Marketing w Praktyce
Jeśli mailing nie wyświetla się poprawnie, kliknij tutaj
Obrazek główny Prowadzisz e-sklep? Sprawdź, który typ klientów obsługujesz!

Klient współzawodniczący: podejmuje szybką decyzję. Oczekuje konkretów!
Klient metodyczny: zwraca uwagę na rekomendacje i certyfikaty.
Klient spontaniczny: obawia się utraty okazji, kupuje pod wpływem emocji!
Klient humanistyczny: zanim coś kupi potrzebuje opinii innych!

Marketing w Praktyce 07.2012

Wolisz, by Twój sklep częściej odwiedzali humanistyczni, którzy potrzebują czasu na podjęcie decyzji, czy raczej spontaniczni, którzy od razy dokonują zakupów? Sprawdź, jak wpłynąć na decyzje zakupowe internautów oraz poznaj techniki komunikacji z nimi.
Poznaj metody zwiększenia przychodów!
Chcesz wiedzieć więcej jak zrewolucjonizować swój e-biznes, zamów najnowszy numer "Marketingu w Praktyce", w którym opisujemy "E-commerce w dobrym stylu".

Zobacz aktualny "Marketing w Praktyce"

Zamów

...i zamów prenumeratę