TRENERZY MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA
Łukasz Chwiszczuk
Prowadzi szkolenia MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA z zakresu kampanii Google AdWords.
Doświadczenie zawodowe i trenerskie:
Pierwsze doświadczenie z e-marketingiem zdobywał tworząc rozwiązania dla sklepów internetowych. Doskonalił swoje umiejętności w agencjach interaktywnych takich jak BrainJuice oraz Clearsense. Obecnie prowadzi kampanie internetowe dla uznanego w branży domu mediowego Mindshare. Na swoim koncie ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: : Eden, Extreme Chanel, Bosch, Siemens, Electroworld, Ford, Volvo, mBank. Prywatnie fascynat e-marketingu oraz analityki internetowej.
Prowadzi stałe szkolenia i praktyczne warsztaty z SEM oraz analityki internetowej ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb działów sprzedaży. Prelegent Akademii Clearsense oraz Jungle Web.
Wykształcenie:
Absolwent Uczelni Warszawskiej im. Marii Skłodowskiej Curie, specjalizacja Informatyka i Ekonometria. Posiadacz licznych certyfikatów AdWords oraz ”Google Analytics Individual Qualification”.