Szkolenie online: Content dla e-commerce. Tworzenie treści sprzedażowych o wysokiej skuteczności
Content marketing dla e-commerce to najważniejszy element silnika napędzającego sprzedaż w internecie. Tworzenie skutecznych treści sprzedażowych jest jedną z umiejętności, które należy opanować w pierwszym rzędzie, jeśli chcemy osiągać sukcesy w handlu sieciowym. Jakość contentu ma kluczowy wpływ na zwiększenie liczby wejść na stronę, a to wprost przekłada się na sprzedaż. Żeby osiągnąć pożądany efekt potrzebujesz tylko, i aż... odpowiednich słów. Jak więc skutecznie sprzedawać za pomocą ważnych słów? Na czym polega copywriting sprzedażowy i prawidłowe pozycjonowanie? Jak stosować w praktyce język korzyści? Co trzeba wycisnąć z content marketingu, by wyróżnić się na tle zajadłej konkurencji w e-handlu? Po te najważniejsze dla powodzenia działań w internecie odpowiedzi zapraszamy na 1-dniowe szkolenie online: Content dla e-commerce. Tworzenie treści sprzedażowych o wysokiej skuteczności.
Program szkolenia – Content dla e-commerce. Tworzenie treści sprzedażowych o wysokiej skuteczności.
- 1. Treści sprzedażowe vs reklama. Dlaczego lepiej zainwestować w te pierwsze?
- 2. Treści nie zawsze sprzedają, ale... – jak być powinno?
- 3. Ważne słowa dla dobrej sprzedaży
Szkolenie z copywritingu sprzedażowego o wysokiej skuteczności: Dzień 1
1. Treści sprzedażowe vs reklama. Dlaczego lepiej zainwestować w te pierwsze?
- Na czym polega skuteczne pozycjonowanie
- Jak zwiększać lojalność klientów
- Jak zdobyć pozycję eksperta i wyróżnić się na tle konkurencji
- Jak odpowiadać na potrzeby odbiorców
2. Treści nie zawsze sprzedają, ale... – jak być powinno?
- Najważniejsze różnice między content marketingiem a treściami sprzedażowymi
- Jak dobierać i stosować w praktyce język korzyści
- Podstawowa strategia marketingu treści dla wzorcowego e-sklepu
3. Ważne słowa dla dobrej sprzedaży
- Jak tworzyć atrakcyjne opisy kategorii
- Jakie opisy produktów są najbardziej skuteczne
- Unikalne treści sprzedażowe, które polubi Google
- Znaczenie opinii, rekomendacji i ocen
ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Copywriting – Tworzenie Skutecznych Treści dla e-Sklepów
praca nad tworzeniem odpowiednich treści dla wybranego e-sklepu za pomocą narzędzi i technik copywritingu; dobór kanałów i formatów do zasobów e-sklepu.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie z content marketingu?
Dla właścicieli i specjalistów z e-sklepów, dla wszystkich, którzy rozpoczynają pracę w e-commerce i chcą ją wykonywać na wysokim poziomie.
Gwarantowany rozwój umiejętności:
- pisania atrakcyjnych i skutecznych treści,
- rozróżniania treści sprzedażowych od treści dla serwisu ważnych, ale niesprzedażowych,
- stosowania content marketingu w teorii i praktyce,
- budowania i umacniania wizerunku e-sklepu,
- tworzenia angażujących komunikatów dla klientów.
-, miejsce szkolenia:
online
cena szkolenia 1270 zł + 23% VAT
Termin szkolenia online:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Godziny szkolenia:
10:00 – 16:30
Miejsce szkolenia:
online
Kontakt:
603 68 36 36
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zdj. Daniel Raczyński
Trener:
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Prowadzi szkolenia MARKETING W PRAKTYCE z social mediów i webwritingu.
Ekspertka w zakresie content marketingu. Wykładowczyni i certyfikowana trenerka. Autorka książki „Marketing wartości”. Związana od lat z takimi uczelniami jak Collegium Civitas i SWPS, gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. Publikowała w Polska The Times, Socialpress.pl i Brief, w którym pełniła także funkcję zastępcy redaktora naczelnego oraz w Marketer+, w którym była redaktorem prowadzącym. Prelegentka na takich wydarzeniach, jak m.in. FORUM IAB, Marketing Progress, Kongres Online Marketing czy Social Media Czwartki. Obecnie prowadzi własną firmę specjalizującą się w content marketingu i komunikacji marketingowej.

Czego nie robić w digital marketingu?
ZDANIEM SPECJALISTY ELŻBIETA PAWLOWSKI
Konto firmowe na Facebooku – czy ma sens w 2023?
ZDANIEM SPECJALISTY KINGA KANTOR
Zaufać influencerom
OPINIE OLGA GRALIŃSKA