• MYŚL I TWÓRZ
  • SZKOLENIA
    • planowanie i strategia marketingowa
    • spacer
    • nowoczesna komunikacja marketingowa
    • spacer
    • zarządzanie marketingiem
    • spacer
    • szkolenia zamknięte - oferta
  • KALENDARZ SZKOLEŃ
  • MAGAZYN MwP
  • ARTYKUŁY
  • PRENUMERATA
  • KONTAKT
  • Marketing w Praktyce
  • nowoczesna komunikacja marketingowa
  • Nowoczesna komunikacja: Online Marketing - Kampanie - Social Media
Marketing w Praktyce

nowoczesna komunikacja marketingowa

ilustracja do szkolenia Marketing w Praktyce

Szkolenie online: Nowoczesna komunikacja: Online Marketing - Kampanie - Social Media

Pandemia zmiotła stare nawyki – już tak chętnie nie bywamy w miejscach publicznych. Mniej wychodzimy, a coraz więcej klikamy. Także odbiorcy naszej komunikacji przenieśli się do digitalu i oczekują, że podążymy tam za nimi. To ostatni moment, aby gruntownie się przygotować do działań, dzięki którym zostaniemy zauważeni i docenieni w internecie i social mediach.

Wykonamy prawdziwy zwrot w stronę nowoczesnej komunikacji online. Takiej oczekują dzisiaj wszyscy. Jeśli dopiero wchodzimy w świat online i social mediów staniemy jednak przed nowymi wyzwaniami i problemami. Żeby łatwiej było je pokona, każdy uczestnik szkolenia przejdzie przez pełny proces tworzenia kampanii: od napisania briefu, przez planowanie, stworzenie idei kreatywnej, dobór narzędzi i wybór platform mediowych aż po praktyczną realizację.

Przygotowaliśmy poglądowe case studies z różnych rynków i branż. Ich analiza przyspiesza proces uczenia się. A dzięki części warsztatowej od razu będzie można wypróbować w praktyce nowo poznane umiejętności.

Program szkolenia – Nowoczesna komunikacja: Online Marketing - Kampanie - Social Media

Dzień 1: Online Marketing

1. Czym jest dziś marketing online?

  • Digital marketing – najważniejsze dane i charakterystyka sytuacji w Polsce i na świecie
  • Do czego jest nam potrzebny i w jakim zakresie powinen realizować marketingowe i biznesowe cele firmy
  • Najważniejsze korzyści
  • Trendy i szybkie zmiany, czyli dokąd zmierza digital marketing

2. Kluczowe zasady projektowania kampanii online marketingu

  • Wyznaczenie celów dla kampanii digital, ich uszczegółowienie, podstawowe mierniki
  • Określenie grup celowych, segmentacja odbiorców, możliwości targetowania w kanałach online
  • Budowanie kampanii online w oparciu o model PITCH – PLAY – PLUNGE
  • Tworzenie idei kreatywnych: gdzie i jak szukać inspiracji, czym są pomysły kreatywne i jak sprawdzać czy są odpowiednie dla naszej marki/celów, jak oceniać czy będą relewantne dla grupy celowej

Ćwiczenie praktyczne:

Praca nad całościowym planowaniem kampanii online; kierując się wskazówkami trenera uczestnicy samodzielnie i zgodnie z własnym briefem wypracują główne założenia kampanii (grupę celową, cel, bariery, przekazy) oraz stworzą ideę kreatywną komunikacji.

3. Tworzenie treści dla efektywnej kampanii

  • Jak skonstruować główny przekaz kampanii, jak budować skuteczny i atrakcyjny content
  • Jak zaprojektować przyciągające uwagę materiały graficzne – zasady i wytyczne ilustrowane praktycznymi przykładami

Ćwiczenie praktyczne:

praca nad całościowym planowaniem kampanii online; kierując się wskazówkami trenera uczestnicy samodzielnie wybiorą - zgodnie z własnym briefem - kanały dotarcia i odpowiednie formaty, zaprojektują kilka wariantów przekazu i opracują szczegółowy plan dla realizacji wszystkich działań.

 

Dzień 2: Projektowanie Ekosystemów Kampanii – Narzędzia Online Marketingu

1. Najważniejsze narzędzia online marketingu – charakterystyka pogłębiona

  • Kluczowe koncepcje, dostępne narzędzia, najciekawsze best practices
  • Jak konkretne narzędzia mogą wspierać osiągnięcie wybranych celów kampanii
  • Charakterystyka kluczowych narzędzi:
    • video
    • display
    • e-mail marketing
    • marketing w wyszukiwarkach
    • strona WWW

2. Marketing w sieciach społecznościowych:

  • najpopularniejszych serwisy i ich dynamiczny rozwój
  • najważniejsze trendy i zmiany
  • jaki jest polski użytkownik mediów społecznościowych
  • podstawowe różnice jakościowe między social mediami dostępnymi w Polsce

3. Wybrane platformy digital

  • Wykaz najważniejszych funkcjonalności, możliwe działania i dedykowany content, przydatne case studies:
    • Facebook
    • Instagram
    • YouTube
    • Twitter
    • TikTok, Snapchat, Pinterest, Spotify, Brainly, WhatsApp, Twitch

Ćwiczenie praktyczne:

Zaplanowanie mediów do kampanii; wyznaczanie kluczowych touchpointów w kontekście zamierzonych celów i grup dotarcia, wybór odpowiednich kanałów komunikacji i właściwych dla nich formatów, kierując się wskazówkami trenera każdy z uczestników samodzielnie zaprojektuje przykładowy ekosystem kampanii wraz z jej wdrożeniem – przełożeniem idei kreatywnej na wybrane punkty styku.

4. Tworzenie ekosystemów kampanii

  • Podstawowe zasady projektowania ekosystemów kampanii online
  • Jak odpowiednio dobierać narzędzia i kanały ze względu na wskazane cele
  • Jak ewaluować kampanię i sprawdzać skuteczność najważniejszych touchpointów

Ćwiczenie praktyczne:

zaplanowanie mediów do kampanii; wyznaczanie kluczowych touchpointów w kontekście zamierzonych celów i grup dotarcia, wybór odpowiednich kanałów komunikacji i właściwych dla nich formatów, kierując się wskazówkami trenera każdy z uczestników samodzielnie zaprojektuje przykładowy ekosystem kampanii wraz z jej wdrożeniem.

 

5. Indywidualne wskazówki trenera dla uczestników. Wręczenie imiennych certyfikatów ukończenia szkolenia

 

Nowoczesna komunikacja: Online Marketing - Kampanie - Social Media.
3 – 4 lutego 2021, miejsce szkolenia:

online

,
cena szkolenia 1250 zł + 23% VAT

Formularz zamówienia SZKOLENIA

* - wypełnienie tak oznaczonych pól jest wymagane do realizacji zamówienia

Dane osoby zamawiającej:
Dane do faktury


Dane uczestnika szkolenia:

Proszę wypełnić tylko wówczas, jeśli zamawiający nie będzie jedynym uczestnikiem szkolenia

Zgody
Powered by BreezingForms

Termin szkolenia online:

3 – 4 lutego 2021

Godziny szkolenia:

10:00 – 17:00

Miejsce szkolenia:

online

Kontakt:

603 68 36 36

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Cena szkolenia:

1250 zł + 23% VAT

Zamawiam
trener Marketing w Praktyce

Trener:

Marta Ulman

Specjalizuje się w budowaniu strategii komunikacji online i w social mediach. Regularnie prowadzi szkolenia dla marek komercyjnych, a także dla urzędów marszałkowskich, agend i instytucji publicznych. Ma ponad 11-letnie doświadczenie w tworzeniu komunikacji i kampanii dla polskich oraz zagranicznych marek. Prowadzi zajęcia na Akademii Leona Koźmińskiego z zakresu marketingu internetowego. Prelegentka na konferencjach marketingowych, m.in. Forum IAB, Golden Marketing Conference, In Digital Marketing. Autorka wielu eksperckich publikacji, współautorka podręcznika o marketingu online pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka, współautorka pierwszego w Polsce podcastu o strategii marketingowej „Mamy na to slajd”.


 

okładka bieżącego numeru magazynu Marketing w Praktyce
SPIS TREŚCI

Content z silnikiem Big Data.

NARZĘDZIA Grzegorz Kosiński

Chwyty SEO dla treści

NARZĘDZIA Marek Stokowski

Marketing polityczny – piąta władza

FELIETON Jan Hartman

ZAMÓW PRENUMERTĘ

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych. Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.
Więcej informacji dotyczących m.in. RODO i plików cookies możecie Państwo uzyskać czytając naszą politykę prywatności i cookies

Wiem, Zamknij

Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Copyright 2021 © Marketing w Praktyce

ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew

Projekt: Cyklopia Studio

na górę