• MYŚL I TWÓRZ
  • SZKOLENIA
    • planowanie i strategia marketingowa
    • spacer
    • nowoczesna komunikacja marketingowa
    • spacer
    • zarządzanie marketingiem
    • spacer
    • szkolenia zamknięte - oferta
  • KALENDARZ SZKOLEŃ
  • MAGAZYN MwP
  • ARTYKUŁY
  • PRENUMERATA
    • prenumerata 2023
    • spacer
    • prenumerata 2022
  • KONTAKT
  • Marketing w Praktyce
  • planowanie i strategia marketingowa
  • Badania marketingowe. Cenna wiedza dla każdej marki
Marketing w Praktyce

marketing specjalistyczny

Szkolenie online: Badania marketingowe. Cenna wiedza dla każdej marki

dott-3-small Wiedza z badań marketingowych jest cenna. Toteż wymóg umiejętności ich zlecania i analizy pojawia się w niemal każdym ogłoszeniu o pracy dla marketera. Firmom badania te przynoszą przewagę konkurencyjną, bo przecież nikt poza zleceniodawcą nie ma dostępu do wyników. Gdy dostaniemy jak na tacy zbiór wiarygodnych informacji, nie trudno przygotować udaną kampanię reklamową czy promocyjną, monitorować wizerunek marki czy śledzić konkurencję bądź szukać inspiracji na nowe produkty.

dott-3-small Do niedawna badania marketingowe były trudnodostępne dla mniejszych firm, a wyniki opisywano hermetycznym językiem. Dziś w ich licznych ofertach każda firma może znleźć dla siebie coś, co skutecznie poprawi kondycję marki, lepiej dostosuje produkt i usługę do szybko zmieniających się potrzeb klientów. No i dziś te badania kosztują mniej niż się powszechnie sądzi.

dott-3-small Płynna współpraca z agencjami badawczymi często wydaje się trudna na pierwszy rzut oka. Ale po naszym szkoleniu będziesz już wiedzieć wszystko: i o tym jak wstępnie rozmawiać, i jak następnie negocjować umowę, a przede wszystkim co i jak zamawić, by otrzymać wartościowe i przydatne w praktyce wyniki swoich badań.

Program szkolenia – Badania marketingowe. Cenna wiedza dla każdej marki.

1. Co o twojej marce rynek już wie, a czego jeszcze ty nie wiesz

  • Zaczynamy od ćwiczenia warsztatowego: dokonujemy krótkiej analizy powszechnie dostępnych danych na temat marek uczestników szkolenia - oferty, wizerunku, opinii klientów, porównania z konkurencją. Odkrywamy w ten sposób luki w wiedzy na temat trendów, produktów, klientów, kampanii czy samego brandu.

2. Co konkretnie powinieneś, możesz lub chcesz badać

  • Przeprowadzamy podział badań na typy i rodzaje w zależności od celów planowanych przez uczestników działań marketingowych, czyli wykonujemy pierwszy krok do wyboru właściwych badań, które wypełnią znalezione luki w wiedzy o naszej marce.
  • Określamy, czym różnią się badania aktywne od dialogu z klientami.
  • Decydujemy, kiedy wystarczy prosty monitoring, a kiedy trzeba uruchomić ankietę opinii.

3. Sztuka myślenia pytaniami - ćwiczenia warsztatowe:

  • Każdy uczestnik układa listę najbardziej potrzebnych pytań badawczych, takich, na które potrzebuje i chce pilnie znaleźć odpowiedź.
  • Na przykładach popularnych marek ćwiczymy myślenie o marce, klientach, konkurencji i ofercie od strony badań, liczb oraz innych konkretnych danych. Wypracowujemy język, który będzie zrozumiały zarówno dla działu finansów podczas ustalania budżetów marketingowych, jak i w zarządzie podczas przyjmowania raportu z badania i podsumowania rocznego mediaplanu.

4. Jak zlecić, przeprowadzić i odebrać badanie

Organizacja badania od podszewki:

  • planowanie,
  • zamawianie,
  • projektowanie badania marketingowego,
  • określenie kosztów
  • założenie czasu trwania.

Od tego momentu będziesz rozmawiać z agencją badawczą jak z równym partnerem, a w firmie wyjaśnisz bez problemu, na czym polega dane badanie i co interesującego się z niego dowiecie.

5. Jak czytać wyniki badań, co z nimi robić, na co uważać. Przydatne sztuczki, sposoby i… pułapki

  • Trenerka, na podstawie swojego doświadczenia - i jako dyrektorki marketingu, i jako szefowej agencji badawczej - przedstawi optymalną ścieżkę zlecania badań i ostrzeże przed pułapkami, na które można się wtedy natknąć. To ważny punkt szkolenia, bo w praktyce zdarza się, że nawet z prawidłowo zrealizowanych badań zostają wyciągnięte nie do końca właściwe wnioski i zalecenia.

6. Dlaczego warto mieć roczny plan badań?

  • Mierzmy siły na zamiary: jedno badanie nie wystarczy, ażeby wypełnić wszystkie luki w wiedzy o marce, klientach, produktach, konkurencji czy wizerunku. Mając precyzyjny plan na kilkanaście miesięcy będziemy w miarę postępu badań podejmować coraz bardziej trafne decyzje we wszystkich działaniach i kampaniach marketingowych.
Badania marketingowe. Cenna wiedza dla każdej marki.
---, miejsce szkolenia:

online

,
cena szkolenia 1190 zł + 23% VAT

Formularz zamówienia SZKOLENIA

* - wypełnienie tak oznaczonych pól jest wymagane do realizacji zamówienia

Dane osoby zamawiającej:
Dane do faktury


Dane uczestnika szkolenia:

Proszę wypełnić tylko wówczas, jeśli zamawiający nie będzie jedynym uczestnikiem szkolenia

Zgody
Powered by BreezingForms

Termin szkolenia online:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny szkolenia:

10:00 – 17:00

Miejsce szkolenia:

online

Kontakt:

603 68 36 36

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Cena szkolenia:

1190 zł + 23% VAT

Zamawiam
zdjęcie trenera MwP

Trener:

Katarzyna Czuchaj-Łagód

Przez ponad 13 lat pracowała w działach marketingu, zarówno na poziomie operacyjnym jak i kierowniczym. Realizowała projekty badawcze, odpowiadała za rozwój produktów, strategię konkurencyjną, budżety i wyniki biznesowe.
Założyła i z sukcesem prowadzi własną agencję badawczą, Mobile Institute. Dla klientów – czołowych firm i instytucji – realizuje projekty na temat różnych aspektów konsumenckich: potrzeb, przyzwyczajeń, nawyków zakupowych, opinii o produktach, oraz charakterystyk środowisk zakupowych (markety, sklepy, e-commerce – ten ostatni obszar w regularnej współpracy z Izbą Gospodarki Elektronicznej). Publikuje także własne raporty m.in. „Siła motywacji” o tym, co motywuje Polaków w pracy i w życiu prywatnym.


 

okładka bieżącego numeru magazynu Marketing w Praktyce

KUP TEN NUMER

SPIS TREŚCI

Metaverse – buzzword i wielki biznes

NARZĘDZIA WOJCIECH GRZEGORZYCA

Jak zadbać o przychylność Google?

NARZĘDZIA KRZYSZTOF GACHOWSKI

Jak uwolnić się od hejtu

PRAWO PAWEŁ ZIELIŃSKI

ZAMÓW PRENUMERTĘ

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych. Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.
Więcej informacji dotyczących m.in. RODO i plików cookies możecie Państwo uzyskać czytając naszą politykę prywatności i cookies

Wiem, Zamknij

Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Copyright 2023 © Marketing w Praktyce

ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew

Projekt: Cyklopia Studio

na górę