Start MwP Spis treści MwP 1/2018
Drukuj

Spis treści wydania drukowanego MwP 1/2018

Spis treści wydania drukowanego MwP 1/2018

Tematu numeru: Zyskowne okazje na czasie

 

ARTYKUŁY Z TEMATU NUMERU:

 
  • Content – jak na nim zarabiać

    Monika Apitz

    Najczęściej myślimy o contencie jako o narzędziu promocji – a więc wydatku, który trzeba ponieść. Powoli pojawiają się jednak firmy, które tworzą własny content i przy okazji jeszcze zarabiają.

  • Certyfikaty – wyższa kultura obsługi

    Jacek Dąbrowski

    Certyfikat potwierdzający kompetencje, biegłość zawodową w obsłudze produktu jest kluczem do profesjonalizacji działań sprzedażowych oraz budowania więzi z klientami. No i przynosi firmom dodatkowe przychody!

  • Sharing i cashback – wyjść poza schemat

    Patrycja Ogrodnik

    Ekonomia współdzielenia, platformy zakupowe, cashback: to nowoczesne produkty biznesowe, które firmy budują, aby nie tylko zarabiać, ale również wyjść poza schemat i angażować klientów w działania swoich marek.

  • Szkolenia – korzyści dla firmy

    Łukasz Wołek

    Szkolenia i warsztaty były przyjętymi formami doskonalenia już dla naszych pradziadków. Czy ta droga zdobywania wiedzy i umiejętności pozostaje nadal na tyle skuteczna i uniwersalna, że można ją wdrażać współcześnie i liczyć na takie sukcesy, jak to było kiedyś?

  • Stare – nowe okazje na przychody

    opracowanie redakcji

    Warsztaty i szkolenia, certyfikaty, sharing, cashback, platforma zakupowa, nawet content: to okazje na przychody ekstra dość często dyskutowane. O kolejnych innych pięciu okazjach mówi się mniej, bo znamy je od lat i nie wydają się tak atrakcyjne, choć sprytnie wykorzystane także mogą wygenerować dodatkowe zarobki!

NARZĘDZIA:

 

OPINIE:

 

GŁOSY NA CZASIE:

 
  • Medialny wytrych… to brzmi dumnie

    Marcin Kuchno, Robert Tarnowski

    Pracując w branży marketingowej, codziennie stajemy przed nowymi wyzwaniami. Czasem takim wyzwaniem bywają kryzysy, czasem wejście na rynek nowego produktu, zmiany korporacyjne lub po prostu nowa strategia sprzedażowa. A co, kiedy nasze wyzwanie komunikacyjne jest… nudne?

SAMOUCZEK COPYWRITERA:

 
  • Tytuły z życia wzięte

    Joanna Oprawa-Karwat, Dominika Paruszewska, Maciej Szulc

    Nowy rok zaczynamy copywriterską wizytą na naszym własnym, polskim podwórku. Miło nam donieść, że mamy dobrych specjalistów i specjalistki od sloganów, tytułów i nagłówków!

ANALIZY:

 
  • Iść w stronę Patagonii

    Mateusz Zmyślony

    Marki, których używasz, definiują cię. Dlatego coraz więcej ludzi chce kupować świadomie i odpowiedzialnie. Dzięki wiedzy i bez reklamy.

  • Jak nostalgia napędza sprzedaż

    Aleksandra Bojanowska, Wojtek Walczak, Radek Kaczmarek, Marta Chalimoniuk-Nowak

    Kupując, zwykle myślimy o przyszłości. Chcemy uzyskać korzyści nie dziś, ale za godzinę (pizza na telefon), jutro (bilet do kina), w najbliższe ferie zimowe (nowe narty), w dłuższym terminie (inwestowanie w nieruchomości). Ale ostatnio rośnie popularność produktów z przeszłości.

  • Wiara w siłę nostalgii (przykłady)

    wybór redakcji

    Oto cztery przykłady produktów opartych na nostalgii za Dawnymi Czasami. Wiadomo, że dwa z nich – Festiwal Legend Rocka Dolina Charlotty oraz serial „Stranger Things” – odniosły sukces. Dwa pozostałe – Tytus de Zoo w kampanii marki Media Markt i Hoop o smaku krówki – niedawno weszły na rynek, więc nie można jeszcze ocenić ich skuteczności.

CASE STUDY:

  • Relacje, które bawią i przyciągają

    wybór redakcji

    Eventy mają być zabawne dla uczestników: tych biorących w nich udział na żywo, jak też dla widzów relacji na żywo w internecie oraz czytelników relacji opublikowanej później w mediach. Pokazanie zabawy buduje pozytywny wizerunek i motywuje do udziału w kolejnej edycji eventu.

PODATKI W MARKETINGU:

 
  • Jakie nagrody w konkursach bez podatku?

    Maria Pietrzyk-Wdowiak

    Wyrok Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Krakowie: nagrody do 200 zł dla zwycięzców konkursów zwolnione z PIT.

TRENDY:

 
  • Ekonomia współpracy

    Anita Chabrowska-Karpińska

    Ten enigmatyczny, zmienny, nie do końca określony, dopiero kształtujący się trend ewoluuje wraz z możliwościami, jakie oferują nam internet i nowe technologie. Ekonomia współpracy.

RAPORT:

 
  • Polskie marki wygrywają z globalnymi na Facebooku

    Kamila Wyrwas, Radosław Pawlak

    W rozmowach między marketerami często pada sformułowanie, że social media są dobre, pod warunkiem, że masz na nie pieniądze. Jednak wiele polskich marek radzi sobie świetnie przy stosunkowo niewielkich budżetach. Tak dzieje się np. w segmencie dermokosmetyków.

FELIETON:

 
  • Rozszerzać, ale z głową

    Jan Hartman

    Nie zawsze marketingiem jest to, co się nim wydaje. Rozszerzenie sprzedaży o dodatkowe oferty jest sprawą delikatną.

 

SPIS TREŚCI WYDANIA DRUKOWANEGO

 
 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij