TRENERZY MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA
Renata Turska
Prowadzi szkolenia MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA z zakresu programów lojalnościowych B2C / B2B.
Doświadczenie zawodowe:
Od dekady zajmuje się projektowaniem programów lojalnościowych. Współpracując ze spółką LOYCON wdrażałą dedykowane systemy informatyczne oraz profesjonalne platformy lojalnościowe m.in. dla T-Mobile Austria, LetShare Dania oraz Grupy Maspex. Dyrektor Klubu Konesera odpowiedzialna za program lojalnościowy ALMA Market S.A. Zarządza także projektami optymalizacji i wdrożeń systemów informatycznych dla sektora publicznego. Odpowiada za wdrażanie platform marketingowych, planowanie i nadzorowanie działań marketingowych, kreację wizerunku firm, relacjami z mediami i zarządzanie content marketingiem.
Doświadczenie trenerskie i publikacje:
Współautorka projektów konferencji eksperckich i programów badawczych Fundacji MCRD w Krakowie. Prelegentka na międzynarodowych kongresach, konferencjach i warsztatach z zakresu marketingu relacji. Projektuje programy lojalnościowe. Szkoli w zakresie programów lojalnościowych i marketingu relacji. Stały współpracownik miesięcznika „Marketing w Praktyce”.
Wykształcenie:
Absolwentka politologii Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz podyplomowych Public Relations na Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Ukończyła także Zarządzania Projektami IT na krakowskiej AGH - specjalizacja: marketing relacji, zarządzanie polityką informacyjną, programy lojalnościowe.