• MYŚL I TWÓRZ
  • SZKOLENIA
    • planowanie i strategia marketingowa
    • spacer
    • nowoczesna komunikacja marketingowa
    • spacer
    • zarządzanie marketingiem
    • spacer
    • szkolenia zamknięte - oferta
  • KALENDARZ SZKOLEŃ
  • MAGAZYN MwP
  • ARTYKUŁY
  • PRENUMERATA
    • prenumerata 2023
    • spacer
    • prenumerata 2022
  • KONTAKT
  • Marketing w Praktyce
  • nowoczesna komunikacja marketingowa
  • YouTube. Marka z własnym wideomarketingiem
Marketing w Praktyce

e-marketing

Szkolenie online: YouTube. Marka z własnym wideomarketingiem

YouTube jest u nas najchętniej, zaraz po Google i Facebooku, odwiedzaną witryną. Nic więc dziwnego, że coraz więcej polskich marek decyduje się na rozpoczęcie działań komunikacyjnych w serwisie o tak gigantycznym zasięgu. Tutaj można wygrać naprawdę dużo stosunkowo niedużym kosztem. Ale istotna przestroga: prowadzenie kampanii wideomarketingowych nie polega tylko na swobodnym poruszania się po kanałach dystrybucji social mediów. O powodzeniu w tych serwisach decyduje przede wszystkim dobra znajomość potrzeb użytkowników, a co za tym idzie, tworzenie wartościowych dla nich treści. Właśnie na tej umiejętności - profesjonalnego zaspokajania oczekiwań polskich użytkowników YouTube′a - skupiamy się w trakcie naszego warsztatu.

Program szkolenia – YouTube. Marka z własnym wideomarketingiem

Dzień 1

1. YouTube - najważniejsza platforma komunikacji wideo

  • Czym się ten serwis wyróżnia, charakterystyka jego użytkowników
  • Jak włączyć działania wideo do strategii komunikacji marki
  • Branded content na YouTube

ĆWICZENIA WARSZTATOWE:

Praca w grupach nad przygotowaniem i rozpoczęciem działań wideomarketingowych na YouTube (case studies wybranych marek).

 

2. Tworzenie treści oraz optymalizacja konta marki na YouTube

  • Procedura przygotowania kanału marki
  • Planowanie oraz tworzenie treści
  • Produkcja materiałów wideo
  • Pobudzanie i wykorzystywanie User Generated Content
  • Optymalizacja konta marki na YT

ĆWICZENIA WARSZTATOWE:

Praca w grupach nad optymalizacją kanału na przykładach polskich marek obecnych na YT.

 

3. Jak przygotować i uruchomić kampanie reklamowe w serwisie YouTube

  • Jakie formaty reklamowe tutaj obowiązują
  • Zasady tworzenia kreacji dla kampanii reklamowych pre-roll
  • Kampanie wizerunkowe wideo
  • Kampanie sprzedażowe wideo
  • Jak wykorzystywać narzędzia YT do zwiększania konwersji

4. Wejście marki do vlogosfery

  • Jak włączyć vlogosferę w strategię komunikacji marki
  • Zasady współpracy z twórcami wideo
  • Analiza najciekawszych polskich case studies
  • Dla kogo product placement na YouTube

Gwarantowany rozwój umiejętności:

  • włączania działań wideo do obowiązującej strategii marki
  • tworzenia koncepcji kampanii content marketingowej na YouTube
  • optymalizacji konta marki w serwisie
  • planowania oraz tworzenia kreacji wideo
  • przeprowadzania kampanii reklamowych na YouTube
  • współpracy z twórcami wideo i agencjami MCN (Multi Channel Network)
YouTube. Marka z własnym wideomarketingiem.
--- , miejsce szkolenia:

online

,
cena szkolenia 1180 zł + 23% VAT

Formularz zamówienia SZKOLENIA

* - wypełnienie tak oznaczonych pól jest wymagane do realizacji zamówienia

Dane osoby zamawiającej:
Dane do faktury


Dane uczestnika szkolenia:

Proszę wypełnić tylko wówczas, jeśli zamawiający nie będzie jedynym uczestnikiem szkolenia

Zgody
Powered by BreezingForms

Termin szkolenia online:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny szkolenia:

9:00 – 17:00

Miejsce szkolenia:

online

Kontakt:

603 68 36 36

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Cena szkolenia:

1180 zł + 23% VAT

Zamawiam
trener MwP

Trener:

Magdalena Daniłoś

CEO w agencji wideomarketingowej OFFON Agency. Ewangelistka wideomarketingu, reżyserka filmów reklamowych, blogerka branżowa. Wykłada na studiach podyplomowych Social Media & Content Marketing na AGH w Krakowie, prowadzi także wykłady z marketingu internetowego w School of New Media w Katowicach. Prelegentka na imprezach branżowych. Jest autorką wielu publikacji na temat produkcji filmowej i budowania strategii wideomarketingowych w czasopismach branżowych „Marketing w Praktyce”, „Nowy Marketing”, „Marketer +” . Prowadzi swój kanał na YouTube i publikuje tam swoje wywiady z najbardziej znanymi osobowościami polskiej branży marketingowej oraz twórcami wideo. Autorka pierwszej w Polsce książki dotyczącej wideomarketingu. Pasjonatka serwisu YouTube i dobrego kina. Absolwentka filozofii na Uniwersytecie Śląskim.


 

okładka bieżącego numeru magazynu Marketing w Praktyce

KUP TEN NUMER

SPIS TREŚCI

Metaverse – buzzword i wielki biznes

NARZĘDZIA WOJCIECH GRZEGORZYCA

Jak zadbać o przychylność Google?

NARZĘDZIA KRZYSZTOF GACHOWSKI

Jak uwolnić się od hejtu

PRAWO PAWEŁ ZIELIŃSKI

ZAMÓW PRENUMERTĘ

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych. Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.
Więcej informacji dotyczących m.in. RODO i plików cookies możecie Państwo uzyskać czytając naszą politykę prywatności i cookies

Wiem, Zamknij

Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Copyright 2023 © Marketing w Praktyce

ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew

Projekt: Cyklopia Studio

na górę