Szkolenie online: YouTube. Marka z własnym wideomarketingiem
YouTube jest u nas najchętniej, zaraz po Google i Facebooku, odwiedzaną witryną. Nic więc dziwnego, że coraz więcej polskich marek decyduje się na rozpoczęcie działań komunikacyjnych w serwisie o tak gigantycznym zasięgu. Tutaj można wygrać naprawdę dużo stosunkowo niedużym kosztem. Ale istotna przestroga: prowadzenie kampanii wideomarketingowych nie polega tylko na swobodnym poruszania się po kanałach dystrybucji social mediów. O powodzeniu w tych serwisach decyduje przede wszystkim dobra znajomość potrzeb użytkowników, a co za tym idzie, tworzenie wartościowych dla nich treści. Właśnie na tej umiejętności - profesjonalnego zaspokajania oczekiwań polskich użytkowników YouTube′a - skupiamy się w trakcie naszego warsztatu.
Program szkolenia – YouTube. Marka z własnym wideomarketingiem
Dzień 1
1. YouTube - najważniejsza platforma komunikacji wideo
- Czym się ten serwis wyróżnia, charakterystyka jego użytkowników
- Jak włączyć działania wideo do strategii komunikacji marki
- Branded content na YouTube
ĆWICZENIA WARSZTATOWE:
Praca w grupach nad przygotowaniem i rozpoczęciem działań wideomarketingowych na YouTube (case studies wybranych marek).
2. Tworzenie treści oraz optymalizacja konta marki na YouTube
- Procedura przygotowania kanału marki
- Planowanie oraz tworzenie treści
- Produkcja materiałów wideo
- Pobudzanie i wykorzystywanie User Generated Content
- Optymalizacja konta marki na YT
ĆWICZENIA WARSZTATOWE:
Praca w grupach nad optymalizacją kanału na przykładach polskich marek obecnych na YT.
3. Jak przygotować i uruchomić kampanie reklamowe w serwisie YouTube
- Jakie formaty reklamowe tutaj obowiązują
- Zasady tworzenia kreacji dla kampanii reklamowych pre-roll
- Kampanie wizerunkowe wideo
- Kampanie sprzedażowe wideo
- Jak wykorzystywać narzędzia YT do zwiększania konwersji
4. Wejście marki do vlogosfery
- Jak włączyć vlogosferę w strategię komunikacji marki
- Zasady współpracy z twórcami wideo
- Analiza najciekawszych polskich case studies
- Dla kogo product placement na YouTube
Gwarantowany rozwój umiejętności:
- włączania działań wideo do obowiązującej strategii marki
- tworzenia koncepcji kampanii content marketingowej na YouTube
- optymalizacji konta marki w serwisie
- planowania oraz tworzenia kreacji wideo
- przeprowadzania kampanii reklamowych na YouTube
- współpracy z twórcami wideo i agencjami MCN (Multi Channel Network)
--- , miejsce szkolenia:
online
cena szkolenia 1180 zł + 23% VAT
Termin szkolenia online:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Godziny szkolenia:
9:00 – 17:00
Miejsce szkolenia:
online
Kontakt:
603 68 36 36
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Trener:
Magdalena Daniłoś
CEO w agencji wideomarketingowej OFFON Agency. Ewangelistka wideomarketingu, reżyserka filmów reklamowych, blogerka branżowa. Wykłada na studiach podyplomowych Social Media & Content Marketing na AGH w Krakowie, prowadzi także wykłady z marketingu internetowego w School of New Media w Katowicach. Prelegentka na imprezach branżowych. Jest autorką wielu publikacji na temat produkcji filmowej i budowania strategii wideomarketingowych w czasopismach branżowych „Marketing w Praktyce”, „Nowy Marketing”, „Marketer +” . Prowadzi swój kanał na YouTube i publikuje tam swoje wywiady z najbardziej znanymi osobowościami polskiej branży marketingowej oraz twórcami wideo. Autorka pierwszej w Polsce książki dotyczącej wideomarketingu. Pasjonatka serwisu YouTube i dobrego kina. Absolwentka filozofii na Uniwersytecie Śląskim.

Metaverse – buzzword i wielki biznes
NARZĘDZIA WOJCIECH GRZEGORZYCA
Jak zadbać o przychylność Google?
NARZĘDZIA KRZYSZTOF GACHOWSKI
Jak uwolnić się od hejtu
PRAWO PAWEŁ ZIELIŃSKI