NEWSLETTER 1, nr 1/2014 Marketing w Praktyce

Marketing w Praktyce - bieżąca okłądka

ZOBACZ MWP 1/2014

Temat numeru:

Wsparcie sprzedaży na rynku B2B - 6 artykułów.

Pozostałe tematy:

Narzędzia, Analizy, Warsztaty, Case studies, Trendy, Opinie - 25 artykułów.

NARZĘDZIA

FOTO DO ARTYKUŁU NARZĘDZIA

Jak ugryźć crowdsourcing?

Katarzyna Kandefer-Winter, Tomasz Winter

Są marki, które działają jak zwinny kameleon, umiejąc doskonale dopasować się do zmian w otoczeniu. Od pewnego czasu znakomicie wykorzystują crowdsourcing, angażując tysiące fanów do rozwoju pomysłów i produktów.

CASE STUDY

FOTO DO ARTYKUŁU CASE STUDY

Rekord efektywności

Andrzej Ogonowski,
Anna Isakow

NARZĘDZIA

FOTO DO ARTYKUŁU NARZĘDZIA

Motywuj, nagradzaj, komunikuj

Cezary Hurka

FELIETON

FOTO DO ARTYKUŁU FELIETON

Rzetelnie i bez ściemy

Jan
Hartman

WYKŁAD MWP

FOTO DO ARTYKUŁU WYKŁAD MWP

Kochamy opowieści, więc...

W storytellingu wygrani są wszyscy!

Może jeszcze nikt w zespole tego nie zauważył, ale prawdopodobnie twoja firmowa marka składa się z elementów, które umiejętnie rozpoznane i na nowo scalone ułożą się w zwartą, konsekwentną opowieść.

Warszawa: 27 marca 2014

SZKOLENIENOWOŚĆ

Kreatywność w pracy marketera i reklamie. Techniki i ćwiczenia praktyczne.

11-12 lutego 2014

SZKOLENIE

Strategia marketingowa - projektowanie przewagi rynkowej dla firmy.

13-14 lutego 2014

SZKOLENIENOWOŚĆ

ROI w marketingu. Efektywne i dynamiczne zarządzanie budżetem marketingowym.

11-12 marca 2014

Napisz do nas: opinie@marketing.org.pl
© 2014 Copyright Wydawnictwo Marketing w Praktyce. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Jeśli mailing nie wyświetla się poprawnie, zobacz w przeglądarce.

ODWIEDŹ NAS NA FACEBOOKU

Jeżeli nie chcesz od nas otrzymywać mailingów wypisz się.

Mailing wysłany za pomocą systemu

Freshmail