Jeśli mailing nie wyświetla się poprawnie, kliknij tutaj Nowy 'Marketing w Praktyce' już na rynku!
Obrazek główny Jak przestać bać się ROI w marketingu? Kto zarzuca marketerom analfabetyzm finansowy? Czy ROI w marketingu to tylko bezduszne wskaźniki?

Niemal od zawsze szefostwo, które decyduje o wydatkach firm, obwinia tych, którzy je realizują - marketerów - o analfabetyzm finansowy. Wypominają im, że nie potrafią powiedzieć, kiedy zwrócą się pieniądze zainwestowane w marketing! Ci ripostują: jak to zmierzyć, skoro nie wdrożono żadnych mierników i procedur oceny?

ROI odstrasza cię suchymi wzorami, wskaźnikami i indeksami? - Zmień to przekonanie!

ROI to także pewna filozofia, opisującą funkcjonowanie biznesu - dużego i małego, jego poszczególnych elementów, skutków podjętych decyzji. Dobrze domyślany i zrozumiany ROI, może nadać i kierunek i przewidywalność działaniom marketingowym twojej firmy!

Przekonaj się sam!

ROI w marketingu - to główny temat pierwszego numeru "Marketingu w Praktyce" w 2013 roku! W zestawie 6 praktycznych tematów, także o liczeniu ROI dla aktywności marketingowej w social mediach!

Marketing w Praktyce 11.2012

Zobacz aktualny "Marketing w Praktyce"

Zamów

...i zamów prenumeratę