Start social media Influencer marketing. Skuteczne akcje marki z influencerami
Drukuj

NOWOŚĆ
Szkolenie: Influencer marketing. Skuteczne akcje marki z influencerami. - Diana Stachera i Kuba Jugo.

Termin szkolenia

18 lutego 2019

10:00 – 17:00

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena: 980 zł

Trenerzy szkolenia

Jak twierdzą eksperci, jeśli prawidłowo odczyta się ten trend i odpowiednio przygotuje, influencer marketing może być marketingowym Eldorado dla marki. Zaufanie, jakim darzą influencerów odbiorcy i nawet wielomilionowe zasięgi przez nich osiągane, powodują, że coraz więcej firm wciąga ich w działania na rzecz swoich brandów.

Akcje z influencerami są skuteczne. Kosztują mniej niż standardowe kampanie reklamowe. Ponieważ jako klienci i odbiorcy jesteśmy bardzo różni, influencerzy sprawdzają się w komunikacji marki, nadając jej bardziej osobisty ton, który dziś ceni się szczególnie.

Po naszym specjalistycznym warsztacie uczestnicy będą gotowi do samodzielnego przeprowadzenia projektu z influencerami lub jego profesjonalnej koordynacji w przypadku współpracy z agencją zewnętrzną.

 

Zobacz >> Wykaz 9 narzędzi, jakie otrzyma każdy uczestnik po szkoleniu.

 

PROGRAM SZKOLENIA: DZIEŃ 1

1. Influencer marketing – jak rozumieć ten trend.

  • Kim jest influencer – obiegowe definicje i pojęcia
  • Influencing na dużą skalę i mikroinfluencerzy – co dla jakiej marki
  • Krótka wycieczka do źródeł influencer marketingu

Ćwiczenie praktyczne: wspólnie wypracowujemy definicje influencer marketingu na potrzeby przyszłych akcji z influencerami.

2. Jak optymalnie dobrać influencera do marki.

  • Mam pomysł na akcję! Gdzie szukać informacji o influencerach: zestawienia, rankingi, agencje
  • Różne sposoby poszukiwania odpowiednich kandydatów
  • Wyznaczanie celów i KPI dla akcji
  • Co powinien zawierać brief i jak prowadzić negocjacje z wybranymi kandydatami
  • Podstawowe kryteria wyboru influencerów: zasięgi, dotarcie, posiadane kanały, stosunek jakość/cena, ocena marki własnej influencera
  • Działać samodzielnie, czy z wyspecjalizowaną firmą zewnętrzną? Zlecanie akcji - najpopularniejsze modele współpracy. Przegląd agencji.

Ćwiczenie praktyczne: 1. Na podstawie dostępnych informacji i liczb wyszukujemy odpowiednich influencerów. 2. Tworzymy brief dla akcji marketingowej z influencerem.

3. Zaczynamy akcje z influencerem. Jak ją z głową zaplanować.

  • Przemyślany plan to fundament powodzenia akcji: pełny wykaz koniecznych elementów planu
  • Zapinanie projektu na ostatni guzik: rodzaje umów, określanie zakresu współpracy, harmonogramy działań

Ćwiczenie praktyczne: przygotowanie listy niezbędnych elementów planu akcji z influencerem dla marek uczestników szkolenia.

4. Ile kosztuje współpraca z influencerami. Jak osiągnąć maksymalne korzyści dla marki.

  • Kalkulacja kosztów akcji marketingowych z influencerami
  • Istniejące modele i możliwości współpracy
  • Stawiać na krótką znajomość, czy długotrwałą przyjaźń - prezentacja wideo: opinie i wypowiedzi przedstawicieli firm i influencerów

5. Czego możemy nauczyć się od innych – sukcesy i wpadki znanych marek.

  • Analiza najciekawszych akcji z influencerami ze świata
  • Influencer marketing po polsku – najlepsze przykłady z ostatnich 12 miesięcy i analiza wskaźników sukcesu tych akcji
  • Największe wpadki – czego nie należy robić nigdy
  • Kodeks dobrych praktyk. Prezentacja oczekiwań firm i influencerów.

Ćwiczenie praktyczne: wspólne wylistowanie 10 najważniejszych zasad dobrej współpracy firma – influencer.

 

Gwarantowany rozwój umiejętności:

  • pełnego przygotowania i samodzielnego przeprowadzenia akcji z influencerami
  • wyboru najlepszego podmiotu zewnętrznego do współpracy w ramach influencer marketingu
  • najlepszego dopasowania influencerów do konkretnej akcji
  • sprawnego zarządzanie firmowym projektem - od breifu po podsumowanie akcji
  • samodzielnego i trafnego analizowania wskaźników przekazywanych przez influencerów i wyspecjalizowane agencje
  • rzetelnego planowania kosztów akcji z influencerami
  • negocjacji i tworzenia podstaw dobrej i długofalowej współpracy z influencerami

Wykaz praktycznych narzędzi, jakie otrzyma każdy uczestnik szkolenia:

  • 1. Lista miejsc, w których warto szukać informacji o influencerach oraz kontakty do największych podmiotów zrzeszających influencerów.
  • 2. Zestawienie najlepszych influencerów w 5 kategoriach: parenting, technologie, lifestyle, kulinaria, podróże.
  • 3. Gotowy schemat briefu akcji dla influencera.
  • 4. Instrukcja jak wiarygodnie analizować wskaźniki udostępniane przez influencerów.
  • 5. Wykaz agencji i firm, z którymi można przeprowadzić akcję z influencerami.
  • 6. Lista niezbędnych elementów planu akcji z influencerami.
  • 7. Ramowa umowa o współpracy z influencerem.
  • 8. Harmonogram akcji z influencerem.
  • 9. Lista dobrych praktyk współpracy z influencerami.
 

Influencer marketing. Skuteczne akcje marki z influencerami.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia 980 zł należy doliczyć podatek VAT - 23%

 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij