Start social media Pierwszy rok twojej marki w internecie. Digital marketing w 2018 roku.
Drukuj

NOWOŚĆ
Szkolenie: Pierwszy rok twojej marki w internecie. Digital marketing w 2018 roku. - Marta Ulman.

Termin szkolenia

23 - 24 kwietnia 2018

dzień 1:  10:00 – 17:00
dzień 2:9:00 – 16:00

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena: 1380 zł

Trener szkolenia

Gdzie i na co warto wydać poważne pieniądze, gdy dopiero startujesz z działaniami w internecie w roku 2018? Wiele polskich marek wciąż jest słabo widocznych w sieci. Tracą swoje szanse ze zrozumiałej obawy: nie chcą stracić budżetów na coś, co może nie przynieść efektów. Mniej doświadczeni marketerzy czują się po prostu przytłoczeni mnogością narzędzi, portali, mediów i możliwości, toteż wolą nie ryzykować!

Nasze szkolenie idealnie odpowiada na pytania i wątpliwości dotyczące startu na skalę zapewniającą widoczność i efektywność. Dowiesz się, gdzie i jak skutecznie przekazywać klientom komunikaty wizerunkowe i oferty sprzedażowe mimo natłoku i hałasu online. W 2018 roku w polskim internecie nie ma sensu robienie wszystkiego. Skoncentruj się jedynie na kilku skutecznych działaniach – to one przyniosą ci lepsze efekty!

PROGRAM SZKOLENIA: DZIEŃ 1

1. Dlaczego przed internetem nie ma ucieczki? Jak klasyczne media i formaty komunikacji przenoszą się do sieci?

2. Konkurs wiedzy dla uczestników na temat trendów i marketingu w internecie

3. Jakie marketingowe informacje o marce i biznesie musisz mieć w głowie i pod ręką, aby zacząć skuteczny digital marketing

  • Niezbędna wiedza o konsumencie, grupie docelowej, insightach
  • Pozycjonowanie i strategia komunikacyjna marki
  • Model Bull's eye – marka na jednym slajdzie
  • Cele marki (na podstawie trójkąta dobrej marki)

4. Ćwiczenia z analizy kampanii digital marketingu znanych marek, czyli zobacz, jak efektownie można wykorzystywać informacje o marce i biznesie w działaniach przyciągających uwagę

  • Facebook
  • SEO i AdWords
  • Content

5. Przygotowanie PROSTEGO planu komunikacji w digitalu dla wskazanych i istniejących marek – spoza branż uczestników szkolenia

 

PROGRAM SZKOLENIA: DZIEŃ 2

1. Ćwiczenia z analizy kampanii digital marketingu znanych marek, czyli zobacz raz jeszcze, jak efektownie można wykorzystywać informacje o marce i biznesie w działaniach przyciągających uwagę

  • Instagram
  • Influencerzy

2. Przygotowanie UZUPEŁNIONEGO planu komunikacji w digitalu dla wskazanych i istniejących marek – spoza branż uczestników

3. Praca nad PEŁNYM, ogólnym planem komunikacji w digitalu – dla marek własnych uczestników

  • Facebook
  • SEO i AdWords
  • Content
  • Instagram
  • Influencerzy

4. Jak powiązać mediaplan digitalowy z mediaplanem marketingu offline m.in. z:

  • eventami
  • reklamami w mediach tradycyjnych
  • materiałami POS, promocjami sprzedażowymi, konkursami konsumenckimi

5. Podsumowanie ćwiczeń i rozdanie certyfikatów uczestnikom szkolenia

 

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

Dla wszystkich osób zajmujących się komunikacją i rozpoczynających swoją przygodę z serwisami społecznościowymi w wymiarze biznesowym.

 

Pierwszy rok twojej marki w internecie. Digital marketing w 2018 roku.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia 1380 zł należy doliczyć podatek VAT - 23%

 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij