• MYŚL I TWÓRZ
  • SZKOLENIA
    • planowanie i strategia marketingowa
    • spacer
    • nowoczesna komunikacja marketingowa
    • spacer
    • zarządzanie marketingiem
    • spacer
    • szkolenia zamknięte - oferta
  • KALENDARZ SZKOLEŃ
  • MAGAZYN MwP
  • ARTYKUŁY
  • PRENUMERATA
  • KONTAKT
  • Marketing w Praktyce
  • MwP
Marketing w Praktyce

Spis treści wydania drukowanego MwP 9/2018

Spis treści

Spis treści wydania drukowanego MwP 9/2018

tematu numeru:
Marketer zdobywa wiedzę

Marketing w Praktyce

Spis treści wydania drukowanego MwP 10/2018

Spi treści

Marketing w Praktyce nr 10 / 2018 / Spis treści / artykuł z wydania drukowanego

tematu numeru:
Social i content. Eksperckie porady

Marketing w Praktyce

Marketing w Praktyce

Synergia z duetu SEO – influencer

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 6 / 2018 / Narzedzia / artykuł z wydania drukowanego

Jest wiele powodów, dla których budowanie widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania i angażowanie blogosfery może i powinno iść w parze. Poznajmy je!

Autor: Michał Bednarski

Marketing w Praktyce

Content przyjazny ludziom i robotom

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 6 / 2018 / Narzedzia / artykuł z wydania drukowanego

Śmiało możemy przyjąć, że bezpieczny SEO copywriting to dzisiaj pisanie dla użytkowników. Zwłaszcza że roboty zaczynają czytać treści niemal w taki sam sposób jak ludzie.

Autor: Justyna Aleksandrzak

Marketing w Praktyce

Strategie silnej marki w digitalu

Analizy

Marketing w Praktyce nr 6 / 2018 / Analizy / artykuł z wydania drukowanego

Wśród profesjonalnych biegaczy możemy wyróżnić szybkich sprinterów rywalizujących na dystansie 100 m i wytrzymałych maratończyków, którzy potrafią przebiec kilkadziesiąt kilometrów. Tymczasem marketer w dzisiejszych czasach powinien umieć tworzyć strategie wzrostu siły marki, skuteczne na obu dystansach marketingowych.

Autor: Agata Knapek


Marketing w Praktyce

Namingowe ścieżki: Prowly. Sówki rządzą!

Case study

Marketing w Praktyce nr 6 / 2018 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Gdy rozejrzymy się wokół, znajdziemy wiele przyciągających uwagę nazw marek. Te marki górują nad innymi, ponieważ klienci łatwo je zapamiętują i przypominają sobie w momencie zakupu. Jak powstają takie dobre nazwy? Zapraszam za kulisy.

 

Autor: Konrad Gurdak

Marketing w Praktyce

Spis treści wydania drukowanego MwP 6/2018

Spis treści

Spis treści wydania drukowanego MwP 6/2018

tematu numeru:
Rebranding – co jest najważniejsze

Marketing w Praktyce

Spis treści wydania drukowanego MwP 5/2018

Spis treści

Spis treści wydania drukowanego MwP 5/2018

tematu numeru:
Growth hacking. skąd wziąć klientów?


Marketing w Praktyce

Jaką ścieżką zmierza klient

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 5 / 2018 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Jeśli firma rozwija się długofalowo i organicznie, to zdarza się, że punkty styku klienta z produktem czy usługą zamiast układać się w pięknie brzmiącą orkiestrę, mogą stworzyć chaos. Jak tego uniknąć?

Autor: Andrzej Woynarowski

Marketing w Praktyce

Kampania reklamowa na jednej kartce

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 5 / 2018 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Skoro na restauracyjnej serwetce można naszkicować pomysły biznesowe warte dziesiątki milionów dolarów, to czy można na jednej zwykłej kartce rozpisać udaną kampanię reklamową? I to nie tylko listę mediów, ale przesłanie, sens, wartość, cel? Owszem, można!

Autor: Magdalena Chmiel

Marketing w Praktyce

10 wiecznych pozycji brandingowych

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 5 / 2018 / Narzędzia z Tematu Numeru: Growth hacking. Skąd wziąć klientów? / artykuł z wydania drukowanego

Wieczne pozycje brandingowe to jedna ze sztuczek growth hackingu. Bo po co zmieniać co roku slogan i przesłanie marki, skoro można komunikować się szybciej, taniej, bardziej nowocześnie, z mniejszym ryzykiem pomyłki?

Autor: Monika Apitz


Marketing w Praktyce

Ruch nie oznacza sprzedaży

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 5 / 2018 / Narzędzia z Tematu Numeru: Growth hacking. Skąd wziąć klientów? / artykuł z wydania drukowanego

Pozyskanie ruchu do sklepu internetowego nie stanowi dziś problemu. Na dodatek może to być relatywnie tanie. Ale to, że w naszym sklepie są użytkownicy, nie oznacza jeszcze sukcesu. W tym momencie mogą się bowiem zacząć schody – płacimy za reklamę, do sklepu płynie ruch, ale z konwersją jest słabo.

Autor: Marek Molicki

Marketing w Praktyce

Lifestyle młodego pokolenia

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 4 / 2018 / Narzędzia z Tematu Numeru: Marketing lifestyle’owy / artykuł z wydania drukowanego

Żeby marki (a tak właściwie: marketerzy) skutecznie mówili do młodego pokolenia, muszą rozumieć jego styl życia. Liczy się kontekst komunikacji. Nie wystarczy używać sztosowych zwrotów, pokazywać sztampowe ilustracje, odnosić się do stereotypowych tematów.

Autor: Marcin Kuchno, Robert Tarnowski

Marketing w Praktyce

Zajrzyj do mózgu Google

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 4 / 2018 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Osoby zajmujące się budowaniem widoczności w sieci starają się rozgryźć algorytm Google, aby móc osiągać jak najlepsze pozycje w wynikach wyszukiwania dla prowadzonych przez siebie firmowych stron internetowych. Czasem się to udaje, czasem te starania spełzają na niczym. Google nie ułatwia sprawy.

Autor: Michał Bednarski


Marketing w Praktyce

Najlepszy miesiąc na promocje to...

Analizy

Marketing w Praktyce nr 4 / 2018 / Analizy / artykuł z wydania drukowanego

Jak zaplanować kalendarz działań komunikacyjnych online? Na pewno warto przyjrzeć się wydarzeniom cyklicznym i jednorazowym w sieci, które sprzyjają dyskusjom użytkowników na temat naszej branży. To przecież do nich, jako potencjalnych klientów, kierujemy swój przekaz.

Autor: Rafał Miazga

Marketing w Praktyce

CAT: jak ubranie buduje styl

Case study

Marketing w Praktyce nr 4 / 2018 / Case Study / artykuł z wydania drukowanego

Skoro producent maszyn budowlanych o nazwie „Gąsienica” zbudował styl życia, który z zachwytem podchwycili jego klienci, to żadna inna marka nie powinna uważać swojej branży za trudną lub niemedialną.

Autor: redakcja

Marketing w Praktyce

Spis treści wydania drukowanego MwP 4/2018

Spis treści

Spis treści wydania drukowanego MwP 4/2018

tematu numeru:
Marketing lifestyle’owy


Marketing w Praktyce

Nowy klient i pierwszy zakup

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 3 / 2018 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Marketerzy i sprzedawcy w wielu firmach nie są świadomi, że klienci mają coraz większe problemy z kupowaniem ich produktów i usług. Nie dostrzegają, że to, co kupujemy, jest dla nas klientów (zwłaszcza nowych) coraz bardziej skomplikowane w budowie i działaniu.

Autor: Justyna Wojtaszczyk, Adam Braumberger, Dominika Trawka

Marketing w Praktyce

Lifestyle potrafi przywiązać

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 3 / 2018 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Kiedyś, gdy marketer zlecał do wykonania film lub plakat z udziałem gwiazdy, dostawał na biurko gotowy materiał. Teraz jest zupełnie inaczej. W projektach z influencerami możemy na bieżąco pracować z tymi, których lubimy i podziwiamy.

Autor: Diana Stachera

Marketing w Praktyce

Wpływowy ojciec z Marsa

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 3 / 2018 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Wśród influencerów są także tacy, którzy chcieliby swoją pracę traktować wyłącznie biznesowo. Zapominają jednak często o tym, że nie tak się zdobywa autorytet u odbiorców. A influencer niewiarygodny to influencer nieskuteczny – i gdzie wtedy miejsce na biznes?

Autor: Łukasz Wołek


Marketing w Praktyce

Marki B2B chwalą się klientami

Case study

Marketing w Praktyce nr 3 / 2018 / Case study / artykuł z wydania drukowanego

Reputacja budowana na markach firm, które są już naszymi klientami, to potężne narzędzie sprzedaży B2B. Szczególnie przydatne, a wręcz niezbędne, gdy udało się namierzyć nowe profit pools. Jak można wykorzystać jej siłę, pokazujemy na przykładach Disneya i Xeroxa.

Autor: redakcja

Marketing w Praktyce

Spis treści wydania drukowanego MwP 3/2018

Spis treści

Spis treści wydania drukowanego MwP 3/2018

tematu numeru:
Czas influencerów

Marketing w Praktyce

Digital od zera

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 2 / 2018 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Jeśli do tej pory twoja marka wkładała w działania digital marketingowe tu 300, a tam 500 zł, a teraz chcesz przejść do wyższej ligi – musisz mieć plan. I to plan uwzględniający realia roku 2018.

Autor: Marta Ulman


Marketing w Praktyce

Event za 1000 zł – można?

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 2 / 2018 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Zwykle budżet – a precyzyjniej jego brak – jest najczęstszym powodem narzekania marketerów. Gdybyśmy tylko mieli pieniądze, to ho ho! Ale byśmy wykonali działania! Tymczasem da się znaleźć tak tanie kanały marketingu, w których jeden tysiąc w zupełności wystarczy.

Autor: Barbara Marcisz, Jonasz Wiercioch

Marketing w Praktyce

SEO dla biznesu lokalnego

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 2 / 2018 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

To, co wcześniej było zarezerwowane tylko dla dużych graczy, tj. pierwsze strony wyników wyszukiwania, teraz jest osiągalne nawet dla pani Bożenki z osiedlowego zakładu fryzjerskiego.

Autor: Michał Bednarski

Marketing w Praktyce

Gafy marek modowych

Analizy

Marketing w Praktyce nr 2 / 2018 / Analizy / artykuł z wydania drukowanego

Marki modowe walczą o uwagę, zainteresowanie i przychylność klientów na wiele różnych sposobów. Same dobre chęci jednak tu nie wystarczą, gdyż moda to temat śliski, wymagający delikatności i umiejętnego odnajdywania się w głowach konsumentów.

Autor: Anita Chabrowska-Karpińska


Marketing w Praktyce

Spis treści wydania drukowanego MwP 2/2018

Spis treści

Spis treści wydania drukowanego MwP 2/2018

tematu numeru:
Kiedy content zamiast reklamy

Marketing w Praktyce

Ogrzać się w blasku Lewandowskiego

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 1 / 2018 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Marriott jako sponsor ma tytuł „Oficjalny hotel NFL”. Fani footballu mogą wygrać bilety na Super Bowl, a razem z nimi nocleg w specjalnie zaadaptowanej przez hotel loży VIP z widokiem na stadion. Możesz sobie nawet wyobrazić, że śniadanie do łóżka serwuje ci ulubiony zawodnik.

Autor: Katarzyna Jędrachowicz

Marketing w Praktyce

Google staje się mobilne

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 1 / 2018 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Kiedy liczba zapytań kierowanych do Google z urządzeń mobilnych przerosła te desktopowe, był to jasny sygnał, że świat wokół nas się zmienia, ludzie stają się coraz bardziej mobilni. Jak to wpływa na wyniki wyszukiwania i pozycje konkretnych stron? Co zrobić, aby nie zostać w tyle za konkurencją?

Autor: Michał Bednarski


Marketing w Praktyce

Testy są fantastyczne

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 1 / 2018 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Zrób dobry test, dostarcz dobry content, pokaż go w dobrym świetle – publiczność się pojawi.

Autor: Grzegorz Miller

Marketing w Praktyce

Dzień dobry, jestem inwestorem z Nigerii

Opinie

Marketing w Praktyce nr 1 / 2018 / Opinie / artykuł z wydania drukowanego

Spam czy faktycznie ciekawa oferta? Historia internetowych przekrętów jest sprawą bardzo poważną.

Autor: Sławomir Skowerski

Marketing w Praktyce

Spis treści wydania drukowanego MwP 1/2018

Spis treści

Spis treści wydania drukowanego MwP 1/2018

tematu numeru:
Zyskowne okazje na czasie


Marketing w Praktyce

Nowe twarze marek

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 12 / 2017 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

W brandingu mówi się, że logo jest twarzą marki. Jakie zatem zmiany zaszły w twarzach marek w roku 2017? Gdzie nie obyło się bez skalpela? Drobne korekty czy rewolucyjne zmiany?

Autor: Adam Lis, Joanna Słysz

Marketing w Praktyce

Facebook dla B2B

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 12 / 2017 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Facebook to ogromna baza wiedzy o nas i o tym, co robimy. Nie tylko w obrębie serwisu, ale również w internecie. Każde kliknięcie może mieć znaczenie, a każda dodatkowa informacja wrzucona na profil to zmienna, którą możesz przekuć na efekty twoich kampanii B2B. Jak wykorzystać tę wiedzę?

Autor: Miłosz Jacyna

Marketing w Praktyce

Hero, który wabi

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 12 / 2017 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Na pytanie o to, jak mówić i przemówić do konsumentów, odpowiedź: brand hero wydaje się jasna i zbawienna. Nic, tylko wykreować sympatyczną postać i zacząć rozmawiać z użytkownikami… Proste? Nie do końca.

Autor: Katarzyna Adamkiewicz


Marketing w Praktyce

Ściągnij ruch dziwnym SEO

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 12 / 2017 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

„Zapytaj wujka Google’a”. Google prawdę ci powie”. „Zaczekaj moment, wygugluję!”. Ile razy w życiu to słyszeliśmy? Dziesiątki? Setki? Wyszukiwarka Google to dla nas źródło wiedzy, zabawy, informacji, zakupów – a także spora szansa na dotarcie do klientów.

Autor: Roman Bębenista

Marketing w Praktyce

Spis treści wydania drukowanego MwP 12/2017

Spis treści

Spis treści wydania drukowanego MwP 12/2017

tematu numeru:
Urozmaicony marketing B2B

Marketing w Praktyce

Wyrazistość marki – miecz obosieczny

Analizy

Marketing w Praktyce nr 11 / 2017 / Analizy / artykuł z wydania drukowanego

Jeśli szukasz pomysłu na strategiczny sukces ze swoją marką, inspiruj się raczej piwem bezalkoholowym Karmi niż najnowszą kampanią Vistuli z Robertem Lewandowskim.

Autor: Wojtek Walczak, Radek Kaczmarek


Marketing w Praktyce

Przekonaj się do ulotności

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 11 / 2017 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

10/2017

Dlaczego wielu marketerów lekceważy social media? Bo nie traktujemy serio czegoś, co z natury jest ulotne.

Autor: Karolina Małagocka

Marketing w Praktyce

Czego uczy „rewolucja” w zabawkach

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 11 / 2017 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Sytuacja z ogłoszeniem bankructwa przez Toys „R” Us wydaje się prosta. Gdy jednak spojrzymy na historię ruchów w biznesie internetowym, zauważymy niesamowite i pouczające zwroty.

Autor: Karolina Małagocka

Marketing w Praktyce

Kampania masowa z ludzką twarzą

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 11 / 2017 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Jeżeli twoim jedynym wskaźnikiem sukcesu jest CTR, zdecydowanie powinieneś solidnie potrząsnąć masowym marketingiem w twojej firmie – dla jego i twojego dobra. Masz szansę odkryć w wyeksploatowanej bazie nowych klientów, zobaczyć w nich ludzi i… pokazać im ludzką twarz swojej firmy.

Autor: Maciej Król


Marketing w Praktyce

Spis treści wydania drukowanego MwP 11/2017

Spis treści

Spis treści wydania drukowanego MwP 11/2017

tematu numeru:
Martech, czyli marketingowe it w praktyce

Marketing w Praktyce

Casting na influencera marki

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 10 / 2017 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Na własne potrzeby przygotowałam czteroetapowy proces analizy potencjału współpracy z influencerem. Nie jest on szczególnie trudny. Wymaga tylko czasu: żeby prawidłowo ocenić blogera czy vlogera, potrzeba co najmniej 2 miesięcy.

Autor: Karina Ananicz

Marketing w Praktyce

Osobisty pierwiastek wyrafinowania

Case study

Marketing w Praktyce nr 10 / 2017 / Case study / artykuł z wydania drukowanego

Jeśli chcesz poznać prawdziwych herosów marketingu, spójrz na branże, w których klienci są obciążeni przyzwyczajeniami i jazgotem konkurencyjnych przekazów. Kto tam się wybije, ten jest mistrzem skuteczności, od którego można się uczyć.

Autor: redakcja


Marketing w Praktyce

Nowe produkty biorą się z designu

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 10 / 2017 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Przywykli do pracy w silosach, rzadko zapraszamy designerów do pracy nad innowacjami na etapie myślenia o ideach. Tymczasem istnieje wiele inteligentnych metodologii projektowych używających designu do myślenia, które agencje brandingowe są w stanie włączyć już na wczesnym etapie współpracy z klientem.

Autor: Joanna Rewaj, Stachu Stańczak

Marketing w Praktyce

Dzieci i rodzice w digitalu. Kupują!

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 10 / 2017 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Najmłodsi wydają (oprócz kieszonkowego) pieniądze rodziców na potęgę – przynajmniej 4,5 mln zł dziennie. Tak, tak… dziennie. Marketerzy, którzy do tej pory skupiali się wyłącznie na osobach dorosłych, już nie mogą pomijać dzieci w swojej komunikacji z rodzinami.

Autor: Łukasz Majewski, Ula Młodnicka-Kornaś

Marketing w Praktyce

Spis treści wydania drukowanego MwP 10/2017

Spis treści

Spis treści wydania drukowanego MwP 10/2017

tematu numeru:
Nowoczesne wskaźniki marketingowe


Marketing w Praktyce

Myślenie cyfrowe

Analizy

Marketing w Praktyce nr 9 / 2017 / Analiza / artykuł z wydania drukowanego

Żeby myśleć cyfrowo, trzeba na chwilę oderwać wzrok od kolejnego narzędzia, które przenosi biznes na ekran smartfonu, ale nie zmienia w żaden sposób stanu twojego umysłu.

Autor: Karolina Małagocka

Marketing w Praktyce

Myśl ekosystemem oraz kampaniami

Analizy

Marketing w Praktyce nr 9 / 2017 / Analiza / artykuł z wydania drukowanego

Wiemy, że odbiorcy blokują reklamy, zapominają treść przekazów, a smartfon stał się podstawowym kanałem komunikacji. Mimo to wciąż romantycznie planujemy i zliczamy kontakty z marką w modelu 360 stopni. Nie podbijesz już rynku jedną przełomową kampanią. Pora uaktualnić swoje przyzwyczajenia marketingowe.

Autor: Wojtek Walczak, Radek Kaczmarek


Podkategorie

Strona 3 z 8

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6
  • 7
  • 8

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych. Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.
Więcej informacji dotyczących m.in. RODO i plików cookies możecie Państwo uzyskać czytając naszą politykę prywatności i cookies

Wiem, Zamknij

Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Copyright 2021 © Marketing w Praktyce

ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew

Projekt: Cyklopia Studio

na górę