsce? Nie za bardzo? No właśnie - czemu więc akurat on został okrzyknięty "wszech blogerem" skoro nie wygrał żadnego znaczącego konkursu, a jego nazwiska (prawdziwego) nie znajdziecie w Wikipedii, w której są wszyscy i wszystko?

A czemu z kolei teksty niektórych blogerów traktowane są jak głos wyroczni, a oni sami mają status tak opiniotwórczych, że nawet globalne marki wciągają ich do swojej marketingowej strategii?

Nad całą blogosferą można postawić wiele znaków zapytania. Ale można też machnąć na nie ręką i... rozpocząć marketingową współpracę z sieciowymi liderami opinii. Bo ryzyko to niewielkie, budżetowo dostępne nawet dla małej lokalnej firmy, a korzyści mogą was pozytywnie zaskoczyć!

Ostrożnych i niedowiarków przekona czerwcowy "Marketing w Praktyce" z tematem numeru: Blogosfera w natarciu.


Od nas dowiecie się:
* Jak nawiązać współpracę z blogerem i odnieść sukces promocyjny!
* Dlaczego bloger może mieć większy wpływ na sprzedaż niż inne kanały komunikacji?
* O czym trzeba pamiętać przy tworzeniu strategii firmowego bloga?

Zdradzamy także, ile taka współpraca kosztuje, oraz gdzie i w jaki sposób tego najbardziej odpowiedniego dla waszej firmy blogera znaleźć! A oszczędnym marketerom dajemy instrukcję, jak poprowadzić i wypromować własnego bloga.

Zobacz aktualny "Marketing w Praktyce"

Zamów

...i zamów prenumeratę