Start MwP Spis treści MwP 4/2018
Drukuj

Spis treści wydania drukowanego MwP 4/2018

Spis treści wydania drukowanego MwP 4/2018

Tematu numeru: Marketing lifestyle’owy

 

ARTYKUŁY Z TEMATU NUMERU:

 

ZDANIEM SPECJALISTY:

 
  • Poznajcie moją filozofię sukcesu!

    Jon Stephenson von Tetzchner

    Przez 20 lat mojej kariery zawodowej zawsze sprawdzało się podejście: nie myśl o kampanii ani o przesłaniu czy kreacji, tylko zadaj sobie pytanie: „Czy to, co planuję zrobić, uszczęśliwi klientów? Sprawi, że bardziej polubią korzystać z naszego produktu?”. Jeśli tak, po prostu pokaż to w swojej komunikacji.

ANALIZY:

 

NARZĘDZIA:

 

CASE STUDY:

  • Randstad: Globalny rebranding z polską nutą

    Marcin Piwnicki

    Rebranding marek globalnych, takich jak Randstad, jest dużym wyzwaniem, tym bardziej że w branży HR nie ma miejsca na etap przejściowy, miękkie wprowadzenie, teasowanie czy długie testowanie. W dniu startu wszystko ma być dopięte na ostatni guzik i działać we wszystkich obszarach.

  • Targi Rzeczy Ładnych. Ludzie to czują!

    Ajka Mroczkowska

    Długo robiliśmy research, czy stworzyć coś od podstaw, precyzyjnie pod nasze potrzeby, czy skorzystać z jednego z istniejących silników do internetowych platform sprzedażowych. W końcu stanęło na tym drugim i był to dobry wybór.

  • Niewyświechtane case’y. Lifestyle, który nie zawsze wychodzi

    oprac. redakcja

    W rubryce z niewyświechtanymi case’ami rzadko pokazujemy nieudane projekty. Jednak w przypadku contentu lifestyle’owego ma to głęboki sens: wyraźnie bowiem widać, że często wystarczy iść jeden krok dalej, aby osiągnąć naprawdę spektakularny efekt marketingowy.

WARSZTAT NA SZKOLENIE:

 
  • Infografika – jak się do niej zabrać

    Lech Mazurczyk

    W infografice nie liczy się ilość podanych informacji, lecz cel ich przekazania. Ma w prosty sposób zainteresować odbiorcę marką.

PODATKI W MARKETINGU:

 
  • Bloger – podatkowa zagadka

    Maria Pietrzyk-Wdowiak

    Dzisiaj w marketingu trudno sobie wyobrazić budowanie komunikacji z klientem z pominięciem tak ważnego kanału, jakim jest blog. Ale czy każdy marketer wie, jak ułożyć współpracę z blogerem, by nie popaść w tarapaty z księgowością?

OPINIE:

 
  • Dla kogo dom mediowy

    Dominika Meinardi

    Dostałam niedawno takiego e-maila: „Witam, chciałabym poprosić o rekomendację mediów. Czego państwo potrzebują, aby przygotować ofertę? Wystarczy grupa docelowa czy bardziej szczegółowe informacje?”.

  • Mobile sprzedaje (jednak!)

    Adriana Krawiec

    Mamy 2018 rok, a ty, marketerze, wciąż zadajesz sobie pytanie, czy mobile sprzedaje. Przestań to robić. Choć o twarde dowody trudno – mobile sprzedaje!

FELIETON:

 
  • Marketingowe oświecenie

    Jan Hartman

    Samo filozofowanie o dobrym życiu w stylu hygge ani samo narcystyczne dopieszczanie konsumentów rzeczami puszystymi i gładkimi nie wystarczy.

 

SPIS TREŚCI WYDANIA DRUKOWANEGO

 
 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij