• MYŚL I TWÓRZ
  • SZKOLENIA
    • planowanie i strategia marketingowa
    • spacer
    • nowoczesna komunikacja marketingowa
    • spacer
    • zarządzanie marketingiem
    • spacer
    • szkolenia zamknięte - oferta
  • KALENDARZ SZKOLEŃ
  • MAGAZYN MwP
  • ARTYKUŁY
  • PRENUMERATA
  • KONTAKT
L-shop
  • Marketing w Praktyce
  • planowanie i strategia marketingowa
  • Marketing B2B 2.0. Nowa komunikacja do klientów biznesowych.
Marketing w Praktyce

marketing specjalistyczny

Szkolenie online: Marketing B2B 2.0. Nowa komunikacja do klientów biznesowych

Digitalizacja działań w marketingu B2B przyspiesza w tak niebywałym tempie, że wręcz pogrąża maruderów! Kto wciąż zwleka z połączeniem cyfrowych narzędzi z nowoczesną strategią pozyskiwania leadów sprzedażowych i nowych klientów B2B, ten bezpowrotnie traci biznesowe okazje. Żadna marka, bez względu na jej wielkość i branżę, w których prowadzi marketing B2B, nie powinna się na to godzić! Jeśli doceniacie szybkość i wysoką jakość metod i sposobów poznawania i przyswajania nowej wiedzy i umiejętności, zapraszamy na warsztatowe szkolenie online, które poprowadzi wyjątkowo doświadczony ekspert B2B i trener biznesu. Zapisz się na kurs: Marketing B2B 2.0. Nowa komunikacja do klientów biznesowych.

Program szkolenia – Marketing B2B 2.0. Nowa komunikacja do klientów biznesowych

  • 1. Marketing B2B i wyzwania ze strony najnowszych technologii
  • 2. Nowe myślenie o marketingu B2B: od kosztów do kreowania sprzedaży. Kluczowa rola kampanii digitalowych
  • 3. Zwycięskie strategie B2B – czego się dowiedzieliśmy się z gry symulacyjnej
  • 4. Nowe kompetencje zawodowe marketerów B2B – jakie umiejętności rozwijać, aby osiągnąć sukces
  • 5. Kampanie komunikacyjne B2B i ich planowanie w praktyce
  • 6. Tradycyjne narzędzia B2B – jak je najlepiej wykorzystywać
  • 7. Najważniejsze zmiany w sposobach kształtowanie opinii o marce na rynkach B2B
  • 8. B2B w czasach postpandemicznych – jaki event marketing i innowacyjne wykorzystanie targów
  • 9. B2B i nowy sposób planowania działań marketingowych
  • 10. Bonus dla uczestników: Marketing B2B w ujęciu międzykulturowym

Szkolenie z budowania nowych relacji z klientami B2B:
Dzień 1

1. Marketing B2B i wyzwania ze strony najnowszych technologii

  • Wprowadzający incentive – sztuka empatii i budowania relacji na rynkach B2B
  • Modele komunikacji firm – od klienta masowego do zarządzania relacjami z kluczową grupą nabywców B2B
  • Zmierzch narzędzi ATL i BTL - wypieranych przez POE, marketing automation, lead generation i konieczność tworzenia pogłębionych relacji (system 7R)
  • Wyzwania dla tradycyjnych narzędzi marketingowych - wypieranych przez content marketing, programy afiliacyjne i nowe sposoby komunikacji w digitalu

ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Pozyskiwanie nowych klientów B2B w digitalu – Gra Strategiczna

Uczestnicy rozpoczną grę strategiczną zorientowaną na pozyskiwanie nowych klientów B2B w digitalu. Zapoznają się także z najnowszymi trendami w świecie cyfrowym i kluczowymi czynnikami zmieniającymi stosowane narzędzia B2B.

2. Nowe myślenie o marketingu B2B: od kosztów do kreowania sprzedaży. Kluczowa rola kampanii digitalowych

  • Pozyskiwanie leadów – całkowicie nowe zadanie marketingu B2B
  • Leady off- i online: zbieranie danych z kontaktów bezpośrednich; landing pages i strumienie danych z internetu
  • Budżet na działania B2B w digitalu – jak go efektywnie rozpisywać i wykorzystywać
  • Marketerzy B2B w roku 2024 – najważniejsze trendy rynkowe, w jakie narzędzia digitalowe inwestować, jak wygrywać nowe technologie

Szkolenie z nowych narzędzi marketingu B2B:
Dzień 2

3. Zwycięskie strategie B2B – czego się dowiedzieliśmy się z gry symulacyjnej

  • Tworzenie wartości dla klientów i koncentracja na kluczowych narzędziach marketingowych
  • Jak wykorzystywać marketing intelligence i systemy wymiany informacji (w tym CRM), aby podwyższyć efektywność wydatkowania budżetów marketingowych
  • Kluczowe czynniki tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynkach B2B i najważniejsze różnice w stosunku do rynków B2C

4. Nowe kompetencje marketerów B2B – jakie umiejętności rozwijać, aby osiągnąć sukces

  • Odmienne role w zespołach marketingu B2B – kreatorzy rozwiązań, organizatorzy i perfekcjoniści
  • Myślenie lateralne – jak z głową wykorzystać indywidualny potencjał
  • Znaczenie dyscypliny i konsekwencji – rozwijanie talentów w codziennej pracy

5. Kampanie komunikacyjne B2B i ich planowanie w praktyce

  • Ocena narzędzi do komunikacji online - interaktywny quiz
  • Synergia strategii komunikacji marketingowej B2B ze strategiami biznesowymi – ukierunkowanie na relacje, nowe leady, cross-selling, nowatorskie projekty
  • Strategiczne uwarunkowania komunikacji B2B – pozycja rynkowa i pozycjonowanie (mapa percepcji) na tle konkurencji
  • Nowy system planowania budżetu na komunikację z klientami B2B – model POE dla komunikacji off- i online

6. Tradycyjne narzędzia B2B - jak je najlepiej wykorzystywać

  • Komunikacja ATL offline na rynku B2B – kiedy to się jeszcze sprawdza (magazyny branżowe i podobne media)?
  • Dotychczasowe narzędzia wsparcia sprzedaży i nowe sposoby ich wykorzystania - m.in. upominki kreujące wartość
  • Materiały BTL - ich ewolucja od marketingu katalogowo-treściowego po nowoczesny content marketing

7. Najważniejsze zmiany w sposobach kształtowanie opinii o marce na rynkach B2B

  • Sztuka kreowania wartości w marketingu szeptanym
  • Monitorowanie opinii o firmie i produkcie w sieci – w jakich sytuacjach i w które narzędzia warto inwestować
  • Jak tworzyć wizerunek firmy w digitalu z myślą o klientach B2B

8. B2B w czasach postpandemicznych - jaki event marketing i innowacyjne wykorzystanie targów

  • Eventy własne, eventy zewnętrzne, targi i wydarzenia specjalne – jak je planować, aby uzyskać zwrot z inwestycji
  • Najnowsze metody mierzenia skuteczności i efektywności eventów i targów
  • Powiązanie eventów i targów z innymi narzędziami marketingu B2B i sprzedaży - konwersja na leady, podtrzymywanie kontaktów z e-mail marketingu i mediów społecznościowych

9. B2B i nowy sposób planowania działań marketingowych

  • Analiza potencjału produktów B2B
  • Ocena scenariuszowa pozycji rynkowej naszej marki na tle konkurencji
  • Planowanie marketingu B2B w poszerzonej macierzy produkt-rynek
  • Opracowanie harmonogramu działań wdrożeniowych

ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Planowanie Działań Marketingowych na Międzynarodowych Rynkach B2B

Warsztatowa praca z wykorzystaniem narzędzi w Excel nad nowymi sposobami planowania działań marketingowych na międzynarodowych rynkach B2B w czasach postpandemicznych

10. Bonus dla uczestników: Marketing B2B w ujęciu międzykulturowym

  • Finalna grywalizacja międzyzespołowa na zakończenie warsztatów połączona ze zdobywaniem cennych informacje o strategiach obsługi klientów zagranicznych

Gwarantowany rozwój umiejętności:

  • doboru odpowiednich narzędzi komunikacyjnych do budowania sprzedaży B2B i pogłębiania relacji z klientami biznesowymi,
  • opracowywania planów strategii komunikacji B2B powiązanej z planami sprzedaży,
  • oceny potencjału klientów B2B i optymalizacji narzędzi komunikacyjnych, a także ich doboru w zależności od aktualnej sytuacji rynkowej,
  • dopasowania kanałów komunikacji do różnych typów segmentów klientów B2B,
  • oceny efektywności działań komunikacyjnych B2B i ich przełożenia na cele firmy oraz długofalową wartość z inwestycji marketingowych,
  • prowadzenie komunikacji marketingowej na międzynarodowych rynkach B2B

Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:

  • Gry symulacyjne z komunikacji na rynkach B2B w Polsce i na świecie
  • Pogłębione analizy rynkowych case studies
  • Prezentacje graficzne i wideo najważniejszych narzędzi
  • Testy indywidualnych kompetencji marketingowych
  • Narzędzia i kalkulatory w Excelu do wykorzystania w codziennej pracy
  • E-booki pogłębiające wiedzę i umiejętności trenowane podczas warsztatów
  • Learning by doing (analiza wskaźników wygenerowanych w grze strategicznej)
Marketing B2B 2.0. Nowa komunikacja do klientów biznesowych.
skontaktuj się z konsultantem , miejsce szkolenia:

online

,
cena szkolenia 1850 zł + 23% VAT

Formularz zamówienia szkolenia

* - wypełnienie tak oznaczonych pól jest wymagane do realizacji zamówienia

Dane osoby zamawiającej:

Nieprawidłowe dane
Wymagane
Wymagane
Wymagane
Wymagane
Wymagane

Dane do faktury

Wymagane
Wymagane
Wymagane
Wymagane
Podaj poprawny 10-cyfrowy NIP
Wymagane
Podaj poprawny kod pocztowy (format: 01-234)
Wymagane
Wymagane

Pozostali uczestnicy?

Proszę wypełnić tylko wówczas, jeśli zamawiający nie będzie jedynym uczestnikiem szkolenia

Wymagane

Zgody

Wymagane
Wymagane
Wymagane
Wymagane
Wymagane

Termin szkolenia online:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny szkolenia:

10:00 – 17:00

9:00 – 16:00

Miejsce szkolenia:

online

Kontakt:

603 68 36 36

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Cena szkolenia:

1850 zł + 23% VAT

Zamawiam
zdjęcie trenera MwP

Trener:

Michał Dziekoński

Ekspert i praktyk marketingu z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. Przez kilkanaście lat pracował jako Chief of Marketing Section w jednej z największych spółek Grupy Siemens w Polsce. Od wielu lat aktywnie współpracuje z marką Marketing w Praktyce Media i Szkolenia w zakresie organizacji profesjonalnych szkoleń B2B. Projektuje i wdraża autorskie gry symulacyjne z marketingu B2B.

Absolwent marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach (uczeń profesora Teodora Kramera), a także MBA Oxford Brookes University, Szkoły Strategii Marki SAR, programu DIMAQ, programu Advanced Certificate in Marketing by Chartered Institute of Marketing, specjalnego programu Marketing Training w Orlando w USA oraz kilku kierunków studiów podyplomowych (m.in.: Marketing Internetowy, Badania Marketingowe, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi).

Jest autorem lub współautorem wielu specjalistycznych książek m.in.: „E-marketing”, „Wskaźniki marketingowe” oraz „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy”, opublikował również kilkadziesiąt artykułów poświęconych marketingowi B2B i sprzedaży.

W ramach działalności konsultingowej tworzył systemy planowania marketingowego dla takich marek jak: Audi, Hager, Sygnity, Olympu i Telefonia Dialog. Jako konsultant pracował nad stworzeniem systemów mierzenia działań marketingowych B2B dla wielu innych znanych marek m.in. Afriso i Santander Consumer Bank.


Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych. Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.
Więcej informacji dotyczących m.in. RODO i plików cookies możecie Państwo uzyskać czytając naszą politykę prywatności i cookies

Wiem, Zamknij

Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Copyright 2025 © Marketing w Praktyce

ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew

Projekt: Cyklopia Studio

na górę