• MYŚL I TWÓRZ
  • SZKOLENIA
    • planowanie i strategia marketingowa
    • spacer
    • nowoczesna komunikacja marketingowa
    • spacer
    • zarządzanie marketingiem
    • spacer
    • szkolenia zamknięte - oferta
  • KALENDARZ SZKOLEŃ
  • MAGAZYN MwP
  • ARTYKUŁY
  • PRENUMERATA
  • KONTAKT
L-shop
  • Marketing w Praktyce
  • MwP
  • Spis treści MwP 4/2022
Marketing w Praktyce

spis treści

ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

 

Spis treści MwP 4/2022

 

 

NARZĘDZIA

 
  • Sztuczna inteligencja w rękach marketera

    Agnieszka Uba

    Marketerze, sztuczna inteligencja jest już w twoich rękach. Jeśli nie chcesz zostać w tyle, musisz czym prędzej zrozumieć technologię, poznać narzędzia i być czujnym na nowe zastosowania.

  • Marko, bądź bardziej agile

    Joanna Kula

    Zespół marketingowy pracujący w metodologii agile nie tylko staje się odporniejszy na potencjalne czkawki w projektach, ale też zaczyna zauważać, że zmiana to nie tylko zagrożenie, lecz także szansa. To właśnie umiejętność adaptacji i wykorzystywania nowych możliwości płynących ze zmiany sprawia, że zaczynamy myśleć nieszablonowo.

  • Marka w social mediach – plan na 2023 rok

    Anna Żesławska

    Obserwując zmiany, które zachodzą w mediach społecznościowych, zadajemy pytanie: Co jest ważniejsze, dogonienie popularnych i rosnących w siłę aplikacji, jakimi są np. TikTok lub BeReal, czy potrzeby użytkowników? Odpowiedź powinna być i jest prosta, ale nie zawsze chcemy ją przyjąć do wiadomości.

  • Jak marki przełamują tabu kobiecego ciała

    Adrianna Kubik

    Dzięki działaniom reklamowym i content marketingowym normalizują się kwestie spychane na margines dyskursu publicznego. Marki rozprawiają coraz śmielej o kobiecej intymności, zachęcają do budowania wspólnoty i dzielenia się doświadczeniami.

  • Dlaczego potrzebujesz silnej marki osobistej

    Angelika Chimkowska

    Niezależnie czy pracujesz na etacie czy prowadzisz firmę, to marka osobista jest czymś, w co warto dziś zainwestować, bo generuje duży zwrot z inwestycji.

  • Równość na marketingowej scenie

    Marta Klimowicz

    Na swoim profilu w mediach społecznościowych podzieliłam się pewnym konceptem, a mianowicie stworzenia Listy Ekspertek. Chodziło o ułatwienie życia osobom organizującym wydarzenia, tak aby w łatwy sposób mogły docierać także do kobiet. W ciągu zaledwie kilku pierwszych dni dołączyło do niej kilkaset kobiet reprezentujących różne branże.

  • Wykorzystaj pozytywnie stres

    Magda Fiałkowska-Kern

    Co mamy robić, żeby strach przed wystąpieniami publicznymi nas nie paraliżował?

  • Łapanie klienta w sidła treści

    Olga Gralińska

    Content marketing daje o wiele szersze pole do popisu w zakresie budowania „word of mouth” niż standardowe reklamy: to tu możemy powiedzieć nieco więcej o samej marce czy produkcie i to w sposób skrojony pod odbiorcę, możemy też zawalczyć o efekt WOW.

ANALIZY

 
  • Drogowskazy w pracy marketerów

    Martyna Tarnawska

    Od pewnego czasu obserwuję niebezpieczne zjawisko, które towarzyszy nam w branży marketingowej. Otóż szalenie przyspieszyliśmy działania. Być może w odpowiedzi na czasy kryzysu i niepewności. Przestaliśmy jednak zadawać sobie pytania, podważać własne pomysły, szukać nowych rozwiązań i pochylać się nad etyką naszego postępowania.

  • Silversi – gorzka reklama

    Aleksandra Laudańska

    Świat reklamy dopiero zaczyna zauważać zmiany społeczne i obyczajowe, które zaszły w segmencie 50+. Kreacje, które je odzwierciedlają, realizują wciąż jedynie najodważniejsze marki. Najwyższy czas do nich dołączyć!

OPINIE

 
  • Marketing ma tę moc!

    Ewa Zakrzewska

    Nasza branża jest pełna mądrych, kreatywnych i zaangażowanych osób, które mogą naprawić świat fragment po fragmencie.

  • Bać się, a działać!

    Dorota Czekaj

    Strach przed wykonywaniem nowych rzeczy czy wystąpieniem jest naturalny – wszyscy go odczuwamy. Tylko że niektórzy mimo wszystko działają!

WYWIAD

 
  • Bez ściemy – marketing, który łamie tabu

    Justyna Bakalarska -Stankiewicz

    O komunikacji skierowanej do kobiet, marketingu ekologicznym i sprzedaży w ramach modelu subskrypcyjnego rozmawiam z Kają Rybicką-Gut, współzałożycielką (wraz z Markiem Gutem) marki Your KAYA.

EKSPERTKI RADZĄ

 
  • Twoje pierwsze wystąpienie publiczne

    Justyna Bakalarska -Stankiewicz

    Pytania, które pojawiają się przed wystąpieniem w roli prelegentki, a nawet jeszcze w fazie negocjowania warunków zaproszenia, potrafią mocno ograniczyć nasz rozwój, a słabsze psychiki nawet zdołować. Dlatego zebraliśmy 10 najczęstszych obaw i wątpliwości, które mogą zablokować niemal każdego i poprosiliśmy doświadczone ekspertki, mające za sobą lata wystąpień na branżowych scenach, aby spróbowały je skutecznie rozwiać.

ZDANIEM SPECJALISTEK

 
  • Znacie idealnych szefów?

    Dagmara Kokoszka-Lassota

    Stres może zarówno pomagać przed ważnym wystąpieniem, jak i przeszkadzać. Niewielki działa pobudzająco i mobilizująco, duży – paraliżuje. Co robić, aby jak najlepiej wypaść podczas prezentacji? Dlaczego musisz postawić na uważność i koncentrację?

  • Para idealna: koncentracja i wyobraźnia

    Joanna Adamiak

    Znany amerykański mówca motywacyjny Jim Rohn powiedział kiedyś: „Wyzwaniem przywódczym jest być silnym, ale nie niegrzecznym, być miłym, ale nie słabym, być rozważnym, ale nie leniwym, być pokornym, ale nie nieśmiałym, być dumnym, ale nie aroganckim”. No właśnie, w obecnym przywództwie poruszamy się raczej po różnych odcieniach szarości niż po biało-czarnych polach szachownicy.

LEKTURA DLA MARKETERA

 
  • 5 sposobów na podsumowanie w tekście

    Joanna Wrycza-Bekier

    Fragment książki wydanej przez Onepress „ Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla internetu” Joanny Wryczy-Bekier.

TRENDY

 
  • 10 marketingowych trendów na 2023

    Anna Miotk

    Oszczędności na budżetach marketingowych, ale i nowe możliwości reklamowania się. Wzrost znaczenia treści na popularnych platformach, ale także obostrzenia w przetwarzaniu danych – to wszystko czeka nas w przyszłym roku kalendarzowym. Można więc powiedzieć, marketerzy – nadchodzą ciekawe czasy!

 
 

POLECAMY

Marketing w Praktyce: Konto firmowe na Facebooku – czy ma sens? - autor: Kinga Kantor

Konto firmowe na Facebooku – czy ma sens?

Narzędzia

Konto firmowe na Facebooku – tak czy nie? To pytanie zadaje sobie dziś wiele marek.

Autor: Kinga Kantor

Marketing w Praktyce: Google Ads dla lokalnych biznesów - autor: Karolina Kawulka

Google Ads dla lokalnych biznesów

Narzędzia

Łącząc te działania można znakomicie zwiększyć sprzedaż offline dzięki reklamom online.

Autor: Karolina Kawulka

Marketing w Praktyce: Chwyty SEO dla treści - autor: Marek Stokowski

Chwyty SEO dla treści

Narzędzia

Co i jak robić w SEO, aby czytelników treści zamienić w klientów?

Autor: Marek Stokowski

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych. Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.
Więcej informacji dotyczących m.in. RODO i plików cookies możecie Państwo uzyskać czytając naszą politykę prywatności i cookies

Wiem, Zamknij

Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Copyright 2025 © Marketing w Praktyce

ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew

Projekt: Cyklopia Studio

na górę