Start MwP Spis treści MwP 3/2016
Drukuj

Spis treści wydania drukowanego MwP 3/2016

Spis treści wydania drukowanego MwP 3/2016

Tematu numeru: Human to human marketing

 

ARTYKUŁY Z TEMATU NUMERU:

 

NARZĘDZIA:

 
  • Mózg lubi historie

    Piotr Bucki

    Żyjemy w świecie informacyjnej pulpy. Jeśli naprawdę zależy nam na stworzeniu dobrego komunikatu marketingowego czy jakiegokolwiek innego, a nie tylko na odwaleniu roboty, to musimy być przygotowani do ciężkiej pracy. Bo storytelling dla picu nie działa!  »

  • Twoja własna telewizja

    Daniel Biegaj

    Jak najlepiej wykorzystywać Periscope? Po pierwsze: zdecydować się na korzystanie z platformy bez obaw o jakość techniczną prezentowanego materiału. Dla odbiorców zdecydowanie najważniejsza jest treść.

  • Być nieskutecznym jest łatwo

    Małgorzata Daniłoś

    Co powoduje, że tak bardzo nie lubimy oglądać reklam w telewizji? Co więcej, nie przepadamy też za kampaniami wideo, jakie serwują nam serwisy VoD oraz reklamodawcy np. za pomocą YouTube.

  • W trzech krokach do marketing automation

    Jan Prószyński

    Marketing sam się nie zrobi. Chyba że zainwestujesz w narzędzie marketing automation. Tak przynajmniej obiecują sprzedawcy tego typu rozwiązań – od olbrzymów jak HubSpot czy Infusion, poprzez naszego polskiego giganta Salesmanago, aż po start-upy obiecujące automatyzację wybranych czynności.

  • Stop lunatykom marketingowym

    Piotr Rychlik

    Zakup łóżka czy materaca nie musi być nudny i męczący. Trzeba zdjąć krawat i założyć kostium nabywcy, wczuć się w jego doświadczenia.

  • Żeby zagrało w internecie

    Aleksandra Mika, Mateusz Nowak

    Nasz rynek odnotował spadek sprzedaży muzyki cyfrowej o 10 proc. Nastąpił za to wzrost przychodu z serwisów streamingowych o 44 proc.! Jak zatem skutecznie promować muzykę w internecie, aby trafić w oczekiwania użytkowników? Oto kilka wskazówek.

  • 9 miesięcy z content marketingiem

    Anita Soczka

    Content marketing, dzięki swojej elastyczności, doskonale dopasowuje się do dzisiejszej rzeczywistości, w ktorej social media zaczynają górować nad tradycyjnymi mediami. Nie potrafię znaleźć przykładu biznesu, do którego strategia content marketingu by nie pasowała.

  • Doświadczenie na wyższym biegu

    Bartłomiej Dudka

    Dostarczenie klientowi nowych odczuć silnie wpływa na jego doświadczenia zakupowe. Salon samochodowy nie musi być jedynie miejscem, w którym dokonuje się transakcji kupna i sprzedaży. Wspólne oglądanie meczów piłki nożnej, organizacja koncertów, czy kolacje na specjalne okazje to jedne z ciekawszych wydarzeń proponowanych przez dealerów z tej branży.

ANALIZY:

 

TRENDY:

 
  • Mikroprocesory za centa zmienią świat

    Sebastian Starzyński

    Że już w ciągu najbliższych 5 lat zajdą ogromne zmiany w wielu dziedzinach życia za sprawą technologii – to pewne. Odbiorą nam one część prywatności, ale zyskamy wygodę i nowe szanse. Internet rzeczy już jest faktem! Krok dzieli nas od rozkwitu sztucznej inteligencji.

  • Smutno, Rzewnie. Lirycznie. Sadvertising!

    Maria Wróblewska

    Co mają ze sobą wspólnego te reklamy? U osób empatycznych wywołują zwilgotnienie oczu, u mniej wrażliwych – ucisk w gardle lub chwilową zadumę. Co to za trend, który krolował w przerwach Super Bowl 2015 i podbił świat reklamy?

OPINIE:

 
  • Słowa mówią o nas

    Barbara Frątczak-Rudnicka

    Słowa najczęściej używane, zyskujące na popularności, słowa nowe, najbardziej kreatywne. Używane w mediach społecznościowych przez młodzież i w biznesie. Słowa slogany. Ich zestawienia i rankingi mówią wiele – o nas i o czasach, w których żyjemy.

  • Digitalowe gruszki

    Maciej Radziemski

    Nasze umysły przyzwyczajamy do prostych informacji. W codziennej pogoni za czasem chcemy więcej za mniej.

  • Jakie narzędzia, taka skuteczność

    Eryk Bocheński

    Czym się kierować, wybierając oprogramowanie do e-mail marketingu?

CASE STUDY:

 
  • QL Poland/BR&C. Dlaczego senior krzywi się na reklamy

    Bartosz Rychlicki

    Beeline Research & Consulting przeprowadziło badanie seniorów za pomocą platformy do analizy ekspresji mimicznych ELLEN, która została stworzona przez nas – Quantum Lab.

  • Kamikadze/Mapa Spontex. Jak jeż do obrotowego mopa

    Sebastian Krychniak

    Dzięki niebanalnemu filmikowi wideo z jeżem, kudłatym psiakiem i obrotowym mopem, sprzedaż tego ostatniego przez internet wzrosła 2,5-krotnie!

  • Mc.Donald’s w SM. Frytki na szlachetny cel

    Marta Ulman

    Tegoroczna polska odsłona McHappy Day zdecydowanie różniła się od poprzednich. Marka postanowiła zaistnieć w umysłach konsumentów, wykorzystując potencjał social mediów. Powstała akcja #podzielsiefrytkami.

FELIETON MARKETINGOWY:

 
  • Ludzki marketing

    Jan Hartman

    Nie ma takiego miejsca, które nie byłoby dobre dla mądrości i bycia ludzkim. A marketing nie jest tu wyjątkiem.

 

SPIS TREŚCI WYDANIA DRUKOWANEGO

 
 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij