Start social media Jak podbić serwisy społecznościowe. Budowanie od podstaw silnej społeczności wokół marki.
Drukuj

NOWY PROGRAM!
Szkolenie: Jak podbić serwisy społecznościowe. Budowanie od podstaw silnej społeczności wokół marki - Barbara Stawarz-García.

Termin szkolenia

28 - 29 maja 2018

dzień 1:  10:00 – 17:00
dzień 2:9:00 – 16:00

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena: 1598 zł

Trener szkolenia

(każdy uczestnik szkolenia
musi mieć laptop)

Z roku na rok firmy coraz częściej wykorzystują dla swoich projektów social media. Ty także masz ochotę pokazać markę klientom, którzy są aktywni w mediach społecznościowych. A jednak wciąż się wahasz? Czujesz, że brak ci odpowiedniego przygotowania i wiedzy?

No to zrób pierwszy krok - zacznij jak najszybciej zdobywać doświadczenie! Twoja marka ma takie same szanse na odniesienie sukcesu w serwisach społecznościowych, jak każda inna - bez względu na branżę czy wielkość. Pozbądź się więc zahamowań i wpisz w swój media plan przygodę z Facebookiem i Instagramem. Poznaj też zasady i reguły, jakie obowiązują na Twitterze, Slideshare, YouTube i LinkedIn. Na naszym szkoleniu pogłębisz doświadczenie, a wtedy dużo łatwiej zadecydujesz, które z serwisów społecznościowych jest najbardziej odpowiedni dla twojej marki. I świetnie dasz sobie radę!

PROGRAM SZKOLENIA: DZIEŃ 1

1. Wymiana doświadczeń i identyfikacja potrzeb uczestników szkolenia

2. Wkraczamy w świat social mediów – niezbędna wiedza

  • Jak trafnie wybierać serwisy społecznościowe do komunikacji
  • Jak wyznaczać cele, jakie one powinny być
  • Jak wpisywać social media w strategię komunikacji i strategię content marketingową
  • Jak dobierać treści i jaki ton nadawać przekazom w zależności od wybranych kanałów komunikacji
  • Jak porozumiewać się ze współczesnym konsumentem - kim jest i czego oczekuje

3. Jak udanie wylądować na planecie Facebook

  • Kim są polscy użytkownicy największego serwisu społecznościowego - dane rynkowe
  • Jak działa algorytm Facebooka
  • Skuteczna strona - najlepsze praktyki podstawowych ustawień
  • Formaty treści - analiza aktualnych formatów i ich wykorzystanie w komunikacji z fanami
  • Najlepsze narzędzia wspierające tworzenie treści

4. Jak się zmierzyć z sytuacją kryzysową

  • Czego NIE stosować w komunikacji kryzysowej
  • Jak zapobiegać kryzysowi
  • Co robić, kiedy kłopoty już się pojawią

Zajęcia warsztatowe: wspólna analiza największych wpadek kryzysowych i wyciąganie z nich konstruktywnych wniosków dla własnych marek

5. Gwiazda na wybiegu: Twitter

  • Kim są polscy użytkownicy najmodniejszego obecnie serwisu społecznościowego – dane rynkowe
  • Jak działa Twitter - krok po kroku
  • Skuteczny copywriting w 280 znakach - treści i hashtagi zwracające największą uwagę
  • Jak i dla jakich marek można pozyskiwać klientów za pomocą Twittera
  • Tweetdeck ułatwi to wszystko! Narzędzie do sprawnego tweetowania

PROGRAM SZKOLENIA: DZIEŃ 2

1. Jak osadzić markę na Instagramie

  • Kim są polscy użytkownicy popularnego serwisu zdjęciowego – dane rynkowe
  • Najważniejsze funkcje Instagrama i formy treści
  • Hashtagi - czym są i jak je wykorzystywać w komunikacji i budowie zasięgu
  • Praktyczne aplikacje do Instagrama

Zajęcia warsztatowe: wspólna analiza najlepszych case studies jak budować markę na Instagramie i dobór narzędzi wspierających takie działania

2. Jak profesjonalnie zaistnieć na LinkedIn

  • Marka osobista versus profil firmowy na LinkedIn
  • Kiedy tworzyć treści na LinkedIn i jak robić „przedruki”

3. Jak zaprezentować siebie i firmę na Slideshare

  • Znaczenie i rola serwisu Slideshare w budowie marki firmy i marki osobistej
  • Podstawowe funkcje Slideshare’a
  • Uniwersalne zasady tworzenia dobrych prezentacji

4. Firmowy wideomarketing w natarciu - YouTube

  • Najprzydatniejsze statystyki największego serwisu treści wideo
  • Jak wyznaczyć rolę wideo marketing w strategii komunikacji marki

Zajęcia warsztatowe: wspólna analiza najlepszych case studies jak budować markę na YouTube i dobór narzędzi wspierających takie działania

5. Strategia social media w praktyce

  • Na czym opierać strategie social media dla marki, produktu, usługi
  • Efektywne zarządzanie działaniami za pomocą kalendarza social media
  • Jak skutecznie docierać do grup docelowych – przydatne persony

Zajęcia warsztatowe: uczestnicy szkolenia pracują nad stworzeniem własnego kalendarza social media

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

Dla wszystkich osób zajmujących się komunikacją i rozpoczynających swoją przygodę z serwisami społecznościowymi w wymiarze biznesowym.

 

Jak podbić serwisy społecznościowe. Budowanie od podstaw silnej społeczności wokół marki.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia 1598 zł należy doliczyć podatek VAT - 23%

 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij