Start MwP Spis treści MwP 12/2015
Drukuj

Spis treści wydania drukowanego MwP 12/2015

Spis treści wydania drukowanego MwP 12/2015

Tematu numeru: Konsument przewidywalnie nieracjonalny

 

ARTYKUŁY Z TEMATU NUMERU:

 

ANALIZY:

 

NARZĘDZIA:

 
  • Kto jest lepszy niż fan

    Bartłomiej Rak

    Najczęściej za działania contentowe biorą się marketingowcy. To nie są osoby wprawione w tworzeniu treści. Owszem – znają narzędzia i nośniki, ale to nie wystarcza. Na Zachodzie od kilkunastu miesięcy duże podmioty przejmują całe działy dziennikarzy z mediów tradycyjnych i tworzą z nich wewnętrzne redakcje, odpowiedzialne za tworzenie treści.  »

  • Pokaż się od kuchni

    Szymon Lisowski

    Marki rzadko decydują się na wybór Instagrama jako głównego kanału komunikacji w mediach społecznościowych, uważając, że ma zbyt wiele wad. Ale dla niektórych nad wadami przeważają zalety.

  • Lojalność niczym czuły flirt

    Kamil Kociszewski

    Olśnił mnie film „Ona”, w którym bardzo sugestywnie przedstawiono, co musi się dziać między klientem i marką, żeby zbudować trwałą relację i wynieść ją poza płaszczyznę wymiany towarowo-pieniężnej.

  • Jak podejść shoppera

    Tomasz Bogdanowicz

    Jakie działania shopper marketingowe podejmują marki, a jakie sklepy? Które z nich mają największy wpływ na klientów?

  • Gorące 10 sekund

    Joanna Stefaniak

    Snapchat jako narzędzie, którego prowadzenie nie wymaga od nas większych nakładów finansowych, może stać się ogromną pokusą dla marketingowców, zwłaszcza tych, którzy lgną do nowych rzeczy, jak ćmy do światła.

  • Natywna z poczuciem humoru

    Artur Zawadzki

    Dobrze przemyślana, wysokiej jakości treść może budować nieosiągalne innymi narzędziami zaangażowanie użytkowników. Jak jeszcze można ją wykorzystać, aby pracowała na wizerunek i realizację celów biznesowych? Przyjrzyjmy się, co ma do zaoferowania reklama natywna i kto z sukcesem z niej już korzysta.

  • Przyłapać klienta na decyzji

    Łukasz Gujski

    Kontekst, w jakim się znajdujemy, bardzo często ma zasadniczy wpływ na nasze zachowanie i decyzje zakupowe. Ten wpływ bywa nawet większy niż wyznawane poglądy, wartości i opinie.

  • Digital szyty na miarę

    Kamil Kaniuk

    Kluczowe dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej będzie znalezienie partnera technologicznego – zwinnej firmy typu software house potrafiącej pogodzić potrzeby digitalowe marki z umiejętnościami doradczymi i produkcyjnymi, pozwalającymi stworzyć szyte na miarę rozwiązania webowe.

  • Dotyk otwiera kieszenie

    Joanna Bociąg

    Osobiste doświadczenie ciężaru kubka czy filiżanki w dłoni, sprawdzenie opuszkami palców faktury materii i jakości wykończenia – to są aspekty, które mają istotny wpływ na całokształt odbioru produktu i finalnie podjęcia decyzji zakupowej.

  • Sprzedaż aromatyzowana

    Iwona Kliś

    W jednym z testów umieszczono dwie identyczne pary butów w dwóch identycznych pomieszczeniach. Jedyną różnicą był zapach – w jednym z tych pokojów zastosowano delikatną woń kwiatów. Aż 84 proc. uczestników badania wybierało obuwie właśnie z aromatyzowanego pomieszczenia.

  • Przekonać niedowiarków do UX

    Daria Plutecka

    Jeśli badamy funkcjonalność serwisu internetowego, o wiele bardziej niż to, ile osób nie znalazło jakiejś funkcjonalności, powinno nas interesować, dlaczego jej nie znalazły, gdzie by się jej spodziewały, jakie są ich preferencje, po jakich ścieżkach się poruszały oraz jakiego rodzaju są użytkownikami.

  • Korzyści prospołecznej marki

    Kamila Bilska

    Marketing społecznie zaangażowany to działanie, które przyczynia się do pomnożenia zysków partnerów biznesowych i do rozwiązywania problemów społecznych.

OPINIE:

 
  • Sfer wyczuwanie

    Bartłomiej Juszczyk

    Działania z blogo- i vlogosferą powinny prowadzić do generowania konkretnych zysków, a nie zawsze tak się dzieje.

CASE STUDY:

 
  • FreshMail/bdsklep.pl Jak zrobić klientów z nieaktywnych

    Marcin Kociuba, Łukasz Dragosz

    Dowiedz się, jak długofalowo budować lojalność klientów, jednocześnie zwiększając liczbę nowych zakupów.  »

  • GoldenSubmarine/SEAT. Na pohybel rutynie: Leon X-Perience

    Wincenty Kokot

    Zintegrowana kampania towarzysząca wejściu na rynek modelu Leon X-Perience zyskała uznanie w oczach klientów, a także branżowych ekspertów, otrzymując m.in. nominację w kategorii strona brandowa w konkursie MIXX Awards 2015. Przekonajcie się, co zadecydowało o jej powodzeniu.

  • MillionYou/Bank Zachodni WBK. Kreatywne wideo zcrowdsourcingu

    Jan Kasprzycki-Rosikoń

    Aktywne poszukiwanie jakościowych i dobrze dopasowanych treści, połączone z chęcią zaangażowania grupy docelowej Banku Zachodniego WBK, zaowocowało udaną kampanią crowdsourcingową.

  • They.pl/AccorHotels. Content na 111metrach

    Patrycja Rogacz

    AccorHotels, największa sieć hotelowa w Europie, postanowiła zwiększyć swoją widoczność w internecie i przedstawić firmowane przez siebie hotele jako miejsca inspirujące do niecodziennych aktywności. Dzięki atrakcyjnemu contentowi udało się osiągnąć sukces.

FELIETON MARKETINGOWY:

 
  • Niemodna większość

    Jan Hartman

    Kupują sobie ubrania i sprzęty tańsze i mniej efektowne, niż to wynikałoby z ich zamożności. Zdają się nie zauważać reklam i nie pragnąć tych wszystkich rzeczy… Ignorują nas?

 

SPIS TREŚCI WYDANIA DRUKOWANEGO

 
 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij