Start MwP Spis treści MwP 5/2015
Drukuj

Spis treści wydania drukowanego MwP 5/2015

Spis treści wydania drukowanego MwP 5/2015

Tematu numeru: Personalizacja w marketingu

ARTYKUŁY Z TEMATU NUMERU:

 
  • Marka potrzebuje Bogusia

    Paweł Tkaczyk

    Jaka jest różnica między Virgin Atlantic a Lufthansą? Obie linie zabiorą cię samolotem z Berlina do Chicago. Mało tego, obie zabiorą cię takim samym boeingiem 767. Stewardesy podadzą coś do jedzenia i powiedzą, żeby zapiąć pasy przy starcie i lądowaniu. A jednak każdy, kto leciał Lufthansą i Virgin, powie ci, że to nie jest to samo.

  • Kto dobrze markuje

    Piotr Bucki

    W koszmarnie płynnej rzeczywistości marketingowej, definiowanej przez totalnie labilne emocjonalnie pokolenie Y i Z, tworzenie silnego brandu jest coraz trudniejszym zadaniem.  » »

  • Z aptekarską precyzją

    Dariusz Goźliński

    Rynek farmaceutyczny nieśmiało staje się polem działań kreatywnych marketerów.

  • Atut własnego języka

    Michał Capiński

    Zapomnijmy na moment o typowym rozumieniu personalizacji jako indywidualizacji produktów lub usług. Zamiast tego przypatrzmy się, w jaki sposób marki nabierają cech ludzkich.

  • Programmatic na gąszcz przekazów

    Maciej Wyszyński

    Dzięki programmatic firmy z precyzją docierają do klienta i wydają na reklamę mniej niż do tej pory, a użytkownik dostaje tylko te informacje, których naprawdę potrzebuje.

  • Jak w e-commerce obejść brak sprzedawcy

    Jakub Cyran, Aleksandra Nowak

    Każdy sklep może podnieść swoją konwersję i zwiększyć ROI z budżetu reklamowego dzięki personalizacji. Sam proces nie należy do najtrudniejszych i można go wdrożyć już w 10 dni.

  • Personalizacja… społeczności

    Andrzej Kruk, Mateusz Miłobędzki

    Reebok stał się dla ludzi uprawiających crossfit symbolem ich filozofii życia. Spoglądając na trójkątne logo, nie widzą firmy ani marki. Widzą siebie.

  • Kiedy wyda nas lodówka

    Jacek Kotarbiński

    Kiedy ze światem zaczną się komunikować nasza lodówka, telewizor, pralka, zmywarka i chip monitorujący zdrowie naszego kota i psa, prawdziwa zabawa z big data dopiero się rozpocznie!

  • Indywidualnie w masie

    Paweł Sala

    E-mail marketing, aby był naprawdę skuteczny, powinien sprawiać wrażenie komunikacji one-to-one pomiędzy marką a odbiorcą. Poznaj 10 zasad skutecznej personalizacji komunikacji e-mailingowej.

NARZĘDZIA:

 
  • Bądź bliżej o jeden klik!

    Paweł Tkaczyk

    Zakupy dla konsumenta składają się nie z jednej, lecz z trzech wymiennych walut. Są to: pieniądze, czas oraz nerwy. Internet dał producentom do ręki zupełnie nowy zestaw narzędzi do żonglowania tymi walutami.  » »

  • Co dziś wpływa na decyzje zakupowe

    Bartłomiej Rak

    Facebook widzi ogromny potencjał w reklamie mobilnej i pewnie dlatego począwszy od Stanów Zjednoczonych wprowadza reklamy, które będą mogły być targetowane z dokładnością nawet do 1 kilometra. Łatwo sobie wyobrazić, jak wartościowy będzie to sposób promocji dla wszelkiego rodzaju sklepów i restauracji.

  • Sprzedaliśmy już 1000 torebek

    Piotr Sobczyk

    Dlaczego na Allegro bardzo wiele osób wybiera sortowanie po liczbie transakcji? Dlaczego klienci decydują się na produkt, który ma najwięcej ocen/komentarzy. Wszędzie zastosowanie ma reguła wyodrębniona przez Cialdiniego.  » »

  • Od metafory do strategii

    Anna Mazerant

    Konsument to człowiek bardziej odczuwający niż myślący, irracjonalny i doświadczający nawet najprostszych rzeczy w sposób bardziej głęboki, niż to się wydaje. Trzeba więc wsłuchiwać się w jego słowa i wejść w jego buty, aby stworzyć coś, co zwali go z nóg lub chwyci za serce.

  • Storytelling i seks tantryczny

    Barbara Stawarz

    Z opowiadaniem o marce jest jak z seksem tantrycznym – wiemy, że to coś dobrego, ale równocześnie tak enigmatycznego, że niewielu odważa się pójść w tym kierunku krok dalej i spróbować. Jednak warto się odważyć, bo tak jak tantra jest sztuką miłosną, tak storytelling jest przeniesieniem marketingu na wyższy poziom.

  • Wystrzel nagłówkiem

    Artur Jabłoński

    Jedno z najsłynniejszych stwierdzeń legendy świata reklamy Davida Ogilvy’ego brzmi: pięć razy więcej osób czyta tylko sam nagłówek niż treść przezeń zapowiadaną. W związku z tym – kontynuował mistrz – aż 80 proc. czasu poświęconego na tworzenie reklam powinniśmy przeznaczać na pracę nad przyciągającymi uwagę nagłówkami. Czy to wciąż aktualne?

  • Odświeżanie umysłu prototypem

    Piotr Wojciechowski

    Na najbliższe spotkanie poświęcone rozwojowi nowych pomysłów, działań, produktów czy usług przyjdź nie ze slajdami, ale z fizycznym, prostym prototypem twojego pomysłu. Podejmij ryzyko, a zobaczysz, na kim i na czym skupi się uwaga w trakcie tego spotkania.

  • 10 prostych trików marketingowych

    Joanna Iłłakowicz

    Ta taktyka wykorzystuje dziwne ludzkie upodobanie do zaokrąglania kwot w dół – produkt kosztujący 1,99 rozpatrywany będzie jako kosztujący 1 zł, a nie 2 zł.

  • Jak zmierzyć króla kampanii

    Agnieszka Dobosz, Aleksandra Gierybo-Paprota

    Skąd taka skuteczność content marketingu w kampaniach B2B oraz B2C? Tradycyjna reklama mówi do ludzi, zaś content marketing z nimi rozmawia. To właśnie dialog jest dziś podstawą skutecznej komunikacji marketingowej.

  • Wzmacniacze rzeczywistości

    Piotr Bucki

    Dlaczego nasze neurony lustrzane każą nam myśleć, że jak kupimy te akurat konkretne dżinsy czy też tę bieliznę, to będziemy wyglądać jak Dawid Beckham czy Miranda Kerr?

  • Treści, którym ufają klienci

    Aleksandra Andreasik

    Wyniki testów są jednym z trzech, obok porównywarek cen i opinii innych użytkowników, źródeł informacji online najbardziej przydatnych przy podejmowaniu ostatecznej decyzji zakupowej.

  • Blogerze, chodź do nas!

    Magda Szulc

    Przez niektórych wyśmiewani, przez innych uwielbiani, a nawet idealizowani. Ale bez względu na gusty i opinie jedno jest pewne – blogerzy mają się dobrze.

DODATEK – PORADNIK SODEXO:

 
  • Program lojalnościowy (pod) okiem profesjonalistów

    Dariusz Deszczka

    W najbliższym czasie możemy się spodziewać wzrostu liczby podmiotów korzystających z pomocy profesjonalistów dysponujących najnowszymi rozwiązaniami. Dostawcy szybko i sprawnie przygotują, przeprowadzą i podsumują rezultaty każdej akcji wsparcia sprzedaży lub programu lojalnościowego.

RAPORT:

 
  • Na zakupach po partnersku

    Agnieszka Zając

    W jaki sposób Polacy robią dziś zakupy. Co wybierają, czym kierują się przy tych wyborach, o czym rozmawiają i jak postrzegają samych siebie w kontekście zakupów.

CASE STUDY:

 

OPINIE:

 
  • Dojrzali online

    Wojciech Morawski

    Promując swoją markę, nie zapominajmy o odbiorcach z najstarszych grup wiekowych. Często okazują się oni najbardziej dochodowi, chętnie konwertujący oraz posiadający znaczną życiową wartość klienta.

FELIETON MARKETINGOWY:

 
  • Handel podwójny?

    Jan Hartman

    Będzie to, co już jest, tylko lepiej. Trendy są wyraźne, a możliwości technologiczne dawno już istnieją i tylko czekają na wykorzystanie.

 

SPIS TREŚCI WYDANIA DRUKOWANEGO

 
 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij