TRENERZY MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA
Tomasz Misiak-Niedźwiadek
Prowadzi szkolenia MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA z zakresu marketingu skierowanego do kobiet.
Doświadczenie zawodowe i trenerskie:
Obecnie Business Development Manager w agencji komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet - Garden of Words. Wcześniej przez blisko 10 lat zajmował się marketingiem do kobiet w międzynarodowych korporacjach Unilever i Danone. Koordynował prace koalicji do walki z niedożywieniem dzieci w Polsce: Partnerstwa dla Zdrowia, w skład której wchodzą Jeronimo Martins Biedronka, Maspex Wadowice, Danone i Instytutu Matki i Dziecka. Zarządzał nagradzanymi w Polsce i za granicą programami CSR, m.in. Podziel się Posiłkiem, Programem Grantowym Danone oraz marką z misją społeczną - Mleczny Start. Współtwórca programu „Śniadanie Daje Moc” obejmującego swym zasięgiem ponad połowę szkół w Polsce. Akredytowany przez ICF coach menedżerów na ścieżce awansu, trener mBIT. Autor publikacji w magazynach „Coaching" oraz „Benefit". Współpracuje z Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Wykształcenie:
Posiada tytuł inżyniera ekonomii zdobyty w Holandii, studiował także marketing i zarządzanie w agrobiznesie w Polsce.