TRENERZY MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA
Wojciech Ławniczak
Prowadzi szkolenia MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA z zakresu Design thinking (myślenia projektowego).
Doświadczenie zawodowe:
Doradca i praktyk biznesu.Specjalizuje się w obszarze B2B ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień związanych z usługami. Przez 10 lat należał do zespołu specjalistów-doradców w firmie PwC. Początkowo zarządzał marką, a później przeszedł do bezpośredniej pracy z klientem. Brał m.in. udział w projektach doradczych w zakresie pozyskania praw do organizacji Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2012, Prezydencji Polski w Radzie Unii Europejskiej, a także z obszaru strategii, innowacji i atrakcyjności inwestycyjnej. Pracował m.in. dla Europejskiego Banku Inwestycyjnego, Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Ministerstwa Infrastruktury, Europejskiej Agencji Obrony, Euro Poznań 2012, BMW, E.ON, EWE, Gaz System, Hortimex, Mikomax, Hüppe, KGHM, Nordzucker, Vestas. Jest członkiem Instytutu Biznesu Rodzinnego oraz The Chartered Institute of Marketing. Współorganizator projektu The Global Service Jam w Polsce.
Doświadczenie trenerskie:
Wykłada na kierunkach Marka i Marketing w Firmach Rodzinnych (Politechnika Warszawska), Projektowanie Usług (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej/ School of Form), a także na Akademii Skutecznego Doradcy (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej/Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa).