• MYŚL I TWÓRZ
  • SZKOLENIA
    • planowanie i strategia marketingowa
    • spacer
    • nowoczesna komunikacja marketingowa
    • spacer
    • zarządzanie marketingiem
    • spacer
    • szkolenia zamknięte - oferta
  • KALENDARZ SZKOLEŃ
  • MAGAZYN MwP
  • ARTYKUŁY
  • PRENUMERATA
  • KONTAKT
L-shop
  • Marketing w Praktyce
  • MwP
  • Spis treści MwP 6/2019
Marketing w Praktyce

spis treści

ilustracja do artykułu z miesięcznika Marketing w Praktyce

Spis treści wydania drukowanego MwP 6/2019

Tematu numeru: Zaufanie jak kotwica

 

ARTYKUŁY Z TEMATU NUMERU:

 
  • Zaufanie jak kotwica

    redakcja

    Jeśli nie stać cię na oferowanie ciągłych rabatów i promocji, musisz używać innej strategii: ciągłego zdobywania uwagi i zaufania klientów.  »

  • Jak budować zaufanie

    opracowanie redakcja

    Poczucie zaufania to emocja, ale to nie znaczy, że zawsze powstaje żywiołowo. Jeśli ma być względnie stałe – trzeba je wypracować. A praca etapami, w sposób uporządkowany, w odcinkach sprintowych (jeśli się uda) – to jest to, co lubią robić marketerzy.

  • Zaufanie od kuchni

    opracowanie redakcja

    Gdy już zrozumiesz, na czym polega tworzenie kampanii budujących zaufanie, włączy ci się widzenie selektywne. Dokładnie tak jak z kupowaniem samochodu. Ciekawe przykłady – niczym wybrany model auta – zaczniesz widzieć dokoła, znacznie częściej niż przedtem.

  • Zaufanie na 5 z plusem

    opracowanie redakcja

    Zaufanie to nie tylko twarda wiedza, procesy i wskaźniki, ale też kreatywność, radość, zaangażowanie. Dlatego na koniec naszych rozważań przedstawiamy zaczerpnięte wprost z życia wskazówki na temat zaufania w marketingu i biznesie.

NARZĘDZIA:

 
  • Specjalista czy wszechogarniacz?

    Konrad Gurdak

    Gary Keller w książce „Jedna rzecz” trafnie opisał ideę skupiania się na jednym działaniu. Cytując jego słowa: „Ludzie sukcesu do perfekcji opanowali sztukę docierania do sedna sprawy. Nie rozmieniają się na drobne”. Filozofia ograniczania zbędnych działań jest prostą i skuteczną receptą na osiąganie doskonałych efektów. Działa zawsze, wszędzie i w każdym przypadku. Dotyczy także świata marek.

  • Odwaga w budowaniu marki

    Inga Bielińska z komentarzami 5 ekspertów

    „Dlaczego pokazujesz nam film o robieniu pizzy?” – pytają mnie liderzy na coachingu grupowym. Ale to nie film o jakiejś tam pizzy, tylko fragment kampanii reklamowej „Oh Yes We Did!”, która pozwoliła marce Domino’s Pizza podnieść się z kryzysu tak, że ich akcje wzrosły później o 2000 proc. Nie, nie pomyliłam się z zerami.

  • Marketing w sypialni van Gogha

    Ewa Cieniak

    Sztuka inspiruje i wzrusza. Wzbudza podziw, a czasem kontrowersje. Agencje reklamowe i reklamodawcy, sięgając po dzieła sztuki lub odwołując się do postaci znanych artystów, podnoszą rangę produktu, jego znaczenie i wartość.  »

  • Jak zrobić dobre produktowe wideo

    Jacek Powałka

    Każdy film jest osobnym tematem, ze swoją treścią, historią i podejściem do grupy docelowej. Tworzenie materiałów wideo powinno być wspólną pracą, a zasady dobierane indywidualnie do każdej firmy.  »

  • Człowiek nadaje i odbiera

    Łukasz Wołek

    Jak ma dziś wyglądać dobra strategia komunikacji marki – tego fundamentu marketingu?

  • Digital wprowadza biznesy w świat (cz. 2)

    Klaudia Brudlo

    Aż 60 proc. eksporterów zadeklarowało, że uważa narzędzia Google za kluczowe w budowaniu strategii obecności na rynkach zagranicznych.

  • Wsłuchuj się i filtruj

    Karol Kieżel

    Analiza doświadczeń klienta ma wiele zalet: umożliwia całościowe spojrzenie na odbiorców, poznanie ich perspektywy, zbadanie naszych działań, ich skutków oraz opłacalności.

PANEL EKSPERCKI:

 
  • Fejsbuczenie niejedną ma twarz

    redakcja i 6 ekspertów

    Fejsbuczenie bywa przypadłością zwyczajnych użytkowników internetu. Ale zagraża ono także i markom, gdy socialowcy i marketerzy przenoszą swoje przyzwyczajenia prywatne na pracę. Warto więc przyjrzeć się krytycznie swojemu zawodowemu podejściu do social mediów.  »

  • Prześwietlamy minutę w internecie

    redakcja i 7 ekspertów marketingu

    Jak przekaz twojej marki radzi sobie z konkurencją w postaci 41,6 mln wiadomości wysłanych na Messengerze i WhatsAppie oraz 347,222 skrolowań ekranu na Instagramie na minutę? Ach, nie bierzesz tego pod uwagę?

ANALIZY:

 
  • Co to znaczy „dobra strategia”

    Radosław Grzybowski

    Marketerze! Jeśli zobaczysz w prezentacji agencji tylko okrągłe insighty i ładne obrazki, a nie znajdziesz odpowiedzi na to, jak pomóc działowi handlowemu przekonać kupca do danej kampanii i produktu, sam dobrowolnie bierzesz na siebie ryzyko tej współpracy.

  • ACTA 2 z perspektywy marketera

    Piotr Kantorowski

    Mówi się, że ACTA 2 zamknie erę internetu, jaki dzisiaj znamy. Istnieje obawa, że po wdrożeniu unijnej dyrektywy w 2021 roku. o prawach autorskich portale społecznościowe stracą rację bytu, ponieważ zaczną odpowiadać za treści zamieszczane przez użytkowników. A to może spowodować lawinę pozwów ze strony właścicieli praw autorskich przeciwko serwisom, doprowadzając je do upadku. Jak więc do tej dyrektywy już powinni przygotowywać się marketerzy i wydawcy serwisów firmowych?

CASE STUDY:

 
  • Kubota – reaktywacja!

    Performance Academy & marka Kubota

    Wzrost trafficu, ponad 9,5 mln zasięgu w social mediach, nowy inwestor, ponad 1000 zamówień miesięcznie: efekty po roku współpracy z marką Kubota są znakomite. Oto, jak przebiegała droga do tego sukcesu.  »

  • CSR z pomysłem przepędza potwory

    Tomasz Miecznikowski

    Aby zbiórka funduszy na szczytny cel rzeczywiście mogła wyróżnić się pośród wielu innych, kluczowe jest oryginalne podejście do CSR – takie, jak w przypadku kampanii „2 the Light”. Pierwszej w Polsce, na potrzeby której stworzona została cała gra platformowa. Co więcej – uzbierane przez graczy wirtualne monety finalnie wpłynęły na konto realnej fundacji.

  • Uświadamiająca fala

    Sanofi

    Kampania edukacyjna „Porozmawiajmy mamo” ma za zadanie wesprzeć matki w prowadzeniu z córkami nieskrępowanych rozmów o dojrzewaniu. Pierwszy etap ważnej społecznie akcji już się zakończył, ale we wrześniu 2019 r. będzie kontynuowana.

BADANIA:

 
  • Co cię łączy z firmą

    Julita Dąbrowska

    Najważniejszym elementem jest zdefiniowanie, po co firma istnieje, czyli jaki jest sens i cel jej istnienia, a w konsekwencji, z czego pracownicy mają być dumni.

TRENDY:

 
  • Marki doceniane za ofiarność i uważność!

    Grzegorz Cygal

    Jest taki trend, że się dużo martwimy. Ale to dobrze! Dobrze, że się martwimy? Ale jak to?

GŁOSY NA CZASIE:

 
  • Influencerzy – potrzebny jest pomysł

    Tomasz Chmielewski

    W rankingach popularności kanałów komunikacyjnych influencerzy cały czas trzymają się twardo. Czy zasadnie?

PODATKI W MARKETINGU:

 
  • Program motywacyjny a konkurs – kolejne starcie

    Maria Pietrzyk-Wdowiak

    Konkurs wymaga wyłonienia zwycięzców. Nagradzanie wszystkich to już program motywacyjny.

FELIETON:

 
  • Po pierwsze, zaufanie!

    Jan Hartman

    Tak jak zakochany zabiega o miłość wybranki swego serca i stara się do niej zalecać, tak też firma pragnąca zdobyć zaufanie klientów powinna coś robić, aby je zdobyć.

 

SPIS TREŚCI WYDANIA DRUKOWANEGO

 
 

POLECAMY

Marketing w Praktyce: Konto firmowe na Facebooku – czy ma sens? - autor: Kinga Kantor

Konto firmowe na Facebooku – czy ma sens?

Narzędzia

Konto firmowe na Facebooku – tak czy nie? To pytanie zadaje sobie dziś wiele marek.

Autor: Kinga Kantor

Marketing w Praktyce: Google Ads dla lokalnych biznesów - autor: Karolina Kawulka

Google Ads dla lokalnych biznesów

Narzędzia

Łącząc te działania można znakomicie zwiększyć sprzedaż offline dzięki reklamom online.

Autor: Karolina Kawulka

Marketing w Praktyce: Chwyty SEO dla treści - autor: Marek Stokowski

Chwyty SEO dla treści

Narzędzia

Co i jak robić w SEO, aby czytelników treści zamienić w klientów?

Autor: Marek Stokowski

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych. Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.
Więcej informacji dotyczących m.in. RODO i plików cookies możecie Państwo uzyskać czytając naszą politykę prywatności i cookies

Wiem, Zamknij

Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Copyright 2025 © Marketing w Praktyce

ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew

Projekt: Cyklopia Studio

na górę