• MYŚL I TWÓRZ
  • SZKOLENIA
    • planowanie i strategia marketingowa
    • spacer
    • nowoczesna komunikacja marketingowa
    • spacer
    • zarządzanie marketingiem
    • spacer
    • szkolenia zamknięte - oferta
  • KALENDARZ SZKOLEŃ
  • MAGAZYN MwP
  • ARTYKUŁY
  • PRENUMERATA
    • prenumerata 2023
    • spacer
    • prenumerata 2022
  • KONTAKT
  • Marketing w Praktyce
  • MwP
  • Spis treści MwP 1/2023
Marketing w Praktyce

spis treści

ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

 

Spis treści MwP 1/2023

 

 

NARZĘDZIA

 
  • Metaverse – buzzword i wielki biznes

    Wojciech Grzegorzyca

    Czym właściwie jest metaverse, w którym ponad 16 milionów Polaków uczestniczyło lub chciałoby uczestniczyć? Jaki jest potencjał marketingowy wirtualnych światów i co trzeba o nich dziś wiedzieć.

  • Jak zadbać o przychylność Google?

    Krzysztof Gachowski

    Jak przygotowywać treści, by zwiększyć swoje szanse na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania? W jakim kierunku idą zmiany? Przeczytaj, by poczuć się bezpieczniej!

  • Vademecum dla marketera przyszłości

    Arkadiusz Dobosz

    Obserwując zmiany, które zachodzą w mediach społecznościowych, zadajemy pytanie: Co jest ważniejsze, dogonienie popularnych i rosnących w siłę aplikacji, jakimi są np. TikTok lub BeReal, czy potrzeby użytkowników? Odpowiedź powinna być i jest prosta, ale nie zawsze chcemy ją przyjąć do wiadomości.

  • Jak marki przełamują tabu kobiecego ciała

    Adrianna Kubik

    Teraźniejszość można tylko optymalizować. Wygrywa się w przyszłości. Choć czasy się szybko zmieniają, marketing w swojej istocie jest nadal tym samym – sztuką wygrywania przyszłości.

  • Dlaczego potrzebujesz silnej marki osobistej

    Angelika Chimkowska

    Niezależnie czy pracujesz na etacie czy prowadzisz firmę, to marka osobista jest czymś, w co warto dziś zainwestować, bo generuje duży zwrot z inwestycji.

  • Niezbędnik narzędziowy dla każdego

    Z bloga Artura Kurasińskiego

    Zestaw 9 narzędzi, jakich użyć w budowie i skalowaniu firmy. Pozwól, że Ci pokażę kilka bardzo fajnych usług, z których korzystam i je polecam!

  • Marketing automation – zrób to sam

    Edyta Parzych, Wojciech Grześkowiak

    Wiele osób, które chciałyby zacząć swoją przygodę z marketing automation, zastanawia się, jak to w ogóle działa i czy będą potrafiły samodzielnie zaimplementować system na stronie swojego sklepu.

  • Omnichannel dla zwycięskich marek

    Małgorzata Witon

    Multikanałowość to jedno z najpoważnieszych wyzwań dla marek, które chcą się wyróżnić przyjaznym user experience. Na co muszą zwrócić uwagę, by jak najsprawniej odpowiedzieć na potrzeby klientów?

  • E-commerce: idź drogą lean

    Grzegorz Błażewicz

    Przedstawiam w tym artykule najpilniejsze wyzwania w dzisiejszym marketingu e-commerce i sugestie, jak przygotować się na zmiany, których efekty już widać wokół. Warto w tym celu sięgnąć do rozwiązań lean marketingu.

  • Jak utrzymać e klienta z gorączki zakupowej

    Karolina Latos

    Po dużych wzrostach bazy adresowej w okresach gorączki zakupowej zawsze znajdzie się grupa osób, która przestanie czytać twój newsletter. To zupełnie normalne. Gorzej, gdy zaczną oznaczać cię jako SPAM. Jak się zabezpieczyć przed etykietką spamera?

  • Kiedy w profilowanie wkracza RODO?

    Filip Zajdel, Maciej Bednarek

    W przygotowaniu personalizowanych ofert zdecydowanie pomaga profilowanie. Jak zatem korzystać z profilowania zgodnie z prawem (RODO), także w programach lojalnościowych?

ANALIZY

 
  • Personalizowane landing page'e sprzedają lepiej

    Edyta Godziek

    Czym jest personalizacja – zarówno produktu, jak i reklam – przedstawiam to na konkretnych przykładach. W praktyce prowadzą nas one w marketingu online do sześciu wypróbowanych sposobów skutecznej personalizacji landing page’y. Skorzystaj z nich, bo warto!

  • Strategia – absolutny must have

    Jacek Lipski

    W kontekście strategii marketingowej zawsze warto pamiętać o słynnej maksymie Seneki Młodszego: „Jeżeli nie wiesz, do jakiego portu zmierzasz, żaden wiatr nie będzie właściwy”.

  • Cyfryzacja firmy – jak zacząć?

    Agata Barczyk-Szymańska

    Nie trzeba od razu rzucać się na głęboką wodę: wystarczy na początek zaplanować cyfryzację w firmie tak, aby przyniosła ona oczekiwany efekt i wdrażać ją metodą małych, lecz działających jak kamienie milowe kroków.

PRAWO

 
  • Jak uwolnić się od hejtu

    Paweł Zieliński

    Paleta żądań, jakie możemy skierować wobec hejtera, jest bardzo szeroka. Na przykład poprzez skonstruowanie określonych żądań możemy mieć wpływ na sytuację majątkową internetowego trolla. Ale zawsze warto zastanowić się, czy będzie to korzystne dla nas czy firmowej marki. Dlaczego?

WYWIAD

 
  • Moja praca to też wojna

    Justyna Bakalarska -Stankiewicz

    O walce o ukraińską tożsamość i język, tłumaczeniu książek, gdy cały kraj odcięty jest od prądu, i elastyczności w działaniach marketingowych rozmawiam z Oleną Novitską – założycielką wydawnictwa specjalistycznego Olean Publishing.

  • Do komunikacji podchodzimy nieszablonowo

    Piotr Szymczak

    Z usług PayPo korzysta już ponad milion klientów, a ta opcja płatności online jest dostępna w ponad 25000 polskich sklepach. Jak wyglądał marketing marki w minionym roku? Podsumowania dokonał Piotr Szymczak, odpowiedzialny za marketing w PayPo, uhonorowany nagrodą dla najlepszego Dyrektora Marketingu w kategorii e-commerce.

EKSPERTKI RADZĄ

 
  • Twoje pierwsze wystąpienie publiczne

    Justyna Bakalarska -Stankiewicz

    Pytania, które pojawiają się przed wystąpieniem w roli prelegentki, a nawet jeszcze w fazie negocjowania warunków zaproszenia, potrafią mocno ograniczyć nasz rozwój, a słabsze psychiki nawet zdołować. Dlatego zebraliśmy 10 najczęstszych obaw i wątpliwości, które mogą zablokować niemal każdego i poprosiliśmy doświadczone ekspertki, mające za sobą lata wystąpień na branżowych scenach, aby spróbowały je skutecznie rozwiać.

ZDANIEM SPECJALISTY

 
  • Co robić, by ludzie szli za nami?

    Arkadiusz Dobosz

    Co robić, by ludzie ciągnęli z nami marketing lub cały biznes w atmosferze, gdzie zespół rozumie się bez słów?

  • Nawyki z atomową mocą

    Z bloga Artura Kurasińskiego

    Zmieniając tylko o 1% dziennie jakąś rzecz na koniec roku będzie aż 37 lepsza! Brzmi niewiarygodnie? Zapraszam do lektury!

  • Cyfrowość wdrażana z głową

    Karol Kamas

    Możemy traktować digitalizację w firmie jako konieczność dodatkowej pracy i poniesienia dodatkowych kosztów. Ale można też potraktować dzisiejsze możliwości cyfrowe jako szansę na dalszy wzrost i rozwój, a także zdystansowanie konkurencji i przygotowanie się na zmiany, jakie przyniesie jutro.

LEKTURA DLA MARKETERA

 
  • Wystapienia publiczne. Jak dobrze zacząć

    Kamil Zieliński

    Fragment z książki „Psycho kompetencje. 10 psychologicznych supermocy, które warto rozwijać” wydanej przez Onepress.

RAPORT

 
  • Za mało omnichannelu w lojalności!

    Tomasz Wawrzynów

    Warto postawić na komunikację, która w programie lojalnościowym ma kluczowe znaczenie i przez badanych w raporcie wskazana została jako jedno z największych wyzwań w nadchodzącym czasie.Z publikacji Spartavity można dowiedzieć się, w jaki sposób respondenci komunikują się najczęściej ze swoimi klientami i jaką rolę program lojalnościowy odegrał w trakcie pandemii COVID-19.

TRENDY

 
  • Live streaming przyszłością

    Olga Szymkowiak, Michał Guzowski

    Wszystkie marketingowe metody, które pozwalają sprawnie adresować potrzeby użytkowników, stają się mocnymi trendami w branży. Live streaming rośnie w siłę i nic wskazuje na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić.

 
 

 

okładka bieżącego numeru magazynu Marketing w Praktyce

KUP TEN NUMER

SPIS TREŚCI

Metaverse – buzzword i wielki biznes

NARZĘDZIA WOJCIECH GRZEGORZYCA

Jak zadbać o przychylność Google?

NARZĘDZIA KRZYSZTOF GACHOWSKI

Jak uwolnić się od hejtu

PRAWO PAWEŁ ZIELIŃSKI

ZAMÓW PRENUMERTĘ

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych. Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.
Więcej informacji dotyczących m.in. RODO i plików cookies możecie Państwo uzyskać czytając naszą politykę prywatności i cookies

Wiem, Zamknij

Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Copyright 2023 © Marketing w Praktyce

ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew

Projekt: Cyklopia Studio

na górę