• MYŚL I TWÓRZ
  • SZKOLENIA
    • planowanie i strategia marketingowa
    • spacer
    • nowoczesna komunikacja marketingowa
    • spacer
    • zarządzanie marketingiem
    • spacer
    • szkolenia zamknięte - oferta
  • KALENDARZ SZKOLEŃ
  • MAGAZYN MwP
  • ARTYKUŁY
  • PRENUMERATA
    • prenumerata 2023
    • spacer
    • prenumerata 2022
  • KONTAKT
  • Marketing w Praktyce
  • nowoczesna komunikacja marketingowa
  • Nowoczesna komunikacja: Marketing Online - Kampanie w Internecie - Social Media
Marketing w Praktyce

nowoczesna komunikacja marketingowa

ilustracja do szkolenia Marketing w Praktyce

Nowoczesna komunikacja: Marketing Online - Kampanie w Internecie - Social Media

Szkolenie z marketingu online, ćwiczenia z tworzenia kampanii i aktywnej obecności w social mediach to najszybszy sposób wejścia w nowoczesną komunikację w internecie. Nabrała ona dziś niebywałego znaczenia.

W ostatnim czasie nastąpił prawdziwy przełom w sposobach komunikowania się – firm z klientami, marek z konsumentami, urzędów i organizacji z obywatelami. Odbiorcy większość swoich aktywności przenieśli do digitalu i oczekują, że podążymy tam za nimi.

Jeśli więc chcesz być skuteczny w internecie i zdobywać zasięgi nieporównywalnie większe niż w realu, musisz poznać i opanować najważniejsze zasady marketingu online i nowoczesnej komunikacji. Jednym i drugim mądrze sterować.

Kluczową umiejętnością staje się tworzenie i przeprowadzanie z sukcesem kampanii online. Dowiesz się więc, jak napisać zrozumiały dla współpracowników brief, ułożyć realistyczny plan kampanii, wygenerować ideę kreatywną, dobrać odpowiednie narzędzia digitalowe i formaty reklam, a także z jakimi platformami mediowymi rozpocząć działania.

Firmy, marki, urzędy i organizacje dostrzegają coraz więcej korzyści z obecności w social mediach.To trend narastający. Dlatego będziemy pracować na związanych z nim case studies z różnych rynków i branż. Prześledzenie wybranych działań z e-marketingu znanych marek i analizy ich najciekawszych kampanii online to najszybszy sposób na poznanie rozmaitych chwytów i trików, które ułatwiają osiąganie założonych celów w social mediach i codziennej komunikacji z odbiorcami w internecie.

Nie wahaj się więc i sięgnij po skuteczne narzędzia digital marketingu! Zapraszamy na kurs Nowoczesna komunikacja: Marketing Online – Kampanie w Internecie - Social Media.

Program szkolenia – Nowoczesna komunikacja: Marketing Online - Kampanie w Internecie - Social Media

  • 1. Czym jest dziś marketing online?
  • 2. Kampania marketingowa w internecie – projektowanie krok po kroku
  • 3. Tworzenie komunikatów
  • 4. Marketing w mediach społecznościowych
  • 5. Wybrane platformy digitalowe
  • 6. Tworzenie ekosystemów kampanii online
  • 7. Analiza pozyskanych danych
  • 8. Indywidualne wskazówki trenera dla uczestników

 

Szkolenie z Marketing Online i Kampanii Marketingowych
w Internecie

Dzień 1

1. Czym jest dziś marketing online?

  • Ekosystem mediowy w Polsce i na świecie
  • - czym jest i do czego służy w firmie
  • - podstawowe dane i informacje
  • Najważniejsze fakty o polskich użytkownikach internetu i mediów społecznościowych
  • Aktualne trendy w digital marketingu i prognozy na najbliższą przyszłość

2. Kampania marketingowa w internecie – projektowanie krok po kroku

  • Wyznaczenie celów i ich uszczegółowienie
  • Podstawowe wskaźniki dotyczące efektywności kampanii online
  • Określenie grup celowych, segmentacja odbiorców, możliwości targetowania w kanałach online
  • Budowanie kampanii w internecie - najważniejsze zasady projektowania działań

3. Tworzenie komunikatów

  • Emocje – dlaczego to one decydują o zachowaniach konsumentów?
  • Communication ladder – model budowania argumentów racjonalnych vs emocjonalnych
  • Jak skonstruować główny przekaz kampanii
  • Jak tworzyć skuteczny i atrakcyjny content online
  • Jak zaprojektować przyciągające uwagę materiały graficzne – zasady i wytyczne ilustrowane praktycznymi przykładami

ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Planowanie - Realizacja Kampanii Online

Praca nad całościowym planowaniem kampanii online; kierując się wskazówkami trenera uczestnicy samodzielnie wybiorą - zgodnie z własnym briefem - kanały dotarcia i odpowiednie formaty, zaprojektują kilka wariantów przekazu i opracują szczegółowy plan dla realizacji wszystkich działań.

 

Szkolenie z Projektowanie Ekosystemów Kampanii Online – Narzędzia Marketingu Internetowego

Dzień 2

4. Marketing w mediach społecznościowych:

  • Najpopularniejsze platformy społecznościowe i ich dynamiczny rozwój
  • Najważniejsze trendy i zmiany w social mediach
  • Jaki jest typowy użytkownik mediów społecznościowych
  • Podstawowe różnice jakościowe między social mediami dostępnymi w Polsce

5. Wybrane platformy digitalowe

Wykaz najważniejszych funkcjonalności platform digitalowych, możliwe do przeprowadzenia działania, dedykowany im content, przydatne case studies:
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Twitter
  • TikTok
  • Przegląd pozostałych: Snapchat, Pinterest, Spotify, Brainly, WhatsApp, Twitch

6. Tworzenie ekosystemów kampanii online

  • Podstawowe zasady projektowania ekosystemów kampanii online
  • Jak ze względu na wyznaczone cele dobierać odpowiednie narzędzia i kanały
  • Jak ewaluować kampanię i sprawdzać skuteczność najważniejszych touchpointów

7. Analiza pozyskanych danych

  • Tyle wskaźników - które są najważniejsze? Czyli jak rozumieć dane z poszczególnych platform; na które należy zwracać zwracać szczególną uwagę?
  • Jak wyciągać wnioski na użytek kolejnych kampanii w internecie

ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Zaplanowanie Mediów do Kampani Online – Wybór Kanałów – Analiza Wyników

Zaplanowanie mediów do kampanii online; wyznaczanie kluczowych touchpointów w kontekście zamierzonych celów i grup dotarcia, wybór odpowiednich kanałów komunikacji i właściwych dla nich formatów; kierując się wskazówkami trenera każdy z uczestników samodzielnie zaprojektuje przykładowy ekosystem kampanii wraz z jej wdrożeniem. Przykładowa analiza wyników kampanii w digitalu.

8. Indywidualne wskazówki trenera dla uczestników

  • Informacja o sposobie przekazania imiennych certyfikatów ukończenia szkolenia z marketingu online – kampanii w internecie – social mediów
Nowoczesna komunikacja: Marketing Online - Kampanie w Internecie - Social Media.
27 - 28 marca 2023, miejsce szkolenia:

online

,
cena szkolenia 1390 zł + 23% VAT

Formularz zamówienia SZKOLENIA

* - wypełnienie tak oznaczonych pól jest wymagane do realizacji zamówienia

Dane osoby zamawiającej:
Dane do faktury


Dane uczestnika szkolenia:

Proszę wypełnić tylko wówczas, jeśli zamawiający nie będzie jedynym uczestnikiem szkolenia

Zgody
Powered by BreezingForms

Termin szkolenia online:

27 - 28 marca 2023

Godziny szkolenia:

10:00 – 17:00

Miejsce szkolenia:

online

Kontakt:

603 68 36 36

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Cena szkolenia:

1390 zł + 23% VAT

Zamawiam
trener Marketing w Praktyce

Trener:

Daniel Kucharski

Manager i ekspert ds. komunikacji z ponad 15-letnim doświadczeniem. Realizował kampanie z zakresu komunikacji korporacyjnej, kryzysowej, społecznej odpowiedzialności biznesu, komunikacji wewnętrznej, nfluencer marketingu, gamingu oraz kampanie 360. Specjalista w zakresie komunikacji digital. Pracował dla marek polskich i międzynarodowych takich jak 3M, ABB, Coca-Cola, ExxonMobil, Mastercard, Microsoft, Netia, Philip Morris czy Przewozy Regionalne. Obecnie odpowiada za komunikację zewnętrzną oraz działania digital w Monster Energy, jednej z najbardziej innowacyjnych firm na świecie, produkującej m.in. jeden z najbardziej popularnych napojów energetyzujących.


 

okładka bieżącego numeru magazynu Marketing w Praktyce

KUP TEN NUMER

SPIS TREŚCI

Metaverse – buzzword i wielki biznes

NARZĘDZIA WOJCIECH GRZEGORZYCA

Jak zadbać o przychylność Google?

NARZĘDZIA KRZYSZTOF GACHOWSKI

Jak uwolnić się od hejtu

PRAWO PAWEŁ ZIELIŃSKI

ZAMÓW PRENUMERTĘ

v

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych. Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.
Więcej informacji dotyczących m.in. RODO i plików cookies możecie Państwo uzyskać czytając naszą politykę prywatności i cookies

Wiem, Zamknij

Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Copyright 2023 © Marketing w Praktyce

ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew

Projekt: Cyklopia Studio

na górę