Start MwP Spis treści MwP 1/2019
Drukuj

Spis treści wydania drukowanego MwP 1/2019

Spis treści wydania drukowanego MwP 1/2019

Tematu numeru: Badania marketingowe – co muszisz wiedzieć

 

ARTYKUŁY Z TEMATU NUMERU:

 

ANALIZY:

 

NARZĘDZIA:

 
  • Dobry blog w 2019 roku

    Mariusz Ludwiński

    Pisanie bloga w 2018 roku trąciło trochę zgraną melodią, zwłaszcza w porównaniu ze stories na Facebooku, Instagramie, Snapchacie oraz daily vlogami influencerów na You Tube. Ale w 2019 roku blogi mogą wrócić do łask.

  • Chcesz pewności – testuj!

    Magdalena Szyjka

    Zapominamy o tym, że ideą testu A/B nie jest po prostu wysłanie kreacji z lepszym tematem do większej liczby osób, ale właśnie sprawdzenie, jakie sformułowania trafiają do naszych odbiorców i sprawiają, że nasz e-mail lądujący w skrzynce nie pozostanie tam bez reakcji.

  • Co musi CTA

    Eliza Gniadek

    Kliknij tutaj! Zobacz więcej! Kup teraz! Dowiedz się… – kto z nas nie widzi lub słyszy tych wezwań codziennie?

  • Lubimy szybkie wiadomości

    Edyta Godziek

    SMS-y towarzyszą nam już od ćwierćwiecza, i mimo że wielu już dawno wieściło im upadek, wciąż nie dają się pokonać w wyścigu z aplikacjami i innymi narzędziami marketingu mobilnego.

  • Newsy pikantnie doprawione

    Ewa Nowak-Teter, Michał Kliszczak

    Jedną z kluczowych spraw, która interesuje nie tylko marketerów medioznawców – PR-owców, ale także zwykłych użytkowników social mediów, jest określenie tego, co decyduje o tym, że informacja się sprzedaje. Inaczej mówiąc, chodzi o shareability.

  • Marketingowy sprint zacznij od rozgrzewki

    Katarzyna Golonka

    Przeprowadzenie projektu marketingowego w tydzień wydaje się w teorii łatwe i przyjemne. Ale pod warunkiem, że już na starcie, w poniedziałek, o godz. 10.00 rano uda się dobrze rozdzielić zadania, no i nie wpadnie się w panikę: „Ale kiedy mam to robić? Przecież mam też inne pilne obowiązki…”.

BADANIA:

 

OPINIE:

 
  • Wolni od metryki!

    Aleksandra Laudańska

    Pisarka Gina Pell ukuła nazwę dla nowego targetu: perennialsi.

CASE STUDY:

 
  • Masz bazę, masz sukces

    Edyta Godziek

    Jak można dobrze wykorzystać potencjał SMS w kampanii promocyjnej B2B? Przykładem może być akcja zrealizowana przez Platformę SerwerSMS.pl dla marki Circle K.

  • Dzieciaki do rakiet

    Jędrzej Hugo-Bader

    Dzieci i młodzież powinny być aktywne fizycznie w sposób intensywny przez minimum 60 minut dziennie. Codziennie! A mówiąc oględnie, większość maluchów i nastolatków w Polsce tych norm nie wypełnia. Stąd pomysł na akcję „Dzieciaki do rakiet”, który narodził się w warszawskiej centrali BGŻ BNP Paribas.

  • Jingle Bells dla mistrzów wideo

    wybór redakcji

    Setki tysięcy wyświetleń na YouTube i całe mnóstwo medialnych wzmianek na popularnych portalach informacyjnych – o takim zwrocie marzą brand menedżerowie, planując świąteczne kampanie w formie wideo. I niektórym to się udaje! Zobaczmy jak…

GŁOSY NA CZASIE:

 
  • Jedyny taki slogan

    Tomasz Chmielewski

    Slogan marki, obok nazwy i logo, jest podstawowym elementem budującym brand. Czy na pewno wiemy, jak go wykorzystywać?

  • Jak kupują kobiety

    Sandra Kluza

    Zamknięta lista zakupów i logiczne argumenty to drugorzędne wartości w decyzjach zakupowych kobiet. Jak więc kupują kobiety? Mówi się, że w kontrze do mężczyzn robią to głównie przez emocje.

NAMINGOWE ŚCIEŻKI:

 
  • Wymyślasz nazwę? Przeczytaj ten poradnik

    Konrad Gurdak

    Zastanawiasz się właśnie nad wymyśleniem nazwy dla swojego nowego przedsięwzięcia? Szukasz pomysłów i inspiracji? Głowisz się, od czego tu zacząć? Ten artykuł jest dla ciebie!

PODATKI W MARKETINGU:

 
  • Upominki bez podatku

    Maria Pietrzyk-Wdowiak

    Z wnioskiem o wydanie indywidualnej interpretacji wystąpił instytut – jednostka sektora finansów publicznych, który chciał wiedzieć, czy przekazywane bezwarunkowo drobne upominki zachęcające do udziału w badaniu będą zwolnione z opodatkowania.

FELIETON:

 
  • Arystokracja marketingu

    Jan Hartman

    Pogłębiające się uzależnienie marketingu od technologii oraz metod badań empirycznych w socjologii może niepokoić. Jednak odwrotu nie ma.

 

SPIS TREŚCI WYDANIA DRUKOWANEGO

 
 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij