Reklama
Start MwP Spis treści MwP 10/2017
Drukuj

Spis treści wydania drukowanego MwP 10/2017

Spis treści wydania drukowanego MwP 10/2017

Tematu numeru: Nowoczesne wskaźniki marketingowe

 

ARTYKUŁY Z TEMATU NUMERU:

 
  • Marketing na dziś

    Wprowadzenie

    Z upływem czasu nie zmienia się praca zarządu i marketerów w firmach – dążenie do sukcesu. Zmienia się natomiast droga i narzędzia, pozwalające go osiągnąć: maszyny, procesy produkcji, sieci dystrybucji, media promocji… Powinny też zmieniać się sposoby pomiaru – czy już sukces mamy, czy jeszcze trochę brakuje.

  • Dopieszczaj aktywnych!

    Wskaźniki: zdrowie bazy, sprawność obsługi bazy

    Baza klientów to podstawowe narzędzie pracy, ale łatwy dostęp do mediów masowych sprawił, że wielu marketerów dopadła amnezja. Zapomnieli, że własna baza to własna baza: nikogo nie trzeba prosić o możliwość użycia, można ją rozwijać i dopasowywać do posiadanych produktów i prowadzonych kampanii.

  • Sprzedaj proszek do prania facetowi

    Wskaźniki: responsywność klientów, wzrost wiedzy o klientach

    Jeśli w swojej pracy cenisz zaangażowanie i kreatywność, nowoczesny sposób robienia marketingu spodoba ci się. Zamiast pchać pieniądze w tę samą zasięgową reklamę, możesz przygotować kreatywną kampanię POS, zmienić grupę odbiorców lub nawiązać współpracę z producentem dezodorantów.

  • Wybierz trzecie wyjście

    Wskaźniki: optymalność budżetu, trafność komunikatów

    Czy mnogość mediów, w których można zamieszczać płatnie lub bezpłatnie materiały, powoduje, że: a) marketerzy dostają kręćka, b) rozdrabniają się omnichannelowo, c) powinni lepiej zarządzać wachlarzem używanych mediów? Wszystkie te trzy przypuszczenia są na ogół prawdziwe.

  • Z ROI ci po drodze, ale…

    Wskaźniki: finanse modeli biznesu, finanse elementów marży

    Superpikantny kabanos rozwiązuje zagadkę poważnych kłopotów finansowych producenta kiełbas i wędlin w hipotetycznym przykładzie. A dla nas stanowi wspaniały przykład korzyści ze stosowania dwóch nowoczesnych wskaźników, które marketer powinien raportować do zarządu swojej firmy.

  • Zadbaj o obecnych!

    Wskaźniki: zaangażowanie klientów i sales funnel content

    Jak pracujesz, tak cię widzą. Jak cię widzą, tak piszą. A jak piszą, tak cię chwalą. Ale gdy klienci, sprzedawcy czy zarząd jeszcze nie widzą, za co mają cię chwalić, albo jeszcze nie rozumieją, jak bardzo ułatwiasz im pracę, wtedy musisz sam zadbać o pochwały.

NARZĘDZIA:

 

ANALIZY:

 

CASE STUDY:

GŁOSY NA CZASIE:

 
  • Na 5 minut się zatrzymać

    Marcin Kuchno,Robert Tarnowski

    A co jeśli przyczyną wszystkich kryzysów komunikacyjnych jesteśmy my sami, PR-owcy i marketerzy? Wtedy rozwiązań trzeba szukać w sobie i swoim sposobie pracy.

  • Śmieszkowanie z konsumentów

    Tomasz Chmielewski

    Stosując humor w komunikacji, należy pamiętać, że sukces od linczu dzieli zaledwie jeden nietrafiony żart.

SAMOUCZEK COPYWRITERA:

 
  • Czy to wina wakacyjnego rozprężenia?

    Anna Zalewska, Szymon Grzybowski

    Mamy już październik, rok szkolny w pełni. Wróćmy jednak wspomnieniami do miesięcy letnich, w których jedni urlopowali się pod błękitnym niebem, a inni tkwili za biurkami i zaliczali zjazd motywacji, zaangażowania, sprzedaży, wyników…

WIEDZA Z CROWDSOURCINGU:

 
  • Urodziny firmy – jaki event?

    Justyna Fabisiak, Monika Laszczkowska, Paweł Haberka

    Co roku firmy obchodzą swoje urodziny. Pierwsze, drugie, dziesiąte. Zmieniają się liczby, czasem pracownicy, może też prezesi. Ale event rocznicowy zawsze powinien się odbyć.

OPINIE:

 
  • Loteria jako marchewka

    Grzegorz Bonder

    Niektórzy marketerzy stracili czujność i uwierzyli, że klienci będą reagować na każdą promocję. Pora wrócić do podstaw: coś za coś! A w tej roli nieźle sprawdzają się loterie.

PSYCHOLOGIA BIZNESU:

 
  • Zaangażowanie przez duże „Z”

    Krzysztof Hillar, Krzysztof Chojnacki, Joanna Bogielczyk, Małgorzata Szulc, Marzena Kamińska

    Zaangażowany klient to klient zyskowny. Zaangażowani fani na Facebooku tworzą wartościową społeczność. Zaangażowany pracownik wykonuje swoje obowiązki z wielką jakością. Tylko jak wzbudzić to zaangażowanie?

TRENDY:

 
  • Marketingowa telepatia przez dotyk

    Katarzyna Opoczyńska, Tomasz Soluch, Łukasz Subramanian

    To nie jest tak, że klienci kłamią. Czasem nie mówią całej prawdy – ale to dlatego, że nie są jej świadomi. Na szczęście istnieją badania, które odkrywają drobne elementy reklam, wywołujące silne reakcje sympatii lub niechęci do produktów i marek.

FELIETON:

 
  • Pochwała niewymierności

    Jan Hartman

    Satysfakcja z prowadzonej działalności biznesowej nie da się ująć wyłącznie w kategoriach materialnych. Tym samym również marketing nie wyczerpuje swojej roli w tym, że przyczynia się do wzrostu sprzedaży i udziałów w rynku.

 

SPIS TREŚCI WYDANIA DRUKOWANEGO

 
 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij