• MYŚL I TWÓRZ
  • SZKOLENIA
    • planowanie i strategia marketingowa
    • spacer
    • nowoczesna komunikacja marketingowa
    • spacer
    • zarządzanie marketingiem
    • spacer
    • szkolenia zamknięte - oferta
  • KALENDARZ SZKOLEŃ
  • MAGAZYN MwP
  • ARTYKUŁY
  • PRENUMERATA
  • KONTAKT
  • Marketing w Praktyce
  • MwP
  • Spis treści MwP 7/2019
Marketing w Praktyce

spis treści

ilustracja do artykułu z miesięcznika Marketing w Praktyce

Spis treści wydania drukowanego MwP 7/2019

Tematu numeru: Mistrzostwa leadowe – 10 narzędzi w szrankach

 

ARTYKUŁY Z TEMATU NUMERU:

 
  • Dla kogo mistrzostwa leadowe?

    Mariusz Ludwiński

    Celem tych mistrzostw jest wywołanie dyskusji wśród marketerów wspierających projekty rozwoju biznesu, pozyskiwania klientów, programy lead generation i lead management. Czy na pewno robicie wszystko, co warto?  »

  • Przyciąganie zagrywką
    Rywalizują: content punktowy oraz konkurs

    Runda I, mecz 1

    Szybko i łatwo czy wolniej i z większym wysiłkiem? Co bardziej procentuje? Tutaj wybór zależy w bardzo dużej mierze od branży i charakteru produktu.

  • Teraźniejszość górą!
    Rywalizują: POS-y oraz współpraca z partnerami

    Runda I, mecz 2

    POS-y czy współpraca marketingowa z partnerem? Wydaje się, że to trudny wybór, bo oba narzędzia są w dużej mierze komplementarne. Ale 9 ekspertów nie miało wątpliwości. Jednak warto śledzić losy narzędzia przegranego.

  • Z czym na początku lejka
    Rywalizują: spotkania/eventy oraz treści klientów

    Runda I, mecz 3

    Użyć narzędzia najmniej inwazyjnego czy zabiegać o minutkę poświęconą tu i teraz na wyrażenie rekomendacji?

  • Obdarzanie zaufaniem
    Rywalizują: testy/rankingi oraz kupon/rabat/próbka

    Runda I, mecz 4

    Nie trzeba mieć zaufania do marki, żeby kupić jej produkt. Trzeba jednak mieć zaufanie do informacji na temat produktu i ich źródła.

  • Czasem przyjaciele, czasem przeciwnicy
    Rywalizują: komunikacja targetowana oraz content ciągły

    Runda I, mecz 5

    Oba narzędzia z tej pary świetnie się uzupełniają, realizując strategiczne cele obecności marek w social mediach. Ale które z nich lepiej radzi sobie na początku lejka, przy generowaniu leadów na poziomie świadomości?

  • Wpływ specyfiki branży
    Rywalizują: współpraca z partnerami oraz treści klientów

    Runda II, mecz 1

    Jeśli nie znasz dogłębnie specyfiki swojej branży, jeśli naprawdę, głęboko nie znasz klientów, łatwo popełnisz kosztowny błąd.

  • Coś dać, czy wystarczy obiecać?
    Rywalizują: kupon/rabat/próbka oraz komunikacja targetowana

    Runda II, mecz 2

    Rozwiązanie zagadki nie jest tak jednoznaczne, jak by się mogło wydawać – choć wskazówka jest dość czytelna.

  • Wyrównany pojedynek
    Rywalizują: content punktowy oraz treści klientów

    Finał, mecz 1

    W mistrzostwach leadowych jak w sporcie i biznesie: o zwycięstwie decydują detale.

  • Serce i rozum?
    Rywalizują: treści klientów oraz komunikacja targetowana

    Finał, mecz 2

    Pierwszy remis w mistrzostwach – i to w samym finale! Ten wynik dobitnie wskazuje, że w lead generation nie ma jednego, najlepszego wzorca, z którego powinni czerpać wszyscy marketerzy bez wyjątku. Dlatego zarządzanie leadami to takie frapujące, ale i czasem frustrujące zajęcie.

  • Content wygrany
    Rywalizują: komunikacja targetowa na oraz content punktowy

    Finał, mecz 3

    Choć content punktowy wymaga zdecydowanie więcej pracy niż komunikacja targetowana, to nasi eksperci uważają go za lepsze narzędzie do generowania leadów i to on wygrywa nasze mistrzostwa!

  • Podsumowanie wyników

    Redakcja oraz eksperci

    Zwycięzca jest jeden, ale wygrywają wszyscy marketerzy zajmujący się leadami!

NARZĘDZIA:

 
  • Bywanie otwiera ludzi

    Susy Peddie

    W ramach najnowszej kampanii momondo 61 osób udostępniło swoje ciała jako płótno i zostało połączonych nieprzerwaną linią, która tworzy unikalne dzieło – The World Piece.

  • Wyznaczanie celów poza strefą komfortu

    Grzegorz Kosson

    Co sprawi, żeby cele były dobrze rozumiane i podzielane przez wszystkich pracowników w firmie? Żeby dawały im poczucie autonomii i uwalniały ich energię? Należy odejść od rutyny i w inny sposób wytyczać cele dla całej organizacji.

  • Skąd się bierze siła influencerów

    Kamil Świstowski

    Pozytywna rekomendacja popularnych influencerów przynosi czasem lepsze skutki niż wysokobudżetowa kampania reklamowa.  »

  • Targi za granicą? – wyjazdowy poradnik marketera

    Katarzyna Rzadkiewicz

    Jaki jest potencjał biznesowy na targach w Polsce i za granicą z perspektywy organizatora i wykonawcy stoiska? Gdzie warto się pojawić, aby nawiązać kontakty, zdobyć leady, a może nawet zamówienia?

  • Digital wprowadza biznesy w świat (cz. III)

    Klaudia Brudlo

    Jakie są największe wyzwania, przed którymi stają eksporterzy z naszej części Europy, i do jakich źródeł sięgają, aby im sprostać?

  • Marketing zadłużony

    Piotr Suchodolski

    Nawet 400 dni – bywa że aż tyle w marketingu i reklamie czeka się na zapłatę za wykonane zadania. Jak się zabezpieczyć przed opóźnionymi płatnościami?  »

PANEL EKSPERCKI:

 
  • Szkodliwe sztuczki marketingowe

    redakcja i 5 ekspertów

    Część szkodliwych chwytów i niezbyt godnych sztuczek wyłapują na bieżąco klienci i ostro reagują. Część budzących wątpliwości reklam jest jednak nie tyle nieetyczna, ile po prostu przestarzała i wyprana z wartości. Warto się orientować w topografii najczęstszych błędów.  »

WYWIAD:

 
  • Magia przyciągania tłumów

    Wiktoria Czarnecka

    Tak, wychodźmy poza standardy w naszym marketingu, ale z tyłu głowy miejmy zawsze pytanie: wolimy być pierwsi czy lepsi? – z Tomaszem Koprowskim, dyrektorem marketingu w klubie Skra Bełchatów – siatkarskim mistrzem Polski, rozmawiamy o kreatywności i innowacyjności w marketingu, zwłaszcza sportowym.

BADANIA:

 
  • Wypromujmy badawczo… szkołę językową

    Mariusz Ludwiński

    Udana promocja na przykład szkoły językowej wymaga pogodzenia kilkunastu intencji zakupowych klientów, ograniczeń czasowych i finansowych. No i jest jeszcze internet, gdzie można uczyć się za darmo. Czyli – łatwo nie jest. Warto więc, aby marki, nie tylko językowe, korzystały z przeróżnych raportów rynkowych – nawet jeśli wydają się odległe tematycznie.

ANALIZY:

 
  • Co dziś zmienia konsumenta

    Agnieszka Plencler

    Wiem z doświadczenia, że odpowiadanie na potrzeby konsumentów, a nawet generowanie ich, to fascynujące wyzwania, bo świat konsumencki rzeczywiście – to nie slogan – pędzi!

  • Czy trudno być profesjonalnym socialowcem?

    Grzegorz Miller

    O czym rozmawiają socialowcy podczas przerwy śniadaniowej? O głośnych case’ach Lenora Macademian Girl oraz Powstaniu Warszawskim? O swoich kompetencjach? O rodzajach najlepszych postów na Facebooku? O wszystkim, co powyżej? Prawidłowa jest oczywiście ta ostatnia odpowiedź.  »

SAMOUCZEK COPYWRITERA:

 
  • Inspiracje i zachwyty copywriterów

    Kuba Dusza, Sławek Skowerski, Piotr Tomilicz, Dominika Paruszewska, Marta Moś, Małgorzata Kalbarczyk-Leonczuk

    Krwiste, słodkie, namiętne – takie jest dobre copy! Przyciąga uwagę. Wyrywa z zalewu twierdzeń niebudujących zaufania. Wywołuje uśmiech, zaskoczenie…
    a potem zrozumienie!

CASE STUDY:

 
  • Filozofia znaku

    Zespół agencji Compania

    Tworzenie nazw miejsc i projektowanie logotypów jest sztuką kompozycji, komunikatu, oddziaływania. Ich fuzja nie musi być trudna – ale jej wyraz musi zaskakiwać. Emocje muszą być spójne z osobowością danego miejsca.

  • Nano a megaskuteczni

    Zuzanna Fortuniak

    Nie wyobrażamy sobie projektowania komunikacji w mediach społecznościowych bez influencer marketingu. Wyzwanie polega na tym, by zaangażować takich, którzy nie tylko odpowiadają wartościom i estetyce marki, ale są przy tym autentyczni – np. nanoinfluencerów. 

GŁOSY NA CZASIE:

 
  • Czy lojalność jest passé?

    Tomasz Chmielewski

    Jeszcze nie tak dawno marketingowi wieszczowie grzmieli, że budowanie lojalności konsumentów to jeden z ważniejszych celów działań marketingowych. Jak sytuacja wygląda teraz?

  • CSzpilka w bańce schematów

    Anna Kiedrzyńska-Tui

    Szok, zaskoczenie, niedowierzanie i przerażenie – tak da się streścić formułę budowania emocji w kampaniach społecznych. Tylko to się sprawdza we współczesnym świecie. Dlaczego?

FELIETON:

 
  • Marketing to pieniądz?

    Jan Hartman

    Pieniądze to coś znacznie więcej niż same pieniądze… W pieniądzach zaklęta jest praca, marzenia, postęp, wiedza, a nawet geniusz. Zysk o czymś świadczy!

 

SPIS TREŚCI WYDANIA DRUKOWANEGO

 
 

 

okładka bieżącego numeru magazynu Marketing w Praktyce
SPIS TREŚCI

Content z silnikiem Big Data.

NARZĘDZIA Grzegorz Kosiński

Chwyty SEO dla treści

NARZĘDZIA Marek Stokowski

Marketing polityczny – piąta władza

FELIETON Jan Hartman

ZAMÓW PRENUMERTĘ

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych. Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.
Więcej informacji dotyczących m.in. RODO i plików cookies możecie Państwo uzyskać czytając naszą politykę prywatności i cookies

Wiem, Zamknij

Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Copyright 2021 © Marketing w Praktyce

ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew

Projekt: Cyklopia Studio

na górę