Start MwP Spis treści MwP 2/2017
Drukuj

Spis treści wydania drukowanego MwP 02/2017

Spis treści wydania drukowanego MwP 02/2017

Tematu numeru: Nowoczesna ponadobsługa klienta

 

ARTYKUŁY Z TEMATU NUMERU:

 
  • Baw się marketingiem!

    Piotr Bucki

    Ludzie nie chcą marketingu. Albo inaczej, chcą, ale takiego, który nie wygląda jak marketing. Ambient to nie lekarstwo na wszystkie problemy z komunikacją marketingową. Ale warto go wypróbować.

  • Facebookowy wysyp nowości

    Anna Jankowska

    Zwycięzca jest jeden. Facebook wciąż największą potęgą mediów społecznościowych, mimo że 2016 rok obfitował w ogromną liczbę nowych funkcji dostępnych w różnych social mediach.

  • Jak wypadasz w smartfonie?

    Weronika Węglewska-Winciałowicz

    W skali globalnej ruch internetowy generowany przez urządzenia mobilne przewyższył niedawno ruch z komputerów. Ta różnica będzie się zwiększać. Dlatego planując działania w internecie, nie można już pomijać dopasowania ich do odbiorcy korzystającego ze smartfona czy tabletu.

  • Synergia dwóch kanałów

    Agnieszka Romanowska

    Dodałeś już ikonki social media do newslettera? Zachęciłeś do zapisu do bazy na Facebooku? Promowałeś treści z newslettera na FB i na odwrót? Dobrze. Ale na tym nie kończy się synergia działań dwóch znakomitych kanałów komunikacji.  »

  • Gra się opłaca

    Jacek Kaźmierczak

    Duże przedsiębiorstwa mają łatwiej. Mają środki na prowadzenie długotrwałego ostrzału promocyjnego – do skutku. Mniejsze muszą wykazać się pomysłowością, np. sięgnąć po grywalizację.

  • Zrobić, czy sciągnąć ze stocka?

    Bartek Goldyn

    Jeśli chcesz zlecić wykonanie zdjęć dobrej jakości i łatwych w późniejszej obróbce marketingowej, najlepszym rozwiązaniem wydaje się skorzystanie z usług agencji zintegrowanej, która ma pojęcie o marketingu i o tym, jaki efekt ma zostać osiągnięty dzięki fotografii.

  • Digital signage na całego!

    Grzegorz Góralczyk

    Potencjał marketingowy rozwiązań digital signage w centrach handlowych jest ogromny. W Polsce wykorzystywany do tej pory wciąż w niewielkim stopniu. To się jednak zmienia.

  • Instant Win dla niecierpliwych

    Grzegorz Bonder

    Loterie Instant Win w pełni odpowiadają oczekiwaniom dzisiejszych konsumentów. Są bardziej kreatywne, atrakcyjne i bardziej zapamiętywane przez klientów. Warto za takie rozwiązania więcej zapłacić.

  • Marketing dla piekarni i Rolexa

    Daniel Wójcik

    Kto z nas nie lubi zwyciężać? Kto nie miał marzeń, w których strzela bramkę w ostatniej sekundzie meczu lub odbiera medal na igrzyskach? Wykorzystanie sportu w akcjach marketingowych to sięgnięcie do głęboko zakorzenionych emocji, które skutecznie przemawiają do odbiorców.

  • Pracownik – klient nieoczywisty

    Maja Gojtowska

    Twoja firma źle traktuje pracowników lub kandydatów do pracy? Uważaj, to mogą być twoi utraceni klienci!

  • Jak chcą płacić klienci

    Tymon Zastrzeżyński

    Rośnie zaufanie Polaków do transakcji bezgotówkowych. Dane, hasła i pieniądze klientów są coraz lepiej chronione.

ANALIZY:

 

OPINIE:

 
  • CMO – zapomnij o komforcie

    Robert Paszkiewicz

    Firma badawcza Gartner anonsuje raport, który czarno na białym wskazuje zmiany w odpowiedzialności i niezbędnych kompetencjach dyrektorów marketingu. Po raz kolejny wiele i wielu z nas będzie musiało wyjść ze swojej strefy komfortu.

TOPY I WTOPY:

 
  • Sloganowe siódemki

    Michał Capiński

    Subiektywny ranking aktualnych sloganów reklamowych.

CASE STUDY:

 

TRENDY:

 
  • 3D w sesjach strategicznych

    Maciej Polak

    Do niedawna proces prototypowania był czasochłonny i kosztowny, jednak druk 3D to nowe rozdanie dla tej dziedziny.

PSYCHOLOGIA BIZNESU:

 
  • Czy i w tobie kryje się optymista

    Monika Kliber

    Czym tak naprawdę jest optymizm? Do czego jest nam potrzebny? Jak go w sobie rozwijać?

FELIETON:

 
  • Marketing niańczy

    Jan Hartman

    Komfort i prawo do bezczynności stały się niejako ukrytym dobrem rynkowym. Rzeczą marketingu jest dobro to zdefiniować, zoperacjonalizować i spieniężyć.

 

SPIS TREŚCI WYDANIA DRUKOWANEGO

 
 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij