• MYŚL I TWÓRZ
  • SZKOLENIA
    • planowanie i strategia marketingowa
    • spacer
    • nowoczesna komunikacja marketingowa
    • spacer
    • zarządzanie marketingiem
    • spacer
    • szkolenia zamknięte - oferta
  • KALENDARZ SZKOLEŃ
  • MAGAZYN MwP
  • ARTYKUŁY
  • PRENUMERATA
    • prenumerata 2023
    • spacer
    • prenumerata 2022
  • KONTAKT
  • Marketing w Praktyce
  • planowanie i strategia marketingowa
  • Marketing B2B 2.0. Nowa komunikacja do klientów biznesowych.
Marketing w Praktyce

marketing specjalistyczny

Szkolenie online: Marketing B2B 2.0. Nowa komunikacja do klientów biznesowych

W marketingu B2B narzędzia online i digitalowe rozwiązania stają się już standardem. Marketerzy i handlowcy odkryli i docenili potencjał webinarów, LinkedIn czy doradztwa online. Targi, eventy czy meetingi branżowe zostały zastąpione spotkaniami w sieci.

Digitalizacja przyspiesza niebywale. Kto zwleka z połączeniem cyfrowych narzędzi z nowoczesną strategią pozyskiwania leadów sprzedażowych i nowych klientów, ten po prostu traci. Połączenie to okazuje się dziś jednym z najbardziej skutecznych sposobów na osiągnięcie sukcesu w relacjach online business to business. A jeśli ważna jest dla ciebie także szybkość poznawania nowych umiejętności, zapraszamy na warsztatowe szkolenie zdalne: Marketing B2B 2.0. Nowa komunikacja do klientów biznesowych.

Program szkolenia – Marketing B2B 2.0. Nowa komunikacja do klientów biznesowych

  • 1. Marketing B2B i rewolucja technologiczna – jak ją maksymalnie wykorzystać
  • 2. Nowe myślenie o marketingu B2B: od kosztów do kreowania sprzedaży i rosnąca rola kampanii digitalowych (Paid&Owned)
  • 3. Zwycięskie strategie B2B – wnioski z gry symulacyjnej z dnia pierwszego
  • 4. Kompetencje zawodowe marketerów B2B – jakie umiejętności rozwijać, aby osiągnąć sukces
  • 5. Kampanie komunikacyjne B2B – planowanie w praktyce
  • 6. B2B i tradycyjne narzędzia Paid & Owned – jak je lepiej wykorzystywać
  • 7. Kształtowanie opinii na rynkach B2B (narzędzia Earned) – w ujęciu i nowoczesnym
  • 8. B2B po pandemii – jaki event marketing i innowacyjne wykorzystanie targów
  • 9. B2B i nowy sposób planowania działań marketingowych po pandemii
  • 10. Bonus dla uczestników: marketing B2B w ujęciu międzykulturowym

Szkolenie z budowania nowych relacji z klientami B2B: Dzień 1

1. Marketing B2B i rewolucja technologiczna – jak ją maksymalnie wykorzystać
(także w tradycyjnych sektorach ukierunkowanych na relacje)

  • Wprowadzający incentive – sztuka empatii i budowania relacji na rynku business to business
  • Modele komunikacji firm – od klienta masowego poprzez marketing ukierunkowany do zarządzania relacjami z kluczową grupą nabywców
  • Zmierzch narzędzi ATL i BTL - wypieranych przez techniki POE, marketing automation, lead generation i konieczność tworzenia pogłębionych relacji (system 7R)
  • Wyzwania dla tradycyjnych narzędzi marketingowych - wypieranych na rynku biznesowym przez content marketing, programy afiliacyjne i inne nowe sposoby komunikacji

ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Pozyskiwanie nowych e-klientów – Gra Strategiczna

W tej części warsztatu uczestnicy rozpoczną kilkugodzinną grę strategiczną zorientowaną na pozyskiwanie nowych e-klientów. Zapoznają się także z najnowszymi trendami oraz kluczowymi czynnikami zmieniającymi tradycyjne narzędzia B2B.

2. Nowe myślenie o marketingu B2B: od kosztów do kreowania sprzedaży i rosnąca rola kampanii digitalowych (Paid & Owned)

  • Pozyskiwanie leadów – całkowicie nowe zadanie marketingu B2B dające możliwość kreowania wartości firmy i potencjału sprzedaży – grywalizacja międzyzespołowa
  • Leady off- i online: wizytówki i zbieranie danych w kontaktach bezpośrednich; landing pages i pozyskiwanie danych z internetu
  • Budżet na działania digital w B2B – jak go efektywniej wykorzystywać
  • Marketerzy B2B w roku 2021 – jak zmienią się trendy rynkowe, w jakie narzędzia warto inwestować, jak wygrać w rewolucji technologicznej

Szkolenie z nowych narzędzi marketingu B2B: Dzień 2

3. Zwycięskie strategie B2B – wnioski z gry symulacyjnej z dnia pierwszego

  • Jak umiejętnie tworzyć wartości dla klientów i koncentrować się na kluczowych narzędziach marketingowych
  • Jak wykorzystywać marketing intelligence i systemy wymiany informacji (w tym CRM) w celu podniesienia trafności wydatkowania budżetu marketingowego
  • Jakie są czynniki tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku B2B i kluczowe różnice w stosunku do rynków B2C

4. Kompetencje zawodowe marketerów B2B – jakie umiejętności rozwijać, aby osiągnąć sukces

  • Role w zespole marketingu B2B – ze szczególnym uwzględnieniem kreatorów rozwiązań, organizatorów oraz perfekcjonistów
  • Myślenie lateralne – jak wykorzystać indywidualny potencjał
  • Dyscyplina i konsekwencja – rozwijanie talentu wdrożeniowego w codziennej pracy

5. Kampanie komunikacyjne B2B – planowanie w praktyce

  • Ocena narzędzi wykorzystywanych do komunikacji przez uczestników szkolenia – interaktywny quiz
  • Powiązania strategii komunikacji marketingowej B2B ze strategiami biznesowymi – ukierunkowanie na relacje, nowe leady, cross-selling i nowe projekty
  • Strategiczne uwarunkowania komunikacji B2B – pozycja rynkowa i pozycjonowanie (mapa percepcji) na tle konkurencji
  • Nowy system planowania budżetu na komunikację z klientami biznesowymi – model POE z uwzględnieniem komunikacji off- i online

6. B2B i tradycyjne narzędzia Paid & Owned – jak je lepiej wykorzystywać

  • Komunikacja ATL offline (magazyny branżowe i inne media) na rynku B2B – kiedy jeszcze się sprawdza
  • Tradycyjne narzędzia wsparcia sprzedaży i nowe sposoby ich wykorzystania - m.in. upominki kreujące wartość
  • Materiały BTL i wsparcia sprzedaży - ich ewolucja od marketingu katalogowo-treściowego po nowoczesny content marketing

7. Kształtowanie opinii na rynkach B2B (narzędzia Earned) – w ujęciu tradycyjnym i nowoczesnym

  • Umiejętność kreowania wartości w marketingu szeptanym
  • Monitorowanie opinii o firmie i produkcie w internecie – kiedy i w które narzędzia warto inwestować
  • Tworzenie wizerunku firmy w sieci z myślą o klientach biznesowych

8. B2B po pandemii – jaki event marketing i innowacyjne wykorzystanie targów

  • Eventy własne, eventy zewnętrzne, targi i wydarzenia specjalne – jak je planować, aby zapewnić zwrot z inwestycji
  • Nowe metody mierzenia skuteczności i efektywności eventów i targów
  • Powiązanie eventów i targów z innymi narzędziami marketingu i sprzedaży B2B – konwersja na leady, utrzymywanie kontaktów poprzez e-mail marketing i media społecznościowe

9. B2B i nowy sposób planowania działań marketingowych po pandemii

  • Analiza potencjału produktów B2B
  • Ocena scenariuszowa pozycji rynkowej na tle konkurencji
  • Planowanie marketingu B2B w poszerzonej macierzy produkt-rynek
  • Opracowanie harmonogramu działań wdrożeniowych

ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Planowanie Działań Marketingowych na Międzynarodowych Rynkach B2B

Warsztatowa praca z wykorzystaniem narzędzi w Excel nad nowymi sposobami planowania działań marketingowych na rynkach B2B po zniesieniu ograniczeń covidowych.

10. Bonus dla uczestników: marketing B2B w ujęciu międzykulturowym

  • Grywalizacja międzyzespołowa na zakończenie warsztatów – szansa na zdobycie informacji o strategiach obsługi klientów zagranicznych

Gwarantowany rozwój umiejętności:

  • doboru odpowiednich narzędzi komunikacyjnych B2B budujących sprzedaż oraz pogłębione relacje z klientami,
  • opracowywania planów strategii komunikacji powiązanej z planem sprzedaży,
  • oceny potencjału klientów i optymalizacji narzędzi komunikacyjnych oraz ich doboru w zależności od aktualnej sytuacji rynkowej,
  • dopasowania kanałów komunikacji do różnych segmentów klientów B2B,
  • oceny efektywności działań komunikacyjnych i ich przełożenia na cele firmy oraz długofalową wartość z inwestycji marketingowych,
  • prowadzenie komunikacji marketingowej na międzynarodowych rynkach B2B

Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:

  • Gry symulacyjne z komunikacji na rynku B2B w Polsce i na świecie
  • Pogłębione analizy rynkowych case studies
  • Prezentacje graficzne i wideo najważniejszych narzędzi
  • Testy indywidualnych kompetencji marketingowych
  • Narzędzia i kalkulatory w Excelu do wykorzystania w codziennej pracy
  • E-booki pogłębiające wiedzę i umiejętności trenowane podczas warsztatów
  • Learning by doing (analiza wskaźników wygenerowanych w grze strategicznej)
Marketing B2B 2.0. Nowa komunikacja do klientów biznesowych.
-, miejsce szkolenia:

online

,
cena szkolenia 1370 zł + 23% VAT

Formularz zamówienia SZKOLENIA

* - wypełnienie tak oznaczonych pól jest wymagane do realizacji zamówienia

Dane osoby zamawiającej:
Dane do faktury


Dane uczestnika szkolenia:

Proszę wypełnić tylko wówczas, jeśli zamawiający nie będzie jedynym uczestnikiem szkolenia

Zgody
Powered by BreezingForms

Termin szkolenia online: 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny szkolenia:

10:00 – 17:00

9:00 – 16:00

Miejsce szkolenia:

online

Kontakt:

603 68 36 36

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Cena szkolenia:

1370 zł + 23% VAT

Zamawiam
zdjęcie trenera MwP

Trener:

Michał Dziekoński

Ekspert w zakresie strategii marketingowych i controllingu marketingowego. Obecnie pracuje w firmie Energoserwis SA (Grupa Siemens), gdzie kieruje działem marketingu. Odpowiada za marketing strategiczny i marketing międzynarodowy spółki. Wcześniej pracował m.in. w firmie Hospitality Marketing Concepts Polska. Pełnił funkcję asystenta w Katedrze Badań Rynkowych i Marketingowych AE Katowice.

Prowadzi szkolenia z zakresu opracowywania strategicznych planów marketingowych, badań marketingowych, kontroli eksportu i zarządzania ryzykiem strategicznym. Współautor książki „Wskaźniki marketingowe”, autor wielu artykułów opublikowanych w czasopismach marketingowych. Stały współpracownik miesięcznika „Marketing w Praktyce”.

Studia w Katedrze Marketingu Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Uzyskał The Advanced Certificate in Marketing, ukończył Program Marketing Training w Siemens Westinghouse w Orlando (Floryda, USA). Ukończył również program szkoleniowy i studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi firmy Training Partners i szkoły GWSH.

Nadzoruje od strony merytorycznej programy the Chartered Institute of Marketing. Autor gry strategicznej „Marketing Game” oraz warsztatów z budowy planów marketingowych z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego.


 

okładka bieżącego numeru magazynu Marketing w Praktyce

KUP TEN NUMER

SPIS TREŚCI

Dlaczego potrzebujesz silnej marki osobistej

NARZĘDZIA ANGELIKA CHIMKOWSKA

Sztuczna inteligencja w rękach marketera

NARZĘDZIA AGNIESZKA UBA

Marketing ma tę moc!

OPINIE EWA ZAKRZEWSKA

ZAMÓW PRENUMERTĘ

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych. Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.
Więcej informacji dotyczących m.in. RODO i plików cookies możecie Państwo uzyskać czytając naszą politykę prywatności i cookies

Wiem, Zamknij

Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Copyright 2023 © Marketing w Praktyce

ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew

Projekt: Cyklopia Studio

na górę