TRENERZY MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA
Roman Łoziński
Prowadzi szkolenia MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA z zakresu marki i reklamy.
Doświadczenie zawodowe i trenerskie:
Od 15 lat związany ze sprzedażą i reklamą, pełni funkcję Strategy Director w agencji Ars Thanea. Planował i wdrażał kampanie dlatakich marek jak Pracuj.pl, Miasto Łódź, Volkswagen, LG Electronics,Play i Heineken. Interesuje się psychologią i ekonomią behawioralną.Jest współtwórcą i wykładowcą Szkoły Marketingu Interaktywnego przy SAR i wykładowcą Szkoły Strategii Marki przy SAR. Prowadził zajęcia w ramach podyplomowych studiów Psychologia Reklamy na UW, a także był prelegentem na konferencjach, takich jak Kongres Polskiego towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, Brand(s) New Order, InternetBeta, Forum IAB, Mobile Trends Conference, Inspiring Solutions.