Start MwP Spis treści MwP 12/2016
Drukuj

Spis treści wydania drukowanego MwP 12/2016

Spis treści wydania drukowanego MwP 12/2016

Tematu numeru: Sojusz marketingu i sprzedaży dla dobra przychodów

 

ARTYKUŁY Z TEMATU NUMERU:

 
  • Każdy sobie rzepkę…

    Bartłomiej Dudka

    W ilu firmach wieczorami pali się tylko kilka lampek przy biurkach? Może to być sygnał, że ktoś ma sporo zadań, a nie ma wsparcia. Może to być sygnał, że pozostali pracownicy nie pomagają, nie widzą więc celu zespołowego. Może to być więc sygnał braku współpracy.

  • E-mail marketing sprzedający

    Marcin Kociuba

    E-mail marketing niezmiennie od lat pozostaje jednym z najbardziej sprawnych kanałów sprzedaży. 73 proc. marketerów uznaje go za najlepszy sposób na maksymalizację ROI. Jak możesz jeszcze lepiej wykorzystać e-mail marketing do przesuwania odbiorców w lejku sprzedażowym?

  • Bezpieczeństwo i iskra

    Magdalena Albińska

    Skoro mówimy, że marketing kocha sprzedaż, to trzeba wiedzieć, że w miłości wskazane jest i poczucie bezpieczeństwa, i iskra podekscytowania. Przykład ostatniego sukcesu Starbucks dowodzi, że to osiągalne i bardzo opłacalne podejście.

  • Twarzą w twarz w B2B

    Marta Bryła-Gozdyra

    Jeff Bezos powiedział kiedyś, że istnieją w biznesie dwa światy. W tym starym firma aż 70 proc. swojego czasu i energii poświęca na to, by mówić o tym, jaką jest wspaniałą i silną marką, a tylko 30 na doskonalenie swoich produktów i usług. Za to w nowym świecie proporcje układają się odwrotnie.

  • Porządek w markach

    Marta Chalimoniuk-Nowak

    Nie da się sprzedać gimnazjalistom golonki, nawet gdy ją opakujemy w najbardziej designerskie opakowanie. Musimy dokładnie wiedzieć, komu i co mamy oferować, bo czasy zarzucania sklepów czymkolwiek dla każdego odchodzą w niebyt.  »

  • Czy twój marketing sprzedaje?

    Mariusz Ludwiński

    Zapomnij o „Co będę z tego miał?”. To nie jest najważniejsze pytanie, które zadaje sobie klient, patrząc na twoją reklamę lub widząc twój e-mail w skrzynce pocztowej. Kilka milisekund wcześniej przez jego/jej głowę przebiegła myśl: „O co tu chodzi?”. Na tę myśl skuteczne akcje marketingowe udzielają prostej odpowiedzi.

  • Powinny być parą. I pod parą!

    Wojciech Walczak, Radosław Kaczmarek

    Dyrektorzy marketingu oraz sprzedaży powinni być widoczni w firmie. Nawet gdy wiele czasu spędzają na spotkaniach lub u klientów poza firmą, powinni cieszyć się uznaniem i renomą wśród współpracowników.

WYWIAD:

 
  • Nie oglądaj się na przeszłe sukcesy

    Mariusz Ludwiński, Anna Suchta

    „Marketing w Praktyce” rozmawia z z Davidem Romanem, dyrektorem globalnego marketingu Lenovo.

  • Imprezy firmowe i prezenty. Problemy z fiskusem

    Agnieszka Lech

    Maria Pietrzyk-Wdowiak, ekspertka w dziedzinie podatków w marketingu z firmy Taxline­ Doradcy Podatkowi, podpowiada jak rozliczyć spotkanie firmowe, aby nie mieć później kłopotów z fiskusem.

NARZĘDZIA:

 

PORADY:

 
  • Jak zaangażować odbiorców w social media

    Joanna Olszewska, Anna Jankowska

    Media społecznościowe to już potęga. Jednak pojawiająca się tam codziennie ilość treści przytłacza i rozprasza uwagę. Jak więc namówić odbiorcę do przeczytania naszego komunikatu?

  • Jak planować projekt marketingowy

    Magdalena Kacprzyńska

    O każdym zadaniu, które mamy do wykonania w ciągu dnia, można powiedzieć, iż jest małym projektem. Warto go dobrze przemyśleć. To pomaga zmniejszyć nasz stres. Jak zabrać się do planowania zadań?

TOPY I WTOPY:

 
  • Sloganowe siódemki – kryteria

    Michał Capiński

    Postanowiłem zrobić podsumowanie dotychczasowych Top i Wtop. Sprawdziłem, co wyróżniało slogany, które wpadały mi w oko i zaskakiwały pozytywnie lub negatywnie.

RAPORT:

 
  • Mobilne wideo się rozkręca

    Jacek Dymkowski

    Agencja mediowa Zenith rekomenduje wszystkim markom strategię mobile-first w komunikacji digital. Wszystkie materiały poświęcone marce, od strony WWW po reklamy wideo, powinny zostać przygotowane w ten sposób, by jak najlepiej prezentowały się w kanale mobilnym, co znacznie wpływa na skuteczność przekazu.

CASE STUDY:

 

PSYCHOLOGIA BIZNESU:

 
  • Kiedy nagroda szkodzi?

    Mirosław Tarasiewicz

    Jak się okazuje, nagroda nie zawsze jest motywatorem.

OPINIE:

 
  • Czas na VR!

    Olgierd Cygan

    Wirtualna rzeczywistość – czy faktycznie wkrótce zawładnie światem marketingu?

  • Dwa mózgi motywujące

    Piotr Bucki

    Konflikt tragiczny, czyli o tym, jak dwa mózgi ze sobą gadają. Gdy więc twoja kora przedczołowa planuje, co knuje ssaczy mózg?

FELIETON:

 
  • Małżeństwo z rozsądku

    Jan Hartman

    „Bez siebie żyć nie mogą” – tak można określić relację marketing – sprzedaż. Wie o tym dobrze handlarz z bazaru, eksponujący i zachwalający swój towar. Jak to się dzieje, że korporacje zachowują się często tak, jakby tego nie wiedziały?

 

SPIS TREŚCI WYDANIA DRUKOWANEGO

 
 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij