Start TRENERZY

TRENERZY MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA

zdjęcie trenera prowadzącego szkolenie

Marta Ulman
Prowadzi szkolenia MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA z zakresu komunikacji marki w digitalu.

 

Doświadczenie zawodowe:
Ma ponad 10-letnie doświadczenie w komunikacji marki i digital marketingu. Odpowiadała za strategię, ATL, BTL, copywriting, kreację, eventy, digital i social media w wielu ważnych projektach zarówno online jak i offline. Pracowała między innymi dla takich marek jak: Gatta, Bakalland, Primamoda, Tubądzin Group, BUKOVINA Terma Hotel Spa, Morgan, Davidoff, Superdry, Itaka IKEA, DaGrasso, McDonald’s, Lidl, E.Wedel, Wizzair, Lux Med, Grupa Żywiec, Zott, Amica, Microsoft, Nestle oraz Home.pl. Pełni obecnie funkcję digital strategy planner w agencji GoldenSubmarine.

 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij