• MYŚL I TWÓRZ
  • SZKOLENIA
    • planowanie i strategia marketingowa
    • spacer
    • nowoczesna komunikacja marketingowa
    • spacer
    • zarządzanie marketingiem
    • spacer
    • szkolenia zamknięte - oferta
  • KALENDARZ SZKOLEŃ
  • MAGAZYN MwP
  • ARTYKUŁY
  • PRENUMERATA
  • KONTAKT
L-shop
  • Marketing w Praktyce
  • nowoczesna komunikacja marketingowa
  • Storytelling. Opowieść dla marki stworzona w jeden dzień.
Marketing w Praktyce

marka i reklama

Szkolenie online: Storytelling. Opowieść dla marki stworzona w jeden dzień

A gdyby opowieść marki można by było stworzyć zaledwie w jeden dzień? A gdyby wcale nie był potrzebny do tego budżet? Zainteresowana? Zainteresowany? Zapraszam na seminarium: Storytelling. Opowieść dla marki stworzona w jeden dzień.

Dorobek i doświadczenie trenera, Grzegorza Kossona, gwarantują uczestnikom podejście w pełni warsztatowe: 100 proc. praktyki, 100 proc. ciężkiej pracy, ale i 200 proc. zabawy i tylko szczypta teorii. Ale prosimy – bez złudzeń: tyle, ile pracy włożysz, tyle efektów dla swoje marki wyjmiejsz!

Wyjaśnijmy sobie przy okazji pewne wszechobecne nieporozumienie: jeśli myślisz, że marka musi mieć sto lat, by można taką opowieść stworzyć i wykorzystywać - nie zawracaj sobie głowy naszym seminarium! Storytelling jest dla każdej marki, nawet takiej, której jeszcze wczoraj na świecie nie było.

Zapraszamy do udziału nie tylko poszukujących pomysłów na niebanalną opowieść dla swojej marki, ale także zainteresowanych budową nowych stron WWW, zmianą zachowań i prezentacji podczas spotkań handlowych, promocją miast czy wypracowaniem podstaw nowej komunikacji i innych podobnych problemów marketingowych – dla wszystkich nowoczesny storytelling ma wiele do zaoferowania!

Zapraszamy!
Grzegorz Kosson

Program szkolenia – Storytelling. Opowieść dla marki stworzona w jeden dzień

Dzień 1

1. Trzy poziomy marki - jak sprawić, by opowieść wypływała z serca marki i trafiała do serc klientów

  • poszukiwanie najważniejszych odpowiedzi-fundamentów dla opowieści
  • ćwiczenia warsztatowe*

2. Mapowanie – rysujemy mapę semantyczną marki

  • jak znaleźć siatkę semantyczną dla marki
  • ćwiczenia warsztatowe

3. Gotowe wzory opowieści - wprowadzenie w archetypy i podróż bohatera

  • ćwiczenia warsztatowe

4. Typowe struktury narracyjne, które możesz wykorzystać dla swojej marki

  • ćwiczenia warsztatowe

5. Bohater, przeciwnik i konflikt – skąd czerpać paliwo dla narracji

  • ćwiczenia warsztatowe

6. Święty Graal opowieści - poszukiwanie sedna i znaczenia marki

  • ćwiczenia warsztatowe

7. Kiedy i w jaki sposób twoja marka powinna wykorzystywać storytelling

  • ćwiczenia warsztatowe

* nie zdradzamy przebiegu ćwiczeń, bo chodzi o wydobycie naturalnych odruchów, wywołanie spontanicznych reakcji - uczestnicy nie powinni się w żaden sposób przygotowywać do tej części warsztatów!

Gwarantowany rozwój umiejętności:

  • budowania przewagi konkurencyjnej opartej na opowieści
  • budowania metanarracji dla marki
  • rozpowszechniania opowieści i zostawiania śladu cyfrowego w sieci
Storytelling. Opowieść dla marki stworzona w jeden dzień.
, miejsce szkolenia:

online

,
cena szkolenia 1190 zł + 23% VAT

Formularz zamówienia SZKOLENIA

* - wypełnienie tak oznaczonych pól jest wymagane do realizacji zamówienia

Dane osoby zamawiającej:
Dane do faktury


Dane uczestnika szkolenia:

Proszę wypełnić tylko wówczas, jeśli zamawiający nie będzie jedynym uczestnikiem szkolenia

Zgody
Powered by BreezingForms

Termin szkolenia online:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny szkolenia:

10:00 – 16:00

Miejsce szkolenia:

online

Kontakt:

603 68 36 36

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Cena szkolenia:

1190 zł + 23% VAT

Zamawiam
zdjęcie trenera MwP

Trener:

Grzegorz Kosson

Copywriter i strateg w agencjach reklamowych. Mentor w programie Early Warning Fundacji Firmy Rodzinne. Wykładowca m.in. w Collegium Civitas i SGH, gdzie wykłada przedmioty: brand storytelling, kultura organizacji, kreatywne pisanie. Autor opatentowanej metody brand impulse, którą w szybki sposób dociera się do istoty marki i firmy.

Główne obszary zainteresowań i kompetencji: brand storytelling, strategia marki, kreatywność w marketingu, Design Thinking. Największe osiągnięcia: repozycjonowanie marki Hoop Cola (wzrost udziałów rynkowych o 34% po kampanii wprowadzającej), promocja Funduszy Europejskich w Polsce 2014 – 2020, współautor strategii marki regionalnej Łódzkie promuje oraz strategii marki narodowej Kazachstan. Pisarz i autor bestsellerów marketingowych: „Złam Konwencję”, „Podaj Dalej” i „Brand Impulse”.


Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych. Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.
Więcej informacji dotyczących m.in. RODO i plików cookies możecie Państwo uzyskać czytając naszą politykę prywatności i cookies

Wiem, Zamknij

Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Copyright 2025 © Marketing w Praktyce

ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew

Projekt: Cyklopia Studio

na górę