Start MwP Spis treści MwP 9/2014
Drukuj

Spis treści wydania drukowanego MwP 9/2014

Spis treści wydania drukowanego MwP 9/2014

Tematu numeru: Celność reklamy

    • ARTYKUŁY Z TEMATU NUMERU:

       
    • Komunikuj krótko i do rzeczy!

      Damian Tokarczyk

      Często lepiej zaryzykować, decydując się na innowacje, niż wybierać sprawdzone formy reklamowe, pozostając wiernym starym technologiom.

    • RTB House/Bosch. Idealna grupa na reklamowym celowniku

      Michał Orzechowski

      O efektach działań nastawionych na precyzję przekonał się Bosch, jeden z czołowych producentów sprzętów AGD. Promując pralki, postawił na TANDEM Effect, rozwiązanie przygotowane z myślą o producentach, których asortyment sprzedawany jest online. Na rezultaty nie czekał długo. »

    • Targetowanie prawie intymne

      Paweł Sala

      Jak precyzyjnie docierać z komunikatem reklamowym, jak targetować e-mailingi, dlaczego warto to robić, czemu to takie trudne i co można zyskać dzięki targetowaniu?

    • Personalizacja totalna

      Norbert Piotrowski

      Czy faktycznie przyjdzie nam funkcjonować w świecie, w którym każdy będzie odbiorcą zupełnie innej, spersonalizowanej reklamy? Bez względu na to, czy scenariusz ten budzi u czytającego nadzieje czy lęki, wszystko na to wskazuje. Pytanie brzmi: kiedy i w jaki sposób nowe mechanizmy osiągną poważną skalę.

    • Wielkie małe zmiany

      Elżbieta Brzóz

      Większość spośród menedżerów w e-commerce, którzy mieli okazję koordynować projekt redesignu serwisu, wzdryga się na samo wspomnienie.Wypruwali sobie żyły, aby nowy serwis olśnił użytkowników, walczyli z programistami i koderami, przesuwali terminy i łatali budżet po to, żeby na koniec dnia spojrzeć w metryki i zobaczyć… 20 proc. spadku współczynnika konwersji!

    • Nie samym internetem…

      Karol Gajewski

      Internet pozwala dotrzeć reklamie praktycznie wszędzie w czasie rzeczywistym. Co jednak, gdy nasz przekaz ma dotrzeć do tych, którzy żyją offline?

    • Jak trafić w e-grupę docelową

      Agnieszka Haponiuk

      Przestrzeń wirtualna stała się równoległym światem, który rządzi się podobnymi prawami, co otaczająca nas rzeczywistość. Z niemal stuprocentową pewnością znajdziemy tam przedstawicieli każdej grupy docelowej. Jak więc zaplanować kampanię, by trafić właśnie do swoich potencjalnych odbiorców?

    • Wyjść poza szum informacyjny

      Marek Brodak

      Jak nasz mózg rejestruje i zapamiętuje dane? – wciąż badają to naukowcy. Klasyczne działania marketingowe oparte na wysyłaniu tego samego wszystkim tworzą niesamowity szum informacji dla nas nieistotnych.

NARZĘDZIA:

 
    • Ile jest warta opowieść o produkcie?

      Paweł Tkaczyk

      Walker i Glenn wystawili na eBay-u aukcje, w których sprzedawali przedmioty oraz ich historie. Wiedząc, ile wcześniej zapłacili za sam przedmiot, chcieli się dowiedzieć, jak bardzo dodanie opowieści zmieni jego wartość. Inwestycja rzędu 250 dol. dała trzydziestodwukrotny zwrot. Zarobili 8 tys. dol. »

    • Selfie, które uzależnia

      Karolina Wacholska

      Selfie opanowało świat, i to zaledwie w ciągu trzech lat. Dodatkowo trend podsycają deweloperzy aplikacji mobilnych, marketingowcy oraz producenci gadżetów. Uwaga, może uzależniać!

    • Zadbaj o swój inbound marketing

      Piotr Urbaniak

      Działania inbound marketingu dedykowane są ludziom poważnie myślącym o swoim biznesie. Mają zagwarantować odpowiednie obroty i sprzedaż w ciągu najbliższych lat, a nie tygodnia lub miesiąca!

    • Jak zachowania zmieniają e-handel

      Paweł Szewczyk, Marcin Rutkowski

      Nie zabieramy już laptopów na wczasy. Wystarczy nam tablet lub smartfon. Taka zmiana zachowań – pierwszego nośnika, z którego pogłębiamy informacje, oraz zmiana sposobu korzystania z sieci i innych mediów – już w tej chwili ma widoczny wpływ na e-commerce.

    • Kiedy rekomendacje działają?

      Przemysław Fura

      W ciągu pierwszych trzech miesięcy tego roku 22 proc. Polaków przynajmniej raz zdecydowało się na zakupy z polecenia.

    • Pozwól klientom doświadczać

      Katarzyna Konieckiewicz

      Ściany i brodziki pryszniców w damskich przebieralniach w siłowniach i spa zostały pokryte specjalną substancją, która w kontakcie z wodą zmieniała kolor. Kiedy kobiety odkręcały wodę pod prysznicem, pod ich stopami zaczęły pojawiać się kwiatowe wzory i napis „Poczuj magię” wraz z grafiką produktu.

    • Sukcesy i porażki na błękitnym oceanie

      Tomasz Rudolf, Katarzyna Królak-Wyszyńska

      Czego można się nauczyć z sukcesów i porażek menedżerów, którzy próbowali wdrażać strategię błękitnego oceanu?

    • Smakosze i marketing miejsc

      Anna Watza

      Nie oparłam się pokusie i przepięknie podany deser wrzuciłam na swojego Instagrama. Na stoliku widziałam prośbę o tagowanie zdjęć z nazwą cukierni i szlaku, do którego należy. Okazało się, że mieli bieżący monitoring mediów społecznościowych i wraz z rachunkiem na nasz stolik trafiło małe pudełeczko z dwiema lokalnymi czekoladkami…

    • Bloger napręża muskuły

      Anita Chabrowska

      39 proc. czytelników blogów zrezygnowało z zakupu usługi lub produktu, który został niekorzystnie opisany przez blogera, natomiast 34 proc. z nich dokonało zakupu pod wpływem recenzji, opinii lub innej wypowiedzi na blogu. »

CASE STUDY:

 
    • GreyTree/Heel Polska. Social media i lek na spokój dziecka

      Dariusz Goźliński

      Niniejsze studium przypadku jest dowodem na to, że działania rozpoczęte w social mediach nawet 3 lata wstecz można bez większej trudności reaktywować. Po prostu wystarczy być cierpliwym i reagować na zmieniające się warunki. Echa działań w SM słychać długo i ma to ogromne znaczenie – służy zarówno budowaniu wizerunku marki, jak i odbija się w procentach sprzedaży.

    • Endorfina events/Sky Tower. Sprzedaż luksusowych apartamentów przez eventy

      Maciej Lendzion

      Firma Apartamenty Sky Tower postawiła sobie pytanie: Jak sprawić, by potencjalni klienci odwiedzili ten wyjątkowy budynek i mieli okazję poczuć, że to miejsce dla nich? Pretekstem stały się zamknięte eventy dla ściśle wyselekcjonowanej grupy osób. Koncept i realizację powierzono agencji endorfina events.

WYWIAD:

 
    • Doprowadzamy do drzwi firm

      z Magdaleną Wypychowicz

      Rozmowa z dyrektor Działu Produktów i Usług w firmie Eniro Polska o aplikacjach do wyszukiwania lokalnego.

ANALIZY:

 
    • Niepokoje menedżerów luksusowych marek

      Krzysztof Polak, Marzena Żurawicka

      Obserwując reklamy luksusowych produktów, można mieć wrażenie, iż panuje w ich stylistyce swoista schizofrenia.

    • Aktualna moda polska 2.0

      Jagoda Prętnicka-Markiewicz

      Każdy chce się dziś wyróżniać. W zgobalizowanym świecie coraz trudniej o wyjątkowość. Jak nie dać przejść obok siebie obojętnie? Każdy ma swój sposób. Ponieważ ludzie dzielą się w sieci absolutnie wszystkim, można sprawdzić online, co jest trendy, co zaś nie. O czym mówi się w sieci? Jak od stop do głów wygląda Polak online?

LOJALNOŚĆ I MOTYWACJE:

 
    • Lojalność z korzyścią

      Dariusz Deszczka

      Same hasła „lojalność” i „motywacja” nie wystarczą – aby akcja wsparcia sprzedaży faktycznie przynosiła skutek, musi być dobrze przygotowana i oryginalna, a do tego jeszcze oferować bogaty katalog nagród.

    • Walka o zaangażowanie

      Ilona Szajkowska

      Pracownicy często powtarzają, że największą wartością i najcenniejszym kapitałem ich organizacji są ludzie. Tak, to prawda, ale tylko pod warunkiem, że są oni pracownikami w pełni zaangażowanymi i zdolnymi do ponadstandardowych wysiłków dla firmy.

    • Programy partnerskie B2B w liczbach

      Cezary Hurka

      Konkurencja wśród programów jest spora – nie jest nietypowa sytuacja, w której uczestnik bierze udział równolegle w kilku konkurencyjnych programach.

FELIETON MARKETINGOWY:

 
  • Miłość i marketing

    Jan Hartman

    Szkoda, że namnożyło się wielu rozmaitych cwaniaków, którzy handlując tandetą, wmawiają nam, że kupując ich produkt, robimy coś dla ochrony przyrody… »

 

SPIS TREŚCI WYDANIA DRUKOWANEGO

 
 

 

 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij