Start MwP Spis treści MwP 2/2015
Drukuj

Spis treści wydania drukowanego MwP 2/2015

Spis treści wydania drukowanego MwP 2/2015

Tematu numeru: Perspektywiczne zarządzanie marką

    • ARTYKUŁY Z TEMATU NUMERU:

       
    • Human przyszłości

      Jacek Kotarbiński

      Zafascynowani przyszłością snujemy wizje świata opanowanego przez androidy, oczywiście w pozytywnej roli służenia ludzkości. Kawiarnie, restauracje, sklepy, automatyczni szoferzy i może nawet stacje obsługi, gdzie nie uświadczysz żywego ducha. Pełna profesjonalizacja, automatyczna uprzejmość i eliminacja emocji jednocześnie. Czy jednak znieślibyśmy taki sztuczny świat?  »

    • Kultura spływa z góry

      Bartosz Fabianowicz/p>

      Risk uważa, że w stolicy po prostu nie wypada nie być glam dresiarzem. Trudno o lepszy przykład budowania kultury marki i lifestyle’u z naszego rynku.

    • Zacznij od lunchu z klientem

      Paweł Tkaczyk

      Tak naprawdę to tylko kultura stanowi na konkurencyjnym rynku źródło przewagi nie do podrobienia…

    • Przyspieszona ewolucja marki

      Krzysztof Najder

      Żyjemy w czasach, w których marki podlegają przyspieszonej ewolucji. My jednakże nadal, jakbyśmy nie zauważyli, co się dzieje, używamy w stosunku do nich pojęć i narzędzi z przeszłości: „USP”, „korzyść konsumencka”, „obietnica”, „przekaz”…

    • Empatia zawsze wygrywa!

      Piotr Wojciechowski

      Wciąż istnieją firmy, które hołdują zasadzie, że to nie one są dla klienta, lecz klient dla nich…

    • Kiedy produkt staje się marką

      Krzysztof Polak

      Wyobraźmy sobie nowy produkt wprowadzany właśnie na rynek. Ma on nazwę, logotyp, opakowanie, unikalne cechy użytkowe – wszystko to, co jest potocznie kojarzone z marką, ale… tak naprawdę marka jeszcze nie istnieje.

    • Planowanie scenariuszowe dla marek

      Grzegorz Osóbka, Lucjan Paszkiewicz, Jarosław Lis

      Wiele projektów strategii marketingowych i pozycjonowania marek bardzo szybko ląduje w koszach, ponieważ zakładają ciągłość trendów i jednoznaczność celów rynkowych, a nie uwzględniają interakcji zachowań wszystkich graczy.

    • Książka skarg i zażaleń

      Agnieszka Warzybok, Arkadiusz Wódkowski

      Pomysł, by z jakości obsługi klientów uczynić branding kulturowy, z dzisiejszej perspektywy wydaje się w Polsce szalony, a może nawet ekstremalnie szalony.

    • Wejść na trzeci poziom konkurowania

      Robert Kozielski

      Pozwolę sobie na odrobinę futurologii – wskazanie kilku trendów, które będą miały kluczowy wpływ na budowanie i rozwój marek.

NARZĘDZIA:

 

ANALIZY:

 
    • DOOH zyskuje moc

      Maciej Świątek

      Od paru lat mówi się o czekającej nas ekspansji cyfrowych nośników reklamy Out of Home. Ich zadanie to wyprzeć z rynku standardowe plakaty i zrewolucjonizować reklamę. W jakim miejscu jest dziś polski rynek DOOH? Jak wygląda z perspektywy klienta, a jak domu mediowego?

    • Świetlana perspektywa YT

      Anna Miotk

      Warto traktować YouTube nie tylko jako narzędzie służące bliżej nieokreślonemu budowaniu wizerunku marki, ale również jako bardzo mierzalne narzędzie sprzedaży.

    • Zet nie ceni małych kroków

      Iga Michałkiewicz

      Jak śpiewa zespół Kombi: „Każde pokolenie ma własny czas, każde pokolenie chce zmienić świat”. Czy to się uda generacji urodzonych po 1990 r. – pokoleniu Z? Jedno jest pewne – zmienić się muszą firmy, które chcą widzieć Zetów w swoich szeregach.

CASE STUDY:

 

FELIETON MARKETINGOWY:

 
  • Marketing humanistyczny

    Jan Hartman

    Marketing powinien być inteligentnym i twórczym składnikiem inteligentnego, wolnego świata. Dlatego marketerzy powinni być ludźmi wysokiej kultury i nie byle jakiego wykształcenia.

 

SPIS TREŚCI WYDANIA DRUKOWANEGO

 
 

 

 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij