• MYŚL I TWÓRZ
  • SZKOLENIA
    • planowanie i strategia marketingowa
    • spacer
    • nowoczesna komunikacja marketingowa
    • spacer
    • zarządzanie marketingiem
    • spacer
    • szkolenia zamknięte - oferta
  • KALENDARZ SZKOLEŃ
  • MAGAZYN MwP
  • ARTYKUŁY
  • PRENUMERATA
    • prenumerata 2023
    • spacer
    • prenumerata 2022
  • KONTAKT
  • Marketing w Praktyce
  • MwP
Marketing w Praktyce

Spis treści wydania drukowanego MwP 4/2018

Spis treści

Spis treści wydania drukowanego MwP 4/2018

tematu numeru:
Marketing lifestyle’owy

Marketing w Praktyce

Nowy klient i pierwszy zakup

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 3 / 2018 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Marketerzy i sprzedawcy w wielu firmach nie są świadomi, że klienci mają coraz większe problemy z kupowaniem ich produktów i usług. Nie dostrzegają, że to, co kupujemy, jest dla nas klientów (zwłaszcza nowych) coraz bardziej skomplikowane w budowie i działaniu.

Autor: Justyna Wojtaszczyk, Adam Braumberger, Dominika Trawka

Marketing w Praktyce

Lifestyle potrafi przywiązać

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 3 / 2018 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Kiedyś, gdy marketer zlecał do wykonania film lub plakat z udziałem gwiazdy, dostawał na biurko gotowy materiał. Teraz jest zupełnie inaczej. W projektach z influencerami możemy na bieżąco pracować z tymi, których lubimy i podziwiamy.

Autor: Diana Stachera


Marketing w Praktyce

Wpływowy ojciec z Marsa

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 3 / 2018 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Wśród influencerów są także tacy, którzy chcieliby swoją pracę traktować wyłącznie biznesowo. Zapominają jednak często o tym, że nie tak się zdobywa autorytet u odbiorców. A influencer niewiarygodny to influencer nieskuteczny – i gdzie wtedy miejsce na biznes?

Autor: Łukasz Wołek

Marketing w Praktyce

Marki B2B chwalą się klientami

Case study

Marketing w Praktyce nr 3 / 2018 / Case study / artykuł z wydania drukowanego

Reputacja budowana na markach firm, które są już naszymi klientami, to potężne narzędzie sprzedaży B2B. Szczególnie przydatne, a wręcz niezbędne, gdy udało się namierzyć nowe profit pools. Jak można wykorzystać jej siłę, pokazujemy na przykładach Disneya i Xeroxa.

Autor: redakcja

Marketing w Praktyce

Spis treści wydania drukowanego MwP 3/2018

Spis treści

Spis treści wydania drukowanego MwP 3/2018

tematu numeru:
Czas influencerów


Marketing w Praktyce

Digital od zera

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 2 / 2018 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Jeśli do tej pory twoja marka wkładała w działania digital marketingowe tu 300, a tam 500 zł, a teraz chcesz przejść do wyższej ligi – musisz mieć plan. I to plan uwzględniający realia roku 2018.

Autor: Marta Ulman

Marketing w Praktyce

Event za 1000 zł – można?

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 2 / 2018 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Zwykle budżet – a precyzyjniej jego brak – jest najczęstszym powodem narzekania marketerów. Gdybyśmy tylko mieli pieniądze, to ho ho! Ale byśmy wykonali działania! Tymczasem da się znaleźć tak tanie kanały marketingu, w których jeden tysiąc w zupełności wystarczy.

Autor: Barbara Marcisz, Jonasz Wiercioch

Marketing w Praktyce

SEO dla biznesu lokalnego

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 2 / 2018 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

To, co wcześniej było zarezerwowane tylko dla dużych graczy, tj. pierwsze strony wyników wyszukiwania, teraz jest osiągalne nawet dla pani Bożenki z osiedlowego zakładu fryzjerskiego.

Autor: Michał Bednarski


Marketing w Praktyce

Gafy marek modowych

Analizy

Marketing w Praktyce nr 2 / 2018 / Analizy / artykuł z wydania drukowanego

Marki modowe walczą o uwagę, zainteresowanie i przychylność klientów na wiele różnych sposobów. Same dobre chęci jednak tu nie wystarczą, gdyż moda to temat śliski, wymagający delikatności i umiejętnego odnajdywania się w głowach konsumentów.

Autor: Anita Chabrowska-Karpińska

Marketing w Praktyce

Spis treści wydania drukowanego MwP 2/2018

Spis treści

Spis treści wydania drukowanego MwP 2/2018

tematu numeru:
Kiedy content zamiast reklamy

Marketing w Praktyce

Ogrzać się w blasku Lewandowskiego

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 1 / 2018 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Marriott jako sponsor ma tytuł „Oficjalny hotel NFL”. Fani footballu mogą wygrać bilety na Super Bowl, a razem z nimi nocleg w specjalnie zaadaptowanej przez hotel loży VIP z widokiem na stadion. Możesz sobie nawet wyobrazić, że śniadanie do łóżka serwuje ci ulubiony zawodnik.

Autor: Katarzyna Jędrachowicz


Marketing w Praktyce

Google staje się mobilne

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 1 / 2018 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Kiedy liczba zapytań kierowanych do Google z urządzeń mobilnych przerosła te desktopowe, był to jasny sygnał, że świat wokół nas się zmienia, ludzie stają się coraz bardziej mobilni. Jak to wpływa na wyniki wyszukiwania i pozycje konkretnych stron? Co zrobić, aby nie zostać w tyle za konkurencją?

Autor: Michał Bednarski

Marketing w Praktyce

Testy są fantastyczne

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 1 / 2018 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Zrób dobry test, dostarcz dobry content, pokaż go w dobrym świetle – publiczność się pojawi.

Autor: Grzegorz Miller

Marketing w Praktyce

Dzień dobry, jestem inwestorem z Nigerii

Opinie

Marketing w Praktyce nr 1 / 2018 / Opinie / artykuł z wydania drukowanego

Spam czy faktycznie ciekawa oferta? Historia internetowych przekrętów jest sprawą bardzo poważną.

Autor: Sławomir Skowerski


Marketing w Praktyce

Spis treści wydania drukowanego MwP 1/2018

Spis treści

Spis treści wydania drukowanego MwP 1/2018

tematu numeru:
Zyskowne okazje na czasie

Marketing w Praktyce

Nowe twarze marek

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 12 / 2017 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

W brandingu mówi się, że logo jest twarzą marki. Jakie zatem zmiany zaszły w twarzach marek w roku 2017? Gdzie nie obyło się bez skalpela? Drobne korekty czy rewolucyjne zmiany?

Autor: Adam Lis, Joanna Słysz

Marketing w Praktyce

Facebook dla B2B

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 12 / 2017 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Facebook to ogromna baza wiedzy o nas i o tym, co robimy. Nie tylko w obrębie serwisu, ale również w internecie. Każde kliknięcie może mieć znaczenie, a każda dodatkowa informacja wrzucona na profil to zmienna, którą możesz przekuć na efekty twoich kampanii B2B. Jak wykorzystać tę wiedzę?

Autor: Miłosz Jacyna


Marketing w Praktyce

Hero, który wabi

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 12 / 2017 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Na pytanie o to, jak mówić i przemówić do konsumentów, odpowiedź: brand hero wydaje się jasna i zbawienna. Nic, tylko wykreować sympatyczną postać i zacząć rozmawiać z użytkownikami… Proste? Nie do końca.

Autor: Katarzyna Adamkiewicz

Marketing w Praktyce

Ściągnij ruch dziwnym SEO

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 12 / 2017 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

„Zapytaj wujka Google’a”. Google prawdę ci powie”. „Zaczekaj moment, wygugluję!”. Ile razy w życiu to słyszeliśmy? Dziesiątki? Setki? Wyszukiwarka Google to dla nas źródło wiedzy, zabawy, informacji, zakupów – a także spora szansa na dotarcie do klientów.

Autor: Roman Bębenista

Marketing w Praktyce

Spis treści wydania drukowanego MwP 12/2017

Spis treści

Spis treści wydania drukowanego MwP 12/2017

tematu numeru:
Urozmaicony marketing B2B


Marketing w Praktyce

Wyrazistość marki – miecz obosieczny

Analizy

Marketing w Praktyce nr 11 / 2017 / Analizy / artykuł z wydania drukowanego

Jeśli szukasz pomysłu na strategiczny sukces ze swoją marką, inspiruj się raczej piwem bezalkoholowym Karmi niż najnowszą kampanią Vistuli z Robertem Lewandowskim.

Autor: Wojtek Walczak, Radek Kaczmarek

Marketing w Praktyce

Przekonaj się do ulotności

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 11 / 2017 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

10/2017

Dlaczego wielu marketerów lekceważy social media? Bo nie traktujemy serio czegoś, co z natury jest ulotne.

Autor: Karolina Małagocka

Marketing w Praktyce

Czego uczy „rewolucja” w zabawkach

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 11 / 2017 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Sytuacja z ogłoszeniem bankructwa przez Toys „R” Us wydaje się prosta. Gdy jednak spojrzymy na historię ruchów w biznesie internetowym, zauważymy niesamowite i pouczające zwroty.

Autor: Karolina Małagocka


Marketing w Praktyce

Kampania masowa z ludzką twarzą

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 11 / 2017 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Jeżeli twoim jedynym wskaźnikiem sukcesu jest CTR, zdecydowanie powinieneś solidnie potrząsnąć masowym marketingiem w twojej firmie – dla jego i twojego dobra. Masz szansę odkryć w wyeksploatowanej bazie nowych klientów, zobaczyć w nich ludzi i… pokazać im ludzką twarz swojej firmy.

Autor: Maciej Król

Marketing w Praktyce

Spis treści wydania drukowanego MwP 11/2017

Spis treści

Spis treści wydania drukowanego MwP 11/2017

tematu numeru:
Martech, czyli marketingowe it w praktyce

Marketing w Praktyce

Casting na influencera marki

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 10 / 2017 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Na własne potrzeby przygotowałam czteroetapowy proces analizy potencjału współpracy z influencerem. Nie jest on szczególnie trudny. Wymaga tylko czasu: żeby prawidłowo ocenić blogera czy vlogera, potrzeba co najmniej 2 miesięcy.

Autor: Karina Ananicz


Marketing w Praktyce

Osobisty pierwiastek wyrafinowania

Case study

Marketing w Praktyce nr 10 / 2017 / Case study / artykuł z wydania drukowanego

Jeśli chcesz poznać prawdziwych herosów marketingu, spójrz na branże, w których klienci są obciążeni przyzwyczajeniami i jazgotem konkurencyjnych przekazów. Kto tam się wybije, ten jest mistrzem skuteczności, od którego można się uczyć.

Autor: redakcja

Marketing w Praktyce

Nowe produkty biorą się z designu

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 10 / 2017 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Przywykli do pracy w silosach, rzadko zapraszamy designerów do pracy nad innowacjami na etapie myślenia o ideach. Tymczasem istnieje wiele inteligentnych metodologii projektowych używających designu do myślenia, które agencje brandingowe są w stanie włączyć już na wczesnym etapie współpracy z klientem.

Autor: Joanna Rewaj, Stachu Stańczak

Marketing w Praktyce

Dzieci i rodzice w digitalu. Kupują!

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 10 / 2017 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Najmłodsi wydają (oprócz kieszonkowego) pieniądze rodziców na potęgę – przynajmniej 4,5 mln zł dziennie. Tak, tak… dziennie. Marketerzy, którzy do tej pory skupiali się wyłącznie na osobach dorosłych, już nie mogą pomijać dzieci w swojej komunikacji z rodzinami.

Autor: Łukasz Majewski, Ula Młodnicka-Kornaś


Marketing w Praktyce

Spis treści wydania drukowanego MwP 10/2017

Spis treści

Spis treści wydania drukowanego MwP 10/2017

tematu numeru:
Nowoczesne wskaźniki marketingowe

Marketing w Praktyce

Myślenie cyfrowe

Analizy

Marketing w Praktyce nr 9 / 2017 / Analiza / artykuł z wydania drukowanego

Żeby myśleć cyfrowo, trzeba na chwilę oderwać wzrok od kolejnego narzędzia, które przenosi biznes na ekran smartfonu, ale nie zmienia w żaden sposób stanu twojego umysłu.

Autor: Karolina Małagocka

Marketing w Praktyce

Myśl ekosystemem oraz kampaniami

Analizy

Marketing w Praktyce nr 9 / 2017 / Analiza / artykuł z wydania drukowanego

Wiemy, że odbiorcy blokują reklamy, zapominają treść przekazów, a smartfon stał się podstawowym kanałem komunikacji. Mimo to wciąż romantycznie planujemy i zliczamy kontakty z marką w modelu 360 stopni. Nie podbijesz już rynku jedną przełomową kampanią. Pora uaktualnić swoje przyzwyczajenia marketingowe.

Autor: Wojtek Walczak, Radek Kaczmarek


Marketing w Praktyce

Mistrzowie sztuk i sztuczek marketingowych

Case study

Marketing w Praktyce nr 9 / 2017 / Case study / artykuł z wydania drukowanego

W dzisiejszym odcinku „Niewyświechtanych case’ów” przedstawiamy trzy przykłady zaskakujących działań w dość uporządkowanych branżach: turystyce (a dokładnie: hotelarstwie), sprzęcie rolniczym, ubezpieczeniach. W momencie startu kampanie te wydawały się ekstrawaganckie, ale dowiodły swojej skuteczności.

Autor: Anna Dziedzic, Grzegorz Miller

Marketing w Praktyce

Połączone siły brandów

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 9 / 2017 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Kiedy patrzymy na rynek reklamy, szczególnie e-commerce, coraz częściej dostrzegamy, że różne marki łączą swoje siły i współpracują dla wspólnego sukcesu. Ale co-branding przyjmuje też formy znacznie bardziej rozwinięte i niestandardowe. W najbliższych latach będzie zyskiwał na znaczeniu.

Autor: Sławomir Komiński

Marketing w Praktyce

Spis treści wydania drukowanego MwP 9/2017

Spis treści

Spis treści wydania drukowanego MwP 9/2017

tematu numeru:
Mediaplany na rok i dłużej


Marketing w Praktyce

Trafny insight. Chybiony insight

Analizy

Marketing w Praktyce nr 8 / 2017 / Analiza / artykuł z wydania drukowanego

Oto kilka insightów, na których zbudowano ogromne biznesy. Równocześnie na tych samych insightach poległo wiele firm. Na czym polega różnica?

Autor: Marta Ulman

Marketing w Praktyce

Syreny i męski wieczór

Case study

Marketing w Praktyce nr 8 / 2017 / Case study / artykuł z wydania drukowanego

Chcemy czy nie, social stał się medium numer 1. Największe platformy posiadają wspólnie real-time’owy potencjał angażowania, wywoływania dyskusji, dzielenia się, reagowania, informowania, a także promowania komercyjnego, o którym tradycyjne media mogą jedynie pomarzyć.

Autor: Magdalena Albińska, Grzegorz Miller

Marketing w Praktyce

Latający indyk atakuje

Samouczek copywritera

Marketing w Praktyce nr 8 / 2017 / Samouczek copywritera / artykuł z wydania drukowanego

Startujemy z nową rubryką dla miłośników szermierki słownej i tezaurusów. Co miesiąc w miesięczniku i na naszej nowej stronie internetowej (wkrótce premiera!) będziemy dyskutować o zawiłościach fachu, kreatywnych pomysłach i bieżących trendach w tworzeniu dobrego copy.

Autor: Andrzej Ziembicki, Eliza Bzdoń, Justyna Aleksandrzak


Marketing w Praktyce

Trening bohatera

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 8 / 2017 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Każda firma może stać się tak atrakcyjna i podziwiana jak Naadam, Toms, Warby Parker, Body Shop. Liderzy takiej firmy muszą odbyć trening bohatera, by osiągnąć samoświadomość, odkryć prawdę o marce i potem użyć jej jako dźwigni do zbudowania zaangażowania dla pracowników i klientów.

Autor: Grzegorz Kosson

Marketing w Praktyce

Spis treści wydania drukowanego MwP 8/2017

Spis treści

Spis treści wydania drukowanego MwP 8/2017

tematu numeru:
Odświeżanie marki

Marketing w Praktyce

Marka i jeszcze raz marka!

Narzedzia

Marketing w Praktyce nr 7 / 2017 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Content marketing przeobraża się na naszych oczach. Narzędzia, które jeszcze kilka lat temu były bardzo skuteczne, dzisiaj przestają działać. Nawet te, które działały przed rokiem, dziś już są przepalaniem budżetu.

Autor: Barbara Stawarz-García


Marketing w Praktyce

Złam. Podaj. Impuls

Narzedzia

Marketing w Praktyce nr 7 / 2017 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Pojawia się wiele nowych narzędzi, jak wideo lub social media, ale niezmiennie pozostaje skuteczny proces budowania wyrazistych marek produktów, firm, ludzi: złam konwencję, podaj dalej, znajdź brand impuls. Dokładnie w tej kolejności.

Autor: Grzegorz Kosson

Marketing w Praktyce

Polak na autopilocie

Narzedzia

Marketing w Praktyce nr 7 / 2017 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Poznać swoich klientów to znaczy poznać czynności wykonywane przez nich za pomocą produktów i usług. Trzeba też odkryć powody oraz emocjonalne tło tych czynności. Brzmi to z pozoru czasochłonnie, ale w praktyce wystarczy jedna książka i kilka informacji prasowych o badaniach, które zrobił ktoś inny.

Autor: Grzegorz Miller

Marketing w Praktyce

Najlepszy przyjaciel marketera

Narzedzia

Marketing w Praktyce nr 7 / 2017 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Bloger, vloger, influencer, ambasador. Z nimi świat marketingu nabrał innych barw i możliwości. To oni, recenzując i opisując produkty, mogą sprawić, że sprzedaż wzrośnie… bądź zmaleje. Trzeba więc się z nimi zaprzyjaźnić, zrozumieć ich i współpracować.

Autor: Łukasz Wołek


Marketing w Praktyce

Spis treści wydania drukowanego MwP 7/2017

Spis treści

Spis treści wydania drukowanego MwP 7/2017

tematu numeru:
Content marketing – wyższa szkoła jazdy

Marketing w Praktyce

Content w erze fake news

Narzedzia

Marketing w Praktyce nr 6 / 2017 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

O fake news – czyli o faktach alternatywnych, jak twierdzi rzecznik Białego Domu – usłyszeli nawet ci, którzy na co dzień nie interesują się ani wielką, ani mniejszą polityką. Cóż, kiedyś mówiło się na to po prostu: kłamstwa, oszczerstwa, pomówienia. Ale czy na pewno?

Autor: Karolina Małagocka

Marketing w Praktyce

Oszczędzanie przez ściemnianie?

Narzedzia

Marketing w Praktyce nr 6 / 2017 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Powoli, lecz nieubłaganie kończy się era marketera ściemniacza, który za pomocą sprytnie skonstruowanych spotów TV był w stanie manipulować opinią publiczną. Nieuczciwy marketing przestaje się opłacać. Jest pozorną oszczędnością.

Autor: Maciej Szaroleta


Marketing w Praktyce

Zdjęcie ze storytellingiem

Narzedzia

Marketing w Praktyce nr 6 / 2017 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Wiele dni przygotowań i wyczerpująca wspinaczka ponad 50 profesjonalnych alpinistów, przewodników górskich i pracowników firmy dla jednego niesamowitego zdjęcia. I jednej niesamowitej historii, doskonale oddającej istotę marki Mammut.

Autor: Kari Goldyn, Bartek Goldyn

Marketing w Praktyce

Niewyświechtany zestaw case'ów

Case study

Marketing w Praktyce nr 6 / 2017 / Case study / artykuł z wydania drukowanego

Na świecie działa i co miesiąc lub kwartał płaci podatek dochodowy jakiś miliard przedsiębiorstw. Nie wszystkie robią dobrze wszystko. Ale każde z nich robi dobrze coś. Sztuka jedynie w dotarciu do nich, zorientowaniu się, co robią, zadaniu kilku pytań. Dziś niewielkim wysiłkiem można trafić na autentyczne brylanty marketingowe, z których można czerpać inspiracje pełnymi garściami. W prezentacjach na konferencjach nie musi pojawiać się ten sam wyświechtany zestaw case’ów!

Autor: redakcja


Podkategorie

Strona 4 z 9

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych. Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.
Więcej informacji dotyczących m.in. RODO i plików cookies możecie Państwo uzyskać czytając naszą politykę prywatności i cookies

Wiem, Zamknij

Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Copyright 2023 © Marketing w Praktyce

ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew

Projekt: Cyklopia Studio

na górę