Nowoczesna komunikacja: Marketing Online - Kampanie w Internecie - Social Media
Szkolenie z marketingu online, ćwiczenia z tworzenia kampanii i aktywnej obecności w social mediach to najszybszy sposób wejścia w nowoczesną komunikację w internecie. Nabrała ona dziś niebywałego znaczenia.
W ostatnim czasie nastąpił prawdziwy przełom w sposobach komunikowania się – firm z klientami, marek z konsumentami, urzędów i organizacji z obywatelami. Odbiorcy większość swoich aktywności przenieśli do digitalu i oczekują, że podążymy tam za nimi.
Jeśli więc chcesz być skuteczny w internecie i zdobywać zasięgi nieporównywalnie większe niż w realu, musisz poznać i opanować najważniejsze zasady marketingu online i nowoczesnej komunikacji. Jednym i drugim mądrze sterować.
Kluczową umiejętnością staje się tworzenie i przeprowadzanie z sukcesem kampanii online. Dowiesz się więc, jak napisać zrozumiały dla współpracowników brief, ułożyć realistyczny plan kampanii, wygenerować ideę kreatywną, dobrać odpowiednie narzędzia digitalowe i formaty reklam, a także z jakimi platformami mediowymi rozpocząć działania.
Firmy, marki, urzędy i organizacje dostrzegają coraz więcej korzyści z obecności w social mediach.To trend narastający. Dlatego będziemy pracować na związanych z nim case studies z różnych rynków i branż. Prześledzenie wybranych działań z e-marketingu znanych marek i analizy ich najciekawszych kampanii online to najszybszy sposób na poznanie rozmaitych chwytów i trików, które ułatwiają osiąganie założonych celów w social mediach i codziennej komunikacji z odbiorcami w internecie.
Nie wahaj się więc i sięgnij po skuteczne narzędzia digital marketingu! Zapraszamy na kurs Nowoczesna komunikacja: Marketing Online – Kampanie w Internecie - Social Media.
Program szkolenia – Nowoczesna komunikacja: Marketing Online - Kampanie w Internecie - Social Media
- 1. Czym jest dziś marketing online?
- 2. Kampania marketingowa w internecie – projektowanie krok po kroku
- 3. Tworzenie komunikatów
- 4. Marketing w mediach społecznościowych
- 5. Wybrane platformy digitalowe
- 6. Tworzenie ekosystemów kampanii online
- 7. Analiza pozyskanych danych
- 8. Indywidualne wskazówki trenera dla uczestników
Szkolenie z Marketing Online i Kampanii Marketingowych
w Internecie
Dzień 1
1. Czym jest dziś marketing online?
- Ekosystem mediowy w Polsce i na świecie
- - czym jest i do czego służy w firmie
- - podstawowe dane i informacje
- Najważniejsze fakty o polskich użytkownikach internetu i mediów społecznościowych
- Aktualne trendy w digital marketingu i prognozy na najbliższą przyszłość
2. Kampania marketingowa w internecie – projektowanie krok po kroku
- Wyznaczenie celów i ich uszczegółowienie
- Podstawowe wskaźniki dotyczące efektywności kampanii online
- Określenie grup celowych, segmentacja odbiorców, możliwości targetowania w kanałach online
- Budowanie kampanii w internecie - najważniejsze zasady projektowania działań
3. Tworzenie komunikatów
- Emocje – dlaczego to one decydują o zachowaniach konsumentów?
- Communication ladder – model budowania argumentów racjonalnych vs emocjonalnych
- Jak skonstruować główny przekaz kampanii
- Jak tworzyć skuteczny i atrakcyjny content online
- Jak zaprojektować przyciągające uwagę materiały graficzne – zasady i wytyczne ilustrowane praktycznymi przykładami
ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Planowanie - Realizacja Kampanii Online
Praca nad całościowym planowaniem kampanii online; kierując się wskazówkami trenera uczestnicy samodzielnie wybiorą - zgodnie z własnym briefem - kanały dotarcia i odpowiednie formaty, zaprojektują kilka wariantów przekazu i opracują szczegółowy plan dla realizacji wszystkich działań.
Szkolenie z Projektowanie Ekosystemów Kampanii Online – Narzędzia Marketingu Internetowego
Dzień 2
4. Marketing w mediach społecznościowych:
- Najpopularniejsze platformy społecznościowe i ich dynamiczny rozwój
- Najważniejsze trendy i zmiany w social mediach
- Jaki jest typowy użytkownik mediów społecznościowych
- Podstawowe różnice jakościowe między social mediami dostępnymi w Polsce
5. Wybrane platformy digitalowe
Wykaz najważniejszych funkcjonalności platform digitalowych, możliwe do przeprowadzenia działania, dedykowany im content, przydatne case studies:- YouTube
- TikTok
- Przegląd pozostałych: Snapchat, Pinterest, Spotify, Brainly, WhatsApp, Twitch
6. Tworzenie ekosystemów kampanii online
- Podstawowe zasady projektowania ekosystemów kampanii online
- Jak ze względu na wyznaczone cele dobierać odpowiednie narzędzia i kanały
- Jak ewaluować kampanię i sprawdzać skuteczność najważniejszych touchpointów
7. Analiza pozyskanych danych
- Tyle wskaźników - które są najważniejsze? Czyli jak rozumieć dane z poszczególnych platform; na które należy zwracać zwracać szczególną uwagę?
- Jak wyciągać wnioski na użytek kolejnych kampanii w internecie
ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Zaplanowanie Mediów do Kampani Online – Wybór Kanałów – Analiza Wyników
Zaplanowanie mediów do kampanii online; wyznaczanie kluczowych touchpointów w kontekście zamierzonych celów i grup dotarcia, wybór odpowiednich kanałów komunikacji i właściwych dla nich formatów; kierując się wskazówkami trenera każdy z uczestników samodzielnie zaprojektuje przykładowy ekosystem kampanii wraz z jej wdrożeniem. Przykładowa analiza wyników kampanii w digitalu.8. Indywidualne wskazówki trenera dla uczestników
- Informacja o sposobie przekazania imiennych certyfikatów ukończenia szkolenia z marketingu online – kampanii w internecie – social mediów
skontaktuj się z konsultantem , miejsce szkolenia:
online
cena szkolenia 1790 zł + 23% VAT
Termin szkolenia online:
skontaktuj się z konsultantem
Godziny szkolenia:
10:00 – 17:00
Miejsce szkolenia:
online
Kontakt:
603 68 36 36
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zdj. Daniel Raczyński
Trener:
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Doświadczona konsultantka w dziedzinie marketingu internetowego i social mediów. Szkoli w zakresie nowoczesnej komunikacji, content marketingu i copywritingu. Autorka marketingowych książek, w tym bestsellerowych pozycji: "Content marketing. Od strategii do efektów", "Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce”, "Marketing wartości", a także "Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu".
Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civtas, SGH, SWPS i WSB. Prelegentka na wielu znanych branżowych konferencjach m.in. Forum IAB i I love Marketing&Technology. Trenerka Marketing w Praktyce Media i Szkolenia od 5 lat.
v