Start MwP Spis treści MwP 3/2018
Drukuj

Spis treści wydania drukowanego MwP 3/2018

Spis treści wydania drukowanego MwP 3/2018

Tematu numeru: Czas influencerów

 

ARTYKUŁY Z TEMATU NUMERU:

 

NARZĘDZIA:

 
  • Nowy klient i pierwszy zakup

    Justyna Wojtaszczyk, Adam Braumberger, Dominika Trawka

    Marketerzy i sprzedawcy w wielu firmach nie są świadomi, że klienci mają coraz większe problemy z kupowaniem ich produktów i usług. Nie dostrzegają, że to, co kupujemy, jest dla nas klientów (zwłaszcza nowych), coraz bardziej skomplikowane w budowie i działaniu.  »

  • Jak kupujemy pierwszy używany samochód

     

    W artykule na poprzednich stronach przedstawiliśmy cztery typy nowych klientów i produktowe wymagania, które stawiają oni markom. Teraz chcemy sprawdzić, czy firmy odpowiednio przygotowują swoje oferty i treści dla tego typu klientów.

  • Profilowania ucz się od dewelopera

    Tomasz Starzyński

    Personalizacja i segmentacja: te dwa słowa stanowią o przyszłości marketingu online. Aby robić dobry marketing w sieci, trzeba precyzyjnie wiedzieć, kto jest pożądanym odbiorcą.

  • A gdzie są twoje profit pools?

    Krzysztof Stankiewicz

    Zwykły pasażer wielokrotnie zastanawiał się, jak linii lotniczej udaje się zarobić na bilecie do europejskiego miasta za 39,9 zł, wydając później na pokładzie 3–4 razy tyle na napoje czy kanapki, na których przewoźnik ma bardzo wysokie marże. Umiejętność właściwej identyfikacji profit pools i późniejszego ich wykorzystania to gra niełatwa, ale na pewno warta świeczki.

  • Profit pools kawiarni i Red Bulla

     

    Co łączy kawiarnie i Red Bulla, oprócz okazji do konsumpcji kofeiny zawartej w napojach? Silny związek ze strategiczną koncepcją profit pools, centrów marży/zysku. Jeśli szukasz trendów i pomysłów na skuteczny marketing i biznes, warto spojrzeć w ten sposób na swoją branżę.

  • Goście specjalni na evencie

    Olga Zalewska, Barbara Marcisz, Jonasz Wiercioch, Yaga Widera, Paweł Haberka

    Gość specjalny to jeden z nieodzownych elementów większości wydarzeń, szczególnie tych biznesowych. Jego wybór powinien być przemyślany, ponieważ w grę wchodzi sporo – zadowolenie uczestników płacących za udział oraz reputacja twojej marki jako organizatora lub sponsora.

  • Jak promować event z gościem specjalnym

     

    Gość specjalny to jeden z najsilniejszych magnesów promocyjnych eventów rozrywkowych, biznesowych, edukacyjnych, kulturalnych. Trzeba mieć jednak dobry plan na działania przed, w trakcie i po evencie, by wykorzystać jego obecność w jak największej liczby komunikatów.

  • E-mail marketing wciąż na czasie

    Renata Gajoch-Bielecka

    Trzeba wiedzieć, jak funkcjonuje przeciętny internauta i po co zagląda do skrzynki e-mailowej, bo wtedy łatwiej przygotować treści, które zachęcą go do zapisu na nasz newsletter, a potem będą podtrzymywać jego zainteresowanie.

CASE STUDY:

OPINIE:

 
  • By wyjąć, włóż!

    Justyna Wojtaszczyk

    O uwagę klientów walczy wiele marek. Wymyślają ciekawe rozwiązania, angażują agencje. A jednak często to nie działa. Brakuje chemii…

  • Co zrobi marketing z niedzielą

    Przemysław Bogdański

    Jak pokazuje przykład Węgier, niedzielny zakaz handlu nie zawsze skutecznie przyjmuje się w gospodarce.

ANALIZY:

 
  • Prostota przyciąga

    Anita Chabrowska-Karpińska

    Każdej akcji towarzyszy reakcja, a trend budzi antytrend. Mnogość opcji, wersji czy wielkości opakowań powoduje więc, że wielu klientów tęskni za prostym wyborem. I sięga po marki, które zbudowały reputację na prostocie.

  • Konfliktowe reklamy. Content łagodzący

    Monika Apitz

    Reklamy denerwują, to widać. Wzrasta popularność blokerów i wpływa coraz więcej skarg do Komisji Etyki Reklamy. Z contentem nie ma takich problemów. Zastanówmy się więc nad jednym z możliwych rozwiązań problemu. Oto jak można te kontrowersyjne i drażniące reklamy, na które wpłynęły skargi do KER, przełożyć na odpowiedni content.

GŁOSY NA CZASIE:

 
  • Zacznij od prostego języka

    Robert Tarnowski, Marcin Kuchno

    Kiedy „branżowe słowa” zaczynają dominować w przekazach marketingowych, to może zwiastować komunikacyjną katastrofę.

  • Wideoreklama w 3,8 sekundy!

    Tomasz Chmielewski

    Niektóre marki próbują już swych sił w lidze sprinterów. I czasem, kiedy skracanie reklamy jest częścią pomysłu kreatywnego, efekty mogą być fantastyczne.

TRENDY:

 
  • 3xW dla hoteli (i innych branż)

    Marcin Dragan

    Miniony rok był dobry dla polskiego hotelarstwa: dla właścicieli i operatorów obiektów oraz dla klientów. Wzrosła podaż i popyt, a przychody i zyski poszły w górę. Mimo to, a może właśnie dlatego, rok obecny będzie obfitować w zmiany. Odczują je także inne branże powiązane z hotelarstwem.

PODATKI W MARKETINGU:

 
  • CSR i korzyści podatkowe

    Maria Pietrzyk-Wdowiak

    Zarządzanie przez zrównoważony rozwój, czyli CSR dobrze wkomponowany w strategię marketingową, przynosi również korzyści podatkowe.

FELIETON:

 
  • Cnota blogera, cnota marketera

    Jan Hartman

    Obawiam się, że biznes będzie musiał wykrzesać z siebie trochę pokory w procesie przenoszenia marketingu i sprzedaży do sieci. Arogancja w marketingu na dłuższą metę nie popłaca.

 

SPIS TREŚCI WYDANIA DRUKOWANEGO

 
 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij