Szkolenie online: Content dla e-commerce. Tworzenie treści sprzedażowych o wysokiej skuteczności
Content marketing dla e-commerce to najważniejszy element silnika napędzającego sprzedaż w internecie. Tworzenie skutecznych treści sprzedażowych jest jedną z umiejętności, które należy opanować w pierwszym rzędzie, jeśli chcemy osiągać sukcesy w handlu sieciowym. Jakość contentu ma kluczowy wpływ na zwiększenie liczby wejść na stronę, a to wprost przekłada się na sprzedaż. Żeby osiągnąć pożądany efekt potrzebujesz tylko, i aż... odpowiednich słów. Jak więc skutecznie sprzedawać za pomocą ważnych słów? Na czym polega copywriting sprzedażowy i prawidłowe pozycjonowanie? Jak stosować w praktyce język korzyści? Co trzeba wycisnąć z content marketingu, by wyróżnić się na tle zajadłej konkurencji w e-handlu? Po te najważniejsze dla powodzenia działań w internecie odpowiedzi zapraszamy na 1-dniowe szkolenie online: Content dla e-commerce. Tworzenie treści sprzedażowych o wysokiej skuteczności.
Program szkolenia – Content dla e-commerce. Tworzenie treści sprzedażowych o wysokiej skuteczności.
- 1. Treści sprzedażowe vs reklama. Dlaczego lepiej zainwestować w te pierwsze?
- 2. Treści nie zawsze sprzedają, ale... – jak być powinno?
- 3. Ważne słowa dla dobrej sprzedaży
Szkolenie z copywritingu sprzedażowego o wysokiej skuteczności: Dzień 1
1. Treści sprzedażowe vs reklama. Dlaczego lepiej zainwestować w te pierwsze?
- Na czym polega skuteczne pozycjonowanie
- Jak zwiększać lojalność klientów
- Jak zdobyć pozycję eksperta i wyróżnić się na tle konkurencji
- Jak odpowiadać na potrzeby odbiorców
2. Treści nie zawsze sprzedają, ale... – jak być powinno?
- Najważniejsze różnice między content marketingiem a treściami sprzedażowymi
- Jak dobierać i stosować w praktyce język korzyści
- Podstawowa strategia marketingu treści dla wzorcowego e-sklepu
3. Ważne słowa dla dobrej sprzedaży
- Jak tworzyć atrakcyjne opisy kategorii
- Jakie opisy produktów są najbardziej skuteczne
- Unikalne treści sprzedażowe, które polubi Google
- Znaczenie opinii, rekomendacji i ocen
ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Copywriting – Tworzenie Skutecznych Treści dla e-Sklepów
praca nad tworzeniem odpowiednich treści dla wybranego e-sklepu za pomocą narzędzi i technik copywritingu; dobór kanałów i formatów do zasobów e-sklepu.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie z content marketingu?
Dla właścicieli i specjalistów z e-sklepów, dla wszystkich, którzy rozpoczynają pracę w e-commerce i chcą ją wykonywać na wysokim poziomie.
Gwarantowany rozwój umiejętności:
- pisania atrakcyjnych i skutecznych treści,
- rozróżniania treści sprzedażowych od treści dla serwisu ważnych, ale niesprzedażowych,
- stosowania content marketingu w teorii i praktyce,
- budowania i umacniania wizerunku e-sklepu,
- tworzenia angażujących komunikatów dla klientów.
-, miejsce szkolenia:
online
cena szkolenia 1270 zł + 23% VAT
Termin szkolenia online:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Godziny szkolenia:
10:00 – 16:30
Miejsce szkolenia:
online
Kontakt:
603 68 36 36
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zdj. Daniel Raczyński
Trener:
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Doświadczona konsultantka w dziedzinie marketingu internetowego i social mediów. Szkoli w zakresie nowoczesnej komunikacji, content marketingu i copywritingu. Autorka marketingowych książek, w tym bestsellerowych pozycji: "Content marketing. Od strategii do efektów", "Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce”, "Marketing wartości", a także "Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu".
Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civtas, SGH, SWPS i WSB. Prelegentka na wielu znanych branżowych konferencjach m.in. Forum IAB i I love Marketing&Technology. Trenerka Marketing w Praktyce Media i Szkolenia od 5 lat.