• MYŚL I TWÓRZ
  • SZKOLENIA
    • planowanie i strategia marketingowa
    • spacer
    • nowoczesna komunikacja marketingowa
    • spacer
    • zarządzanie marketingiem
    • spacer
    • szkolenia zamknięte - oferta
  • KALENDARZ SZKOLEŃ
  • MAGAZYN MwP
  • ARTYKUŁY
  • PRENUMERATA
    • prenumerata 2023
    • spacer
    • prenumerata 2022
  • KONTAKT
  • Marketing w Praktyce
  • nowoczesna komunikacja marketingowa
  • Content dla e-commerce. Tworzenie treści sprzedażowych o wysokiej skuteczności
Marketing w Praktyce

nowoczesna komunikacja marketingowa

Szkolenie online: Content dla e-commerce. Tworzenie treści sprzedażowych o wysokiej skuteczności

Content marketing dla e-commerce to najważniejszy element silnika napędzającego sprzedaż w internecie. Tworzenie skutecznych treści sprzedażowych jest jedną z umiejętności, które należy opanować w pierwszym rzędzie, jeśli chcemy osiągać sukcesy w handlu sieciowym. Jakość contentu ma kluczowy wpływ na zwiększenie liczby wejść na stronę, a to wprost przekłada się na sprzedaż. Żeby osiągnąć pożądany efekt potrzebujesz tylko, i aż... odpowiednich słów. Jak więc skutecznie sprzedawać za pomocą ważnych słów? Na czym polega copywriting sprzedażowy i prawidłowe pozycjonowanie? Jak stosować w praktyce język korzyści? Co trzeba wycisnąć z content marketingu, by wyróżnić się na tle zajadłej konkurencji w e-handlu? Po te najważniejsze dla powodzenia działań w internecie odpowiedzi zapraszamy na 1-dniowe szkolenie online: Content dla e-commerce. Tworzenie treści sprzedażowych o wysokiej skuteczności.

Program szkolenia – Content dla e-commerce. Tworzenie treści sprzedażowych o wysokiej skuteczności.

  • 1. Treści sprzedażowe vs reklama. Dlaczego lepiej zainwestować w te pierwsze?
  • 2. Treści nie zawsze sprzedają, ale... – jak być powinno?
  • 3. Ważne słowa dla dobrej sprzedaży

Szkolenie z copywritingu sprzedażowego o wysokiej skuteczności: Dzień 1

1. Treści sprzedażowe vs reklama. Dlaczego lepiej zainwestować w te pierwsze?

  • Na czym polega skuteczne pozycjonowanie
  • Jak zwiększać lojalność klientów
  • Jak zdobyć pozycję eksperta i wyróżnić się na tle konkurencji
  • Jak odpowiadać na potrzeby odbiorców

2. Treści nie zawsze sprzedają, ale... – jak być powinno?

  • Najważniejsze różnice między content marketingiem a treściami sprzedażowymi
  • Jak dobierać i stosować w praktyce język korzyści
  • Podstawowa strategia marketingu treści dla wzorcowego e-sklepu

3. Ważne słowa dla dobrej sprzedaży

  • Jak tworzyć atrakcyjne opisy kategorii
  • Jakie opisy produktów są najbardziej skuteczne
  • Unikalne treści sprzedażowe, które polubi Google
  • Znaczenie opinii, rekomendacji i ocen

ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Copywriting – Tworzenie Skutecznych Treści dla e-Sklepów

praca nad tworzeniem odpowiednich treści dla wybranego e-sklepu za pomocą narzędzi i technik copywritingu; dobór kanałów i formatów do zasobów e-sklepu.

 

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie z content marketingu?

Dla właścicieli i specjalistów z e-sklepów, dla wszystkich, którzy rozpoczynają pracę w e-commerce i chcą ją wykonywać na wysokim poziomie.

Gwarantowany rozwój umiejętności:

  • pisania atrakcyjnych i skutecznych treści,
  • rozróżniania treści sprzedażowych od treści dla serwisu ważnych, ale niesprzedażowych,
  • stosowania content marketingu w teorii i praktyce,
  • budowania i umacniania wizerunku e-sklepu,
  • tworzenia angażujących komunikatów dla klientów.
Content dla e-commerce. Tworzenie treści sprzedażowych o wysokiej skuteczności.
-, miejsce szkolenia:

online

,
cena szkolenia 1270 zł + 23% VAT

Formularz zamówienia SZKOLENIA

* - wypełnienie tak oznaczonych pól jest wymagane do realizacji zamówienia

Dane osoby zamawiającej:
Dane do faktury


Dane uczestnika szkolenia:

Proszę wypełnić tylko wówczas, jeśli zamawiający nie będzie jedynym uczestnikiem szkolenia

Zgody
Powered by BreezingForms

Termin szkolenia online:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny szkolenia:

10:00 – 16:30

Miejsce szkolenia:

online

Kontakt:

603 68 36 36

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Cena szkolenia:

1270 zł + 23% VAT

Zamawiam
zdjęcie trenera MwP

zdj. Daniel Raczyński

Trener:

Justyna Bakalarska-Stankiewicz

Prowadzi szkolenia MARKETING W PRAKTYCE z social mediów i webwritingu.

Ekspertka w zakresie content marketingu. Wykładowczyni i certyfikowana trenerka. Autorka książki „Marketing wartości”. Związana od lat z takimi uczelniami jak Collegium Civitas i SWPS, gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. Publikowała w Polska The Times, Socialpress.pl i Brief, w którym pełniła także funkcję zastępcy redaktora naczelnego oraz w Marketer+, w którym była redaktorem prowadzącym. Prelegentka na takich wydarzeniach, jak m.in. FORUM IAB, Marketing Progress, Kongres Online Marketing czy Social Media Czwartki. Obecnie prowadzi własną firmę specjalizującą się w content marketingu i komunikacji marketingowej.


 

okładka bieżącego numeru magazynu Marketing w Praktyce

KUP TEN NUMER

SPIS TREŚCI

Metaverse – buzzword i wielki biznes

NARZĘDZIA WOJCIECH GRZEGORZYCA

Jak zadbać o przychylność Google?

NARZĘDZIA KRZYSZTOF GACHOWSKI

Jak uwolnić się od hejtu

PRAWO PAWEŁ ZIELIŃSKI

ZAMÓW PRENUMERTĘ

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych. Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.
Więcej informacji dotyczących m.in. RODO i plików cookies możecie Państwo uzyskać czytając naszą politykę prywatności i cookies

Wiem, Zamknij

Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Copyright 2023 © Marketing w Praktyce

ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew

Projekt: Cyklopia Studio

na górę